Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 05 בספטמבר, 2017

נסיכה לבנה, גלים גבוהים, החברה לנגישות מינית, מפיקת המסיבות של המיליונרים, מארק מרון: אמיתי מדי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 נסיכה לבנה | The White Princess, ערוץ Yes דרמה

דרמה תקופתית חדשה מבית STARZ , המבוססת על ספרה בעל אותו השם של פיליפה גריג'וי וסדרת המשך ל-"מלכה לבנה" של ה-BBC. דרמה בת שמונת הפרקים המתרחשת בסוף המאה ה-15, נישואיהם של המלך הנרי ה-7 ואליזבת מיורק מסיימים את מלחמת השושנים ומאחדים את בתי לנקסטר ויורק, אבל הטינה וחוסר האמון השוררים בין השניים, יחד עם המזימות שרוקמות אמותיהם, מאיימות לפרק את קשר הנישואין ואת הממלכה. הנרי ה-7 ממשפחת (ג'ייקוב קולינס-לוי), הראשון לשושלת טיודור (ואביו של הנרי ה-8), שניצח זה עתה את המלך ריצ'ארד ה-3 בקרב בוסוורת', מגיע ללונדון כמנצח ומוכתר למלך אנגליה. כדי להשכין שלום, הוא נאלץ להינשא לאליזבת (ג'ודי קומר, "דוקטור פוסטר") ממשפחת יורק, אחייניתו של ריצ'ארד והמאהבת שלו, אותה הנרי מתעב. גם ליזי שונאת את הנרי, ושנאתה גוברת כשהוא מחליט לעבר אותו עוד לפני שהתחייב להינשא לה, אך כשהיא מזהה את ההשפעה הגדולה של הריונה הטרי על הנרי, היא מחליטה לשתף פעולה ולשחק את תפקיד הרעיה הטובה, בזמן שהיא ואימה (אסי דייויס, "משחקי הכס") קושרות קשר נגד משפחת טיודור. כעת המלך הנרי נמצא בטווח בין שתי הנשים בחייו: אשתו מצד אחד, ואימו – ליידי מרגרט ביופורד (מישל פיירלי, "משחקי הכס"), שהקריבה את חייה להכנת בנה לתפקידו כמלך, אך מבינה במהרה שהיא לא באמת מכירה אותו.

22:00 גלים גבוהים | A Bigger Splash, ערוץ Yes3

עיבוד מחודש לדרמה הקלאסית "הבריכה" בה כיכבו אלן דלון, רומי שניידר ו-ג'יין בירקין. חופשתם הרומנטית באי בודד, של כוכבת רוק אגדית ובן זוגה, נקטעת כאשר בן זוגה הקודם, מפיק מוזיקלי מוערך, מגיע עם בתו היפה לביקור מפתיע. הארבעה צוללים עד מהרה לרשת סבוכה של סקס, תשוקה וקנאה. שחקנים: טילדה סווינטון, רייף פיינס, דקוטה ג'ונסון, מתיאס שואנארטס. במאי: לוקה גואדנינו ("אני אהבה"). איטליה, 2015. סרט פסיכולוגי למבוגרים עם משחק נהדר, וכמה הפתעות בלתי צפויות. ציון: 

22:00 החברה לנגישות מינית | Touching, ערוץ Yes דוקו 

חברת Touching מספקת 'עזרה מינית' לאנשים בעלי מוגבלות פיזית ו/או נפשית. נינה, אדית ורונלד, שעובדים בחברה כעוזרים מיניים, נפגשים עם האנשים המוגבלים ברגעים הכי אינטימיים ופגיעים בחייהם ומסייעים להם להתמודד עם מגע פיזי, תוך שהם מספקים את תשוקותיהם לקרבה, אינטימיות ומיניות. אז מהן המיומנויות והרגישויות הנדרשות מעוזרים מיניים כדי שיוכלו לסייע לקליינטים שלהם, מה הסיכון שהמטופלים יתאהבו במטפלים שלהם ובמה בעצם שונה התשלום על הטיפול מתשלום על זנות? אלו חלק מהשאלות שעולות לאורך הסרט הרגיש הזה. בסרט מלווים, בין השאר, את טרוסטן וכריסטי, שניהם נכים המתניידים בכיסא גלגלים, שניהם היו רוצים למצוא בן זוג אך עד שיימצא כזה, הם נעזרים בעוזרים המיניים כדי לספק את תשוקתם לחיבה, אינטימיות ומגע פיזי. בימוי: מכת'ילד גבנר. 52 דקות, גרמניה, 2016.

22:40 מפיקת המסיבות של המיליונרים | The Millionaire Party Planner, ערוץ החיים הטובים

מבט אקסקלוסיבי אל פועלה של ליז טיילור, מתכננת מסיבות המתמחה באירועי יוקרה לעשירי בריטניה. במהלך 30 השנים האחרונות ניהלה טיילור מביתה שבמנצ'סטר כ-100 מסיבות ענק בשנה, ביניהן נשפי צדקה שגייסו מאות אלפי פאונד. כשכל לקוח שלך הוא מיליונר קפריזי, בכי היסטרי והתקפי הזעם הם עניין יומיומי. הסרט יבחן את האימפריה שבנתה סביבה טיילור ואת מחיר ניהולה. 


חדש ב-Netflix

מארק מרון: אמיתי מדי | Marc Maron: Too Real

תוכן קומי מקורי של נטפליקס. הסטנדאפיסט הלום הקרב הקרב, מארק מרון, נותן דרור להגיגיו, והם לא מעטים. סטנד-אפ על מדיטציה, מוות, סרטים, תיעודיים ועל העולם המודרני המוזר שלו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן