Skip to content

חגיגות המלך שימי

שימי תבורי במופע שטוף להיטים מיתולוגיים, ליל שלישי, 15.08.2017. מועדון רדינג3.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עשה לכולם בית ספר, פשוטו כמשמעותו. קצת אחרי השעה עשר וחצי ולאחר דקות ארוכות של מחיאות כפיים ספונטניות הקוראות לו לעלות לבמה, עלה שימי תבורי, עוטה חליפת לאס ווגאס ומלווה בהרכב נגנים מעל הבמה במועדון רדינג 3 בצפון נמל תל אביב והגיש קרוב לשעתיים שורה ארוכה של שירים, אלו שכבר מזמן הפכו ללהיטים, כולם מיתולוגיים, החיים ומפמפמים עד עצם היום הזה.

שימי תבורי. צילום: יובל אראל

שימי, או בשם נעוריו שמשון טווילי, נחשב עדיין ובצדק כאחד הזמרים המצליחים בישראל, אחרי יותר משלושים אלבומים, חציים אלבומי אולפן הכוללים להיטים רבים, ושורת אלבומי אוסף שמחזרו את הצלחתו במצעדי ההשמעות ומועדוני הרוקדים, השתתפות בתכנית הריאליטי "האח הגדול", השתתפות בתכנית ריאליטי "התבורי'ס" יחד עם שבט הכולל את שבעת ילדיו.

בשנה החולפת חווה שימי תבורי התעניינות מואצת מטעם מדורי הרכילות בתקשורת על כל גווניה וצבעיה, נישואיו עם יהודית באומן שהעלו סימני שאלה וזקיפת אוזניים, יחסיו עם שבט ילדיו ועד חזרתו אל הבמות בארץ כולל השתתפותו במצעד הגאווה האחרון עם להיט דאנס חדש, לא פגעו כהוא זה בעובדה שנותרה בעינה – שימי תבורי הוא אחד הזמרים, ווקליסט מעולה שהאוויר בריאותיו ובינות למיתרי קולו משחרר צלילים עוצמתיים של שירה שהרבה מהזמרים בני הדור הצעיר היו מתקנאים בו, עם או בלי ריוורב, אקו ודיליי, שימי נותר אחד ה– זמרים!

אמש, אחרי שחצה כבר את גיל 64, נשוי בפעם המי יודע כמה, כשמאחוריו הצלחות רבות, הזמין שימי תבורי את כל חבריו, מכריו ואוהביו לחגוג עימו במופע חגיגי ועשיר, מהסוג המזכיר, לפחות מבחינת הרכבו האנושי של הקהל, את ימי המועדונים ברחוב המסגר אי שם בשנות השישים, השבעים כששימי, בעצם אף פעם לא זמר מזרחי בהגדרה, תמיד זמר פופ ישראלי היושב היטב במיינסטרים, היה עולה לבמות ההן.

כל הלהיטים, כמעט כולם, עשרים שירים שביקשו להציג תקופות, הצלחות, הישגים, המנונים שהושרו בפיותיהם של כל הנוכחים באולם, מהסוג שאתה יכול לשיר באמצע הלילה בעיניים עצומות למן הצליל הראשון, כך הם צרובים בדי.אנ.אי של הקהל. בין שלל הלהיטים שימי תבורי לא שוכח לפרגן ל"מלך", זוהר ארגוב בביצוע לשיר "הפרח בגני", כן השיר ששימי בזמנו דחה את ההצעה לבצעו והותירו לזוהר שקטף את התואר בפסטיבל הזמר, גם כבוד לאביהו מדינה עם "שבחי ירושלים" בביצוע מרטיט לבבות, אך במיוחד ככבו במופע הלהיטים הגדולים כ"אתמול היית שונה", "כינור דוד", "לילה בלי כוכב", "אין לי אהבה" ו"תני לי את הלב".

ואהבה, אהבה ללא סייגים וללא גבולות, בגיל 64, כמילות השיר ההוא של סר פול מקרטני, שימי תבורי חולק אהבה, מרעיף אהבה, עם זוגתו החדשה, יהודית, אליה הוא פונה כמעט כל רגע שני במהלך הערב, נותן לה את רשות הדיבור בפניה לקהל ומקנח בשיר המוקדש לה בסופו של הערב כשהקהל כבר מבקש לפרוש לשנת לילה.

חפשו לכם את המופע הבא של שימי תבורי, תשתדלו לא להחמיץ. הרווח יהיה כולו שלכם\ן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן