Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 11 באוגוסט, 2017

מואנה, החיים על פי קיילי, שלגיה ושבעת הגמדים, על רוק וחופש, חיים משוגעים, אסון בלב ים, לא לנשום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:25 מואנה | Moana, ערוץ Hot גולד + Hot פאן

הסרט מבית אולפני דיסני היה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר. סיפורה של מואנה, בתו הצעירה של הצ'יף, שיוצאת למסע הרפתקאות נועז באוקיינוס, כדי להציל את האי בו היא מתגוררת שהטבע בו מתחיל להרס. במהלך מסעה, היא פוגשת את האל מאווי ויחדיו הם חוצים את האוקיינוס הפתוח, במסע אשר יפגיש אותם עם יצורים עצומים והתמודדות אל מול הבלתי אפשרי. דיבוב לאנגלית: אאולי'אי קרוואלהו, דוויין ג'ונסון. דיבוב לעברית: משי קליינשטיין, ערן מור. במאי: רון קלמנטס, ג'ון מוסקר. ארה"ב, 2016. הסרט אמנם אינו יוצא מן הקופסה של סרטי האנימציה הקלאסיים של דיסני, אבל הוא בהחלט מראה שאולפני העכבר עדיין עובדים למופת. ציון: 

16:00 החיים על פי קיילי | Life of Kylie, ערוץ !E 

היזמית, מעצבת האופנה, כוכבת הטלוויזיה, אייקון האופנה, המנכ"לית ומייסדת 'קיילי קוסמטיקה', קיילי ג'נר, נחשפת ללא פילטרים. רק לעיתים נדירות היא חושפת מה קורה בחיי היום יום שלה, וזאת על אף שגדלה בסדרת הלהיט: "משפחת קרדשיאן". כשמאחוריה צבא שלם של מעריצים, 175+ מיליון עוקבים בסנפצ'אט, אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר, נראה כאילו כל מהלך בחייה של קיילי מתועד. הצופים יקבלו הצצה למעגל הפנימי של קיילי, ויראו איך היא מנהלת את מותג הקוסמטיקה שלה, מהשלב הראשוני של החשיבה על הקונספט ועד שהוא מפורסם לכל מעריציה.

17:00 שלגיה ושבעת הגמדים | Snow White and the Seven Dwarfs, ערוץ Yes5

סרט האנימציה הראשון באורך מלא שנעשה בארצות הברית, הראשון שנעשה בצבע, הראשון שזכה להצלחה מסחרית רבה והראשון שנעשה באולפנים שהפכו את תחום האנימציה למוביל בעולם – אולפני דיסני. על פריצת הדרך האמנותית שלו זכה הסרט בפרס אוסקר מיוחד. האגדה על הנערה שבורחת מאמה החורגת המרשעת ומוצאת מחסה בביתם של שבעת הגמדים הייתה מוכרת ופופולרית גם לפני הסרט, אבל הסרט הוא זה שהפך למזוהה ביותר איתה. אי אפשר היום לספר על שלגיה מבלי לראות מול העיניים את הנערה לבנת העור שציירו האנימטורים של דיסני או להיזכר בחיוך בשבעת הגמדים ובשמות המשעשעים שהמציאו להם לצורך הסרט. הנפשה יפהפייה, דמויות בלתי נשכחות ושירים שנטמעו בלב של כולנו, אחד סרטי ההנפשה הטובים והחשובים בכל הזמנים. ציון: 

21:00 על רוק וחופש | Free to Rock, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

איך הרוק אנד רול עזר לסיים את המלחמה הקרה. בין השנים 1955 ל-1991 נאסר על השמעת מוזיקת רוקנרול בברית המועצות. המוזיקה נתפסה כאיום על הקומוניזם והמוזיקאים הסובייטים, על מיליוני מעריציהם, נאלצו לרדת למחתרת ולנגן בסתר. במקומם הקים המשטר להקות חדשות – VIA, ששילבו ביצירותיהם מסרים קומוניסטים וקיבלו תמיכה כספית וציוד. ב-1964, כשברז'נייב עלה לשלטון הוא אף הקשה עוד יותר את המדיניות האגרסיבית נגד ההשפעות המערביות. הזמרים שסירבו למתן את שיריהם עברו להופיע בדירות פרטיות לעיני קהל מצומצם והשירים שלהם הופצו בקרב קרובים וחברים בלבד. אך למרות האיסורים, המוזיקה המשיכה לחלחל בקרב הציבור ובתחילת שנות ה-80, כבר אי אפשר היה לעצור יותר את הדרישה ההולכת וגדלה לרוק אנד רול במדינה. הסרט מסתיים בפסטיבל הרוק הראשון שנערך בברית מהמועצות ב-1980, פסטיבל שהיה מהגדולים בהיסטוריה ונחשב כ'וודסטוק הסובייטי' – נקודת מפנה בהיסטוריה הסובייטית ובהיסטוריה של מוזיקת הרוק הרוסי. הפסטיבל שהתקיים בטבליסי, בירת גאורגיה הסובייטית, נמשך שמונה ימים ולראשונה הוזמנו להופיע להקות שהוגדרו כחובבניות ולא פעלו תחת הקודים הנוקשים של להקות ה-VIA ושל הצנזורה הסובייטית. הוא הוגדר כניצחון גדול לרוק ולמתנגדי המשטר. בדצמבר 1991 הקיץ הקץ על ברית המועצות. היוצרים והקהל נפטרו ממנגנוני הדיכוי והצנזורה שהיו חלק מחייהם במשך שנים ארוכות וכך הרוקנרול, שהפיח רוחות של חופש בלבבותיהם של הצעירים, היה גורם מרכזי, בסופו של דבר, בנפילתו של מסך הברזל. קריינות: קיפר סאת'רלנד. בימוי: ג'ים בראון. 60 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 חיים משוגעים | Like Crazy | La Pazza Gioia, ערוץ Yes3

קומדיה על חברות מעט לא שפויה. ביאטריצ'ה היא אשת החברה הגבוהה שהסתבכה עם החוק, וגם עברה על כמה וכמה קודי התנהגות בדרך, ועל כן הוכנסה למוסד מיוחד. למרות שהצליחה להסתכסך עם כל המטופלות האחרות, כשלמקום מגיעה דונטלה המסתורית, היא מתחברת אליה מיד. כשנקרית להן ההזדמנות, השתיים חומקות מהשומרים ויוצאות יחד להרפתקה פרועה ומצחיקה ברחבי איטליה. שחקניות: ולריה ברוני טדסקי, מיכאלה רמזוטי. במאי: פאולו וירזי. איטליה, 2016. סרט חושני אבל מלנכולי, לעיתים מעט הומור – אשר נבלע בתוך עלילה מבולבלת. וירזי יצר סרטים יותר טובים, אך בהחלט אפשר לצפות גם ביצירה זו. ציון: 

22:00 אסון בלב ים | Deepwater Horizon, ערוץ Yes4

דרמת מתח המבוססת על הסיפור האמיתי של דליפת נפט במפרץ מקסיקו. הסרט מגולל את סיפורם של אנשי הצוות ששהו על אסדת קידוח Deepwater Horizon, שביצעה קידוחים במעמקי הים. דליפת נפט גרמה לפיצוץ, שהביא למותם של 11 קודחים ולהילכדותם של שאר אנשי הצוות. סגן מנהל העבודה הופך למנהיג העובדים בניסיונות ההיחלצות שלהם מהאסדה הבוערת. הם מבינים שרק נחישות ואומץ לב יכולים להצילם, מאחר וכוחות ההצלה לא מסוגלים להתקרב למקום בכדי לסייע. שחקנים: מארק וולברג, קורט ראסל, קייט הדסון. במאי: פיטר ברג. ארה"ב, 2016. אסון בקנה מידה עולמי עובד לסרט פעולה דרמטי ומטריד. התוצאה היא עוד סרט ראוי לצפייה של ברג שהופך את החוייה הקונלועית למיוחדת, הודות לסיפור הנבחר ולסגנון הצילום המציאותי. ציון: 

22:00 לא לנשום | Don't Breathe, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 10 באוגוסט,2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

חדש ב-Netflix


לא טיפוסי | Atypical – סדרה מקורית של Netflix: עונה 1

עירום | Naked – סרט מקורי של Netflix


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן