Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 20 באוגוסט, 2017

נשים שהורגות, חנה ואחיותיה, מועדון אוכלי החינם, בית השקרים 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:10 נשים שהורגות | Women Who Kill, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

איך רגע של טירוף הופך לרצח? שליש מהאסירות בעולם מרצות עונשי מאסר בבתי כלא באמריקה. 30,000 מאותן נשים מואשמות ברצח. בניגוד לרוצחים הגברים, הרוצחות בדרך כלל הכירו את הקורבן שלהן. לרוב מדובר בבן זוג או במאהב והסיבה לרצח בדרך כלל קשורה לכוח, כסף, סקס או ניצול. אז מה מביא את אותן נשים לבצע את הפעולה האולטימטיבית שאין ממנה דרך חזרה? הסרט מביא, בין השאר, את סיפוריהן של הילבלרינג מאוקלהומה שנידונה ל-25 שנות מאסר על שדחפה את בעלה מהמרפסת של דירת מגוריהם, פטרישיה אגנסיו, שהרגה את בת דודתה בגלל שאמרה לה שהיא 'אימא גרועה' וג'ודי גומז מניו מכסיקו שירתה בבעלה בגלל שניצל מינית את ילדיה. שני פרקים בני 47 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 חנה ואחיותיה | Hannah and Her Sisters, ערוץ Yes3 + Yes VOD

אחד מסרטיו המוערכים ביותר של וודי אלן, אודות שלוש אחיות – הבכורה מבוססת ונשואה באושר לכאורה, הצעירה חיה עם צייר מבוגר ממנה והאמצעית אינה מצליחה למצוא מנוחה לנפשה. הקשרים הרומנטיים והמשפחתיים של שלושתן יעמדו למבחן. הסרט היה מועמד לשבעה פרסי אוסקר וזכה בשלושה – על תסריט, שחקן משנה (מייקל קיין) ושחקנית משנה (דיאן ווסט). שחקנים נוספים: מיה פארו, ברברה הרשי, וודי אלן, קארי פישר, מקס פון סידוב, ג'וליה לואי-דרייפוס, ג'ון טורטורו. ארה"ב, 1986. סרט חכם, עדין, מצחיק ובין הטובים ביותר בסרטיו של אלן. מומלץ. ציון: 

22:00 מועדון אוכלי החינם | Free Lunch Society, ערוץ Hot8 + Hot VOD

מה הייתם עושים אילו הממשלה הייתה מעניקה לכם הכנסה חודשית שהייתה פוטרת אתכם מחרדות כלכליות ומאפשרת לכם לעבוד רק במה שמתחשק לכם? הרעיון לספק לאזרחים הכנסה בסיסית שאינה תלויה בעבודה עלה לראשונה כבר בשנות ה-60, וניסיונות ליישם אותו נעשו מאז בקנדה, ארצות הברית, גרמניה, שווייץ ונמיביה. כלכלנים, פילוסופים ופעילים חברתיים רואים בו מענה למצוקות מעמד הביניים, בעולם שבו הטכנולוגיה מייתרת את המשרות של רובנו. מנגד – פוליטיקאים שמרנים חוששים לאבד את השליטה באנשים שלא יזדקקו למקום עבודה כדי להתקיים. איך כל זה נראה למתבוננים בנו מאי שם במאה ה-24? אוסטרליה / גרמניה, 2017.

22:00 בית השקרים 5 | House of Lies 5, ערוץ Hot HBO

הסדרה הקומית של רשת שואוטיים חוזרת לעונה חמישית. ספוילר – מרטי מתחבט מול הצעת רכישה מפתה ונאלץ להחליט – האם לפדות את האסימונים שלו ולצאת מהמשחק כזוכה, או להכפיל את ההימור בשביל הסיכוי לעסקה של פעם בחיים?


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן