Skip to content

פרארי חושפת את הפורטופינו, היורשת של קליפורניה T

המותג פורטופינו – רכב קבריולה חדש ומסוגנן מבית פרארי יוצג לראשונה בתערוכת הרכב שתערך בספטמבר בפרנקפורט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כנראה שלא במקרה בחרה פרארי בשמה של אחת העיירות היפות והציוריות באיטליה כשם המותג של רכב הקבריולה החדש שלהם. פורטופינו שהתפרסמה בזכות הנמל היפהפה שלה הפכה ברבות השנים שם נרדף ליופי, אלגנטיות ויוקרה, בדיוק מה שמשדרת הפרארי החדש הנושאת את השם. גם הצבע האדום הייחודי שנבחר לרכב ההשקה הוקדש על-ידי אנשי פרארי לעיירה מקסימה זו והא נקרא:רוסו פורטופינו.

פרארי פורטופינו היורשת של הקליפורניה T (צילום:יצרן)

הפורטופינו מצוידת במנוע טורבו V-8  מאסיבי, בנפח 3.9 ליטר המסוגל להפיק 600 כ"ס  להאיץ מ-0 ל 100 קמ"ש תוך 3.5 שניות ולהגיע למהירות מקסימלית של 320 קמ"ש. המרכב החדש לחלוטין של הפורטופינו קל הרבה יותר מזה של הקליפורניה אותו הוא יחליף. הודות לשימוש בטכניקות ייצור חדשניות, טוענים אנשי פרארי, הם הצליחו להשיג מרכב במשקל קל יותר וקשיח הרבה יותר.

פורטופינו מ 0 ל 100 תוך 3.5 שניות (צילום: יצרן)

לדברי היצרן מנוע ה V-8 מפיק בפורטופינו 40 כ"ס יותר מאשר בקליפורניה T הודות לשימוש ברכיבים חדשים וטכנולוגיה מתקדמת. צריכת הדלק עומדת על כ 9.5 ק"מ לליטר.

פרארי פורטופינו (צילום:יצרן)

כאמור,את הופעת הבכורה שלה תעשה הפורטופינו ב-6 בספטמבר בתערוכת המכוניות בפרנקפורט. לארץ צפויה הפרארי פורטופינו להגיע בתחילת 2018 ובאוטו איטליה יבואנית פרארי, מעריכים כי מכירות הפורטופינו יעלו על מכירות הקליפורניה והקליפורניה T מהם נמכרו בשלושת השנים האחרונות 15 מכוניות. המחיר טרם נמסר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן