Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 10 באוגוסט, 2017

היידי בת ההרים, וולטרון המגן האגדי, המלחמה של אמריקה בסמים, ראמבל: רוק אינדיאני, אוכלים עם האחים סמולט, לא לנשום, אני יודע/ת מי אתה 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

08:45 היידי בת ההרים | Heidi, ערוץ Hot פאן

דרמת ילדים משובבת לב, עיבוד לספרים הקלאסיים של יוהנה ספירי השווייצית, המתאר את חייה של היידי (אנוק שטפן), יתומה המתגוררת עם סבה בבקתה קטנה בהרים בשוויץ. את הסב ההגון, השתקן ובעל ידי הזהב מגלם ברונו גנץ ("הנפילה", "מלאכים בשמי ברלין"). היידי לומדת ממנו דברים רבים על החיים בהרים ומתיידדת במקביל עם פטר נער הרועים השובב. הכל משתנה כאשר דודתה של היידי מחליטה לקחת אותה מהכפר השלו אל העיר, על-מנת שתשמש בת לוויה לקלרה, ילדה נכה ממשפחתה (איזבל אותמאן, "הברון מינכהאוזן"). השתיים מתיידדות והופכות במהרה לחברות, אולם היידי לא מצליחה לשכוח את החיים המאושרים עם סבא – בבקתה שעל ראש ההר. בימוי: אלן ספונר. שווייץ / גרמניה, 2015. על רקע הנופים היפהפיים של הרי האלפים, הילדה החייכנית והמתוקה יוצאת להרפתקה ריאליסטית ושובת לב, וכך גם הצופים. ציון: 

11:50 וולטרון המגן האגדי Voltron: Legendary Defender, ערוץ הילדים 

הכירו את הפלאדינים – מגיני הגלקסיה שנלחמים להפלת אימפריית הרשע של זרקון. הם עוברים בין כוכבים שונים בגלקסיה ומשחררים אותם מכוחותיו של זרקון, תוך כדי מציאת בעלי ברית אמיצים המוכנים לסייע להם במשימתם. יחד עם הקבוצה המחתרתית, הלהב של מרמורה, הם מתכננים תוכנית להבסתו של זרקון והחזרת השקט לגלקסיה.

21:45 המלחמה של אמריקה בסמים America's War On Drugs, ערוץ ההיסטוריה 

המלחמה שמנהלות רשויות אכיפת החוק בארה"ב בסמים, מתנהלת כבר חמישה עשורים, ועלתה למשלם המסים האמריקני עד כה למעלה מטריליון(!) דולר. כשבתי הכלא בארה"ב מלאים עד להתפקע והשימוש בסמים קשים מגיע לממדי מגיפה ממש, המיני-סדרה הדוקומנטרית בארבעה חלקים, חושפת את מקורותיה המפתיעים של המלחמה של ארה"ב כנגד הסמים, ואת השפעותיה הממושכות, המפתיעות והבלתי-צפויות על התרבות, המוסדות והפוליטיקה האמריקנית. יוצרי הסדרה מכוונים את מצלמותיהם אל הצומת האפל בו נפגשו סוכנים חשאיים, גנגסטרים, ברוני מלחמה אכזריים, כנופיות רחוב, יזמים עבריינים ופוליטיקאים, שנלחמו על הכוח והשליטה בשוק השחור הגלובלי של סחר הסמים. סיפור בלתי-ייאמן זה מובא דרך עדויות מסמרות שיער של סוכני CIA ו-DEA לשעבר, לצד סוחרי סמים כבדים בעברם, חברי כנופיות ומומחים לנושא, ושופך אור על ההשלכות המפתיעות שהיו למפגש בין גורמים אלו.

22:00 ראמבל: רוק אינדיאני | 
Rumble: The Indians Who Rocked The World, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD 

מעט מאד סופר עד היום על הקריירות של אגדות מוזיקליות גדולות כמו – לינק ריי, מילדרד ביילי, ג'סי אד דיוויס, באפי סיינט מארי, רובי רוברטסון ואחרים. הדוקו מביא את סיפורם של המוזיקאים הגדולים ממוצא אינדיאני ומספר על תרומתם לעיצוב המוזיקה בת זמננו. בעזרת קטעי ארכיון נדירים וראיונות עם אנשים מתעשיית הבידור, ביניהם – מרטין סקורסזה, איגי פופ, סטיבן טיילר, טוני בנט ואחרים, הסרט מספר איך אייקוני המוזיקה הגדולים האלה עזרו לעצב את פסי הקול של חיינו, השפיעו על מוזיקת הבלוז, הג'אז, הפולק, הפופ והרוק ובכך משלימים את הפרק החסר על תרומתם של המוזיקאים ממוצא אינדיאני להיסטוריה המוזיקלית של אמריקה ושל העולם כולו. בימוי: קת'רין ביינברידג', אלפונסו מיורנה. 90 דקות, קנדה, 2017. מוזיקה טובה אל מול אסתטיקה יפה. סרט שכדאי לצפות עם רמקולים טובים. ציון:  

22:00 אוכלים עם האחים סמולט | Smollett Eats, ערוץ Food Network – סלקום TV + פרטנר TV 

אלוף הבישול ג’ייק סמולט וחמשת אחיו הם מארחים מומחים – בין אם הם מארגנים מסיבת יום הולדת לילדה או עורכים ברביקיו מתחת לכוכבים לחברים, האחים והאחיות יודעים איך ליהנות ולהגיש ארוחות מעוררות תיאבון. המשפחה הראשונה של אוכל באמריקה מביאה את המנות הטובות ביותר שלה: טאקו באן מי סטייק, צ’ילי ורדה של חזיר בבירה וקאפקייקס לבנדר נמצאים כולם בתפריט של השחקנים והמארחים חובבי האוכל – שלא לדבר על אוכל הנחמה הדרומי האהוב עליהם.

22:00 לא לנשום Don't Breathe, ערוץ Yes2 

סרט אימה. שלושה צעירים פורצים לביתו של חייל לשעבר עיוור שלחם במלחמת המפרץ. התוכנית משתבשת לחלוטין, כאשר הם מגלים כי האדם שלביתו נכנסו ללא הזמנה, אינו חסר אונים כפי שחשבו בהתחלה. שחקנים: ג'יין לוי, סטיבן לאנג ("אווטאר"). במאי: פדה אלברז. ארה"ב, 2016. הסרט עם עלילה יותר חכמה ממה שנראה תחילה, ובזכות מתח טוב גם מביא טוויסטים איכותיים. ציון: 

22:00 אני יודע/ת מי את/ה 2 | 2 Sé quién eres 2 I Know Who You Are, ערוץ Yes דרמה + Yes Binge 

דרמת המסתורין הספרדית המותחת והמצמררת חוזרת בשבעה פרקים אחרונים. בעונה הראשונה חואן אליאס, עורך דין פלילי מצליח, בעל שאיפות להפוך לדיקן האוניברסיטה, והמרצה המבוקש ביותר בארץ בתחום האתיקה, מואשם ברצח אחייניתו שנעלמה, כשהוא מציג חזות של אדם שאיבד את זכרונו, אינו זוכר מיהו ואיך הגיע למקום שבו נמצא. בעונה החדשה, העלילה הולכת ומסתבכת, אליאס ממשיך להחזיק באנה בעוד משפחתו כולה הופכת שותפה לעסק הביש: אליסיה מותקפת, פול מסתבך בשקרים וחולייטה נעלמת. אווה ממשיכה לחפש ראיות לאשמתו של אליאס, אך מתקשה מאוד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן