Skip to content

מה שיותר כחול יותר שמח

המופע של ה- Blue Men Group בהיכל התרבות, תל אביב, שעה וחצי של אסקפיזם לחוויית חושים המעוררת את בלוטות הצחוק, הקצב והשמחה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המופע של ה- Blue Man Group יצא לדרך בשנת 1991 בניו יורק על ידי שלושה חברים שסיימו את לימודיהם בקולג' – פיל סטנטון, כריס וינק ומאט גולדמן. מדובר בהפקת מופע אמנותי דינמי ורב תחומים המשלב קטגוריות שונות של מוסיקה ואמנות, משחק אקרובטיקה, לוליינות, פנטומימה, נגינה, ריקוד והמון הומור בריא.

Blue Man Group בתל אביב. צילום: יובל אראל

ההרכב חרש את העולם עד שלפני כחודש הם נרכשו בידי חברת קרקס דה סוליי תמורת סכום לא ידוע בדרך להפוך לתופעה בינלאומית בתחום הבידור.

לצידם של שלושת חברי ההרכב, העולים לבמה כשהם מאופרים בצבע כחול על פניהם וקרחות אלסטיות מוצמדות לפדחתותיהן מצוייה קבוצה גדולה של עוזרים, נגנים, עובדי במה, טכנאים ועוד הגורמים למופע לעוף ללא תקלות.

Blue Man Group משמחים את הצופים. צילום: יובל אראל

אמש נכחתי במופע שפתח את סבב ההופעות בתל אביב, מדובר בשעה וחצי פלוס של אסקפיזם טהור המיועד לכל המשפחה (ובתנאי שהילדים כבר חצו את שנתם העשירית ומוכנים לחוות מופע ארוך בשעה מאוחרת יחסית…) שמפעיל את כל בלוטות הרגש והשמחה שיש לבן אנוש בגופו ונשמתו.

אני לא ארחיב יותר מידי, רק אומר שיש כאן קצת ואף הרבה מהכול, קחו קצת מיומנה, ערבבו עם טררם, הוסיפו ליצני קרקס, פנטומימאים, אמני וודוויל, סטנדאפיסטים חסרי יכולת דיבור ושלל אפקטים צבעוניים משולבים בהרבה רעיונות מקוריים, נועזים יותר או פחות, הרבה פסיכולוגיה של ההמון וקיבלתם מוצר מנצח.

Blue Man Group יוצרים אינטראקציה מקומית. צילום: יובל אראל

את המופע מביא לארץ המפיק משה יוסף והוא רץ מאמש ועד 12 באוגוסט. כרטיסים ניתן להשיג בקופות תל אביב 2207* www.2207.co.il במחיר הנע בין : 129- 249 ₪. יש גם דילים לחברי מועדוני צרכנות שונים, כל המידע באתר המכירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן