Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

תיקים לבית הספר, מבשמי אוויר לבית ולרכב וכלים חדשים להגשת אוכל הם בין המוצרים שבדקנו הפעם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תיק 2 ב-1 של Explore

מבין שלל תיקי בית הספר שהושקו בתקופה הזו, אנוט חוזרים שוב לדגם זה של החברה. הרעיון שלו פשוט: מדובר בתיק המורכב משני חלקים, כך שבמידה ואין צורך לסחוב ציוד רב, מפרקים חלק מהתיק ומשתמשים בחלק העיקרי בתור תיק גב. התיק המלא כולל שלושה תאים, ללא תא ייעודי לשמירה על המזון. החלק האחורי של הגב בנוי כך שהוא מספק תמיכה טובה לגב, והידיות שלו עבות ואינן יוצרות לחץ רב על הכתפיים. זה תיק טוב שסיפק את הנסיין שלחנו בעבר ויעשה זאת גם הפעם. החידוש העיקרי הוא בשילובי הבדים והעיצובים החדשים.

199 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: יח"צ

ספירה פרש של גורי

14 מוצרים חדשים השיקה החברה במסגרת המותג החדש, הפועל בקטגוריית מבשמי האוויר. המבחר כולל מבשם אוויר ספריי, מבשם אוויר נטול גז ומכשיר חשמלי עם מילוי, כולם בניחוחות של לבנדר, יסמין או פרחים לבנים; מילוי למבשם אוויר אוטומטי בניחוח לבנדר או פרחים לבנים; ומוצר ייחודי – מבשם אוויר לרכב. העיצוב של המוצרים אינו מרהיב, אך הוא מסתדר עם תג המחיר הנמוך יחסית. ספריי האוויר שניסינו לשירותים עשה עבודה מצויינת תוך שהוא מדיף ניחוח לבנדר מוצלח יחסית לקטגוריה, כלומר כזה שלא נמאס אחרי כמה שבועות. המוצר לרכב הפתיע אותנו לטובה – הוא מאפשר לקבוע את עוצמת הבישום הנדרשת, ואפשר להשתמש בעוצמה נמוכה ועדיין לקבל ניחוח ברור וטוב בכלל חלל הרכב.

7.9-19.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

צילום: יח"צ

סדרת Elvive Color Protect של לוריאל

סדרת מוצרים זו מיועדת לטיפול בשיער צבוע, במטרה לשמור על הצבע ועל הברק שלו, תוך שימוש במסנני UV. הסדרה כוללת שמפו מצוין, שעשה את השיער נקי ונעים למגע, כמו גם מרכך, שלא עשה את העבודה המצופה ממנו – הוא לא הותיר את השיער רך יותר מכפי שהיה אם לא השתמשנו בו. המסיכה מספקת מידה של לחות וחיוניות, אם כי פגשנו טובות ממנה, ומי שרוצה להשלים את הטיפול, יכולה גם להשתמש בשמן לשיער. כל עוד מוותרים על המרכך, אפשר ליהנות מההשפעה החיובית של המוצרים על השיער, אבל זו מוגבלת – השמש והפן יעשו את שלהם.

24.9 שקלים ל-600 מ"ל שמפו/מרכך, 39.9 שקלים ל-300 מ"ל מסיכה, 50.4 שקלים ל-100 מ"ל שמן, לפני הנחות. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

קוטל חרקים של פרפקט

המותג הפרטי של רשת חצי חינם התרחב עם מוצר זה, שמבטיח להרוג את החרקים הנכנסים לבית תוך שהוא עולה הרבה פחות מהמתחרים. ליתר דיוק, 30-40% פחות מהם. הוא מבטיח להיות יעיל נגד נמלים, חרקים וג'וקים, אבל במבחן התוצאה הוא היה אפקטיבי בעיקר נגד נמלים וחרקים; כדי להרוג ג'וקים, לעומת זאת, נדרשה כמות גדולה יותר של חומר.

12.9 שקלים ל-630 מ"ל. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

כלי הגשה של CORELLE

הסדרה החדשה של המותג כוללת 4 פריטים שונים – צלחת הגשה לפסטה, קערת סלט בנפח ליטר אחד, קערת סלט בנפח שני ליטר ומגש אובלי. כל אחד מהם, חשוב לדעת, נמכר בארבעה צבעים, כך שאפשר ליצור את השילוב המתאים – כחול, אדום, שחור ולבן. הכלים עשויים זכוכית מחוסמת ששמה Vitrelle, מבוססת פטנט. לא ניסינו לשבור את הכלים כדי לבדוק את העמידות שלהם, אבל שמחנו לגלות שהם לא כבדים ובו זמנית מתמודדים יפה עם כל מאכל שהנחנו עליהם.

45-79 שקלים. להשיג באולם התצוגה של שקל בית מותגים בבמתחם הבורסה ואצל משווקים מורשים.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן