Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 18 באוגוסט, 2017

ליפסטאר 2, בלינג בלינג, רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים, ברידג'ט ג'ונס בייבי, Marvel: המגנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

11:10 ליפסטאר 2, ערוץ Yes קידז

שי מיקה, אנה זק, דניאל מורשת, חנן בן ארי, מאור אדרי וכוכבים נוספים מגיעים להתארח בעונה החדשה של תכנית הליפסינק. גם העונה, נועה קירל ו-שגיא ברייטנר יארחו ילדים ובני נוער מרחבי הארץ שיתחרו בתחרות ליפסינק מותחת.

12:20 בלינג בלינג | Bling, ערוץ Yes5

סם, מכונאי צעיר בפארק שעשועים, מבלה את זמנו בתיקון מתקנים ובחלומות על אהובתו. הוא בטוח שרק עם טבעת יהלום נוצצת ומופע אור קולי מפואר, הוא יזכה בליבה. הוא מחליט להרשים אותה בזמן מצעד חג האהבה של הפארק. אך אז מופיע אוסקר הרשע עם טבעת ותוכנית זדונית משלו… דיבוב לעברית: ישראל גולדרט. דיבוב לאנגלית: ג'יימס וודס, טום גרין, טיילור קיטש. במאי: קיונג הו לי, וונג'י לי. דרום קוריאה, 2016. סרט עם הנפשה פשוטה, מסרים גרועים לילדים וגם העלילה לא חכמה במיוחד. ציון: 

22:00 רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים | Rogue One: A Star Wars Story, ערוץ: Yes2

סרט אקשן המתרחש ביקום של "מלחמת הכוכבים". צעירה פורעת חוק, בנו של איש המחתרת שחבר לאמפריה, מצטרפת לצוות גיבורים לא צפוי מברית המורדים, במשימה סודית ומסוכנת לגנוב את התוכניות של כוכב המוות. שחקנים: פליסיטי ג'ונס, ריז אחמד ("ליל האירוע"), דיאגו לונה. במאי: גארת' אדוארדס. ארה"ב, 2016. האימפריה המרושעת חוזרת בסיפור אפל למבוגרים, תוך שימוש בהרבה אפקטים, תלת מימד ופה ושם גם הומור. ציון:

22:00 ברידג'ט ג'ונס בייבי | Bridget Jones's Baby, ערוץ Hot גולד

דרמה קומית. אחרי שני סרטים והפסקה בת תריסר שנים, מגיע הסרט השלישי בסדרה בכיכובה של רנה זלווגר. הסרט המדובר עוקב אחר הרפתקאותיה בגיל 40, כשהיא נכנסת להיריון ולשלב הבורגני בחייה. ג'ונס היא מפיקת תוכנית חדשות ששומרת על קשר עם מארק, האקס שלה. היא מסתבכת עם בני זוג, ובעיקר עם רופאה גינקולוגית חדת לשון, כשהיא מגלה שהיא בהריון, אך לא בדיוק בטוחה ממי… שחקנים נוספים: קולין פירת', פטריק דמפסי, ג'ים ברודבנט, אמה תומפסון. בימוי: שרון מגווייר. אנגליה, 2016. קומדיה רומנטית חביבה למדי וצפויה ברובה, אך בעיקר לחובבי הדמות. ציון: 

חדש ב-Netflix

Marvel: המגנים | Marvel’s The Defenders – סדרה מקורית של Netflix: עונה 

מופע שנות השבעים | That '70s Show – סדרה: עונות 1-8


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן