Skip to content

אין חיה כזו, הפגנה לא חוקית

הספין הקבוע הכולל איומי קרב ומלחמות ואויבים מדומים יותר ומדומים פחות, עובד בעיקר על חסרי ההשכלה, הפחדנים, הגזענים. כי הרבה יותר קל לישראלי לקבור את ילדיו במלחמה על הצלת ישבנו של דיקטטור. מאשר להודות "אני פריאר, האיש שבחרתי הוא גנב ונוכל".
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זכות ההפגנה היא חופש הדיבור, חופש המחאה וזכותו של הציבור, מכל צד של המפה הפוליטית, להביע את מחאתו או חוסר שביעות רצונו מהשלטון או מתפקודו, על אחת כמה וכמה כשמדובר במריחה של חקירות פליליות העוסקות בשחיתות.

מצילים את בדמוקרטיה - צילום: רפי מיכאלי

החלטת הבג"ץ  המגבילה את ההפגנות בפתח תקווה ל- 500 איש ואישה, איננה חוקית בעליל, היא בגדר פגיעה בזכותם של כל אלו שאינם נכללים ב-500 המדוברים. הדרישה לרשיון מצד המשטרה היא דרישה נבזית במיוחד,  שכן המשטרה היא זו הניצבת בין המפגינים ונושא מחאתם, המשטרה היא זו המופעלת על ידי המושחתים, המשטרה היא זו שבראשה ניצב מינוי של ראש הנוכלים. אז כיצד יכול בג"ץ בכלל לדון בנושא? הרי מן הראוי שישליך את דרישות  המשטרה לפח האשפה.

שוב אני חוזר, זכות המחאה איננה קשורה למיקומו של האדם על המפה הפוליטית. הבעיה היא שבצד ימין של אותה מפה מונחת צלחת מלאה בכל טוב, כל טוב המיועד לגימלאים, נכים, ומעוטי יכולת, על אותה צלחת מונחים המשאבים השייכים לכל אזרחי מדינת ישראל,  ושלטון הימין מתעקש לאכול מאותה צלחת שכלל איננה מיועדת לו. גם תומכיו, חלק לא קטן מהם נזקק נואשות לתכולתה של אותה צלחת פשוט לא מצליחים לתפוס את העניין.

לצורך ההגנה על הצלחת מפני בעליה הלגיטימיים, ועל הגנבים. התייצבה משטרת ישראל במטרה לסתום את פיותיהם של אלו שבסך הכל מיישמים את זכותם החוקית במדינה דמוקרטית. אז כמובן שמן הסתם ההפגנה תהפוך במהירות לקריאה להצלת הדמוקרטיה, כך בדיוק החלו כל המהפכות בעידן המודרני.

הספין הקבוע הכולל איומי קרב ומלחמות ואויבים מדומים יותר ומדומים פחות, עובד בעיקר על חסרי ההשכלה, הפחדנים, הגזענים. כי הרבה יותר קל לישראלי לקבור את ילדיו במלחמה על הצלת ישבנו של דיקטטור. מאשר להודות "אני פריאר, האיש שבחרתי הוא גנב ונוכל".

הגבלת מספר המפגינים בפתח תקווה היא פתטית, כיצד יכולה המשטרה להבדיל בין: מפגין, אזרח מן השורה שבא לתמוך (לא צועק לא נושא שלטים), מבקר בקניון או סתם פתח תקוואי שנקלע למקום? לא פלא שההפגנה זלגה לכל הכיוונים, בסיטואציה הזו לא רק שפסק הדין של הבג"ץ (הי"ד) איננו דמוקרטי הוא גם לא סביר בעליל. והמינימום שניתן לצפות מהערכאה המשפטית העליונה בישראל הוא הגיון וסבירות.

מעבר לכך שבפתח תקווה מפגינים כבר 38 שבועות ללא שום גילויי אלימות, אז למה צריך משטרה ועבור מה צריך רשיון?

אבל הימין מצא לו את הספין המעוות שלו כדי לגנות את השמאל וסיפור גזיזת הזקן שלא כל כך ברור מי עומד מאחורי הקריאה אבל מה שכן ברור מדובר באדם בודד, נתן לנתניהו תחמושת לעוד כמה ימים. אבל לפני שאנחנו מגנים את האדם (הראוי לגינוי) מן הסתם בואו ונזכור מה יעלה בגורלה של אישה שתקלע למאה שערים או בני ברק או בית שמש אן צפת בלבוש שלא יראה לעיניים חרדיות.

בואו נשמור על פרופורציה ונתמקד בזכות ההפגנה. אדם בודד איננו תופעה, מגונה ככל שיהיה שמאלני שיתמקד באירוע הזה מן הסתם כדאי שיזכיר לעצמו שכל הקהילה החרדית תצא ביריקות, זריקת חיתולים מלוכלכים או אלימות פיזית גרידא כנגד כל אישה שתנסה לשמור על זכותה לעבור ברחובות עירה (מאה שערים היא עדיין חלק מירושלים) בלבוש המתאים לה.

כל התעסקות באירוע מספקת ספין נוסף לנתניהו וחסידיו השוטים קל מאוד לראות את התהליך, ואין שום סיבה שאדם בודד יגרור את כל הדרישה הסופר לגיטימית לחקירה והבאה למשפט של מושחתים וקיום דמוקרטיה אמיתית, לויכוח על אנטישמיות.

 

2 Comments

  1. גורן
    30 באוגוסט 2017 @ 17:04

    אבל הימין מצא לו את הספין המעוות שלו כדי לגנות את השמאל וסיפור גזיזת הזקן שלא כל כך ברור מי עומד מאחורי הקריאה האיש הוא אברהם פורת איש קיבוץ מזרע אבל מה שכן ברור מדובר באדם בודד, אדם בודד כאשר איש ימין מבצע פשע אתם הרי אומרים שצריך ליבש את הביצה וכולם הם כאלה כאשר מדובר באיש שמאל מדובר באדם בודד נו ברצינות השנאה של השמאל לחרדים דתיים היא גלויה ומלווה בדעות אנטישמיות תוריד את השטיח מהראש [ הכיפה] גלח את הזקן החרדים מוצצים את לשד המדינה מזכיר לי את החייל הנאצי המוריד עם מספרים את זקנו של היהודי וצחוק מצדי שיפגינו אלפיים אין לי בעיה עם ההפגנה

  2. גידי
    29 באוגוסט 2017 @ 14:39

    באמת קשה להבין את ההיגיון של הדבילים שמציינים שביבי מפעיל ושולח את המשטרה לפגוע בשמאל ובהפגנות הניאונאציות שלהם ומאידך מרשה לפתוח בחקירה לחקור אותו את רעיתו ולהכין לו כתב אישום…?
    עמית צודק ! נכון שהאנטישמי הגזען אברהם פורת מקיבוץ מזרע שקרא לרב להוריד את השטיח מהראש ולגזוז את זקנו היה אדם בודד ולא תופעה…כמו יגאל עמיר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן