Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 08 בספטמבר, 2017

הוק, אקס פקטור בריטניה 14, הצלצול 3, טרומן – חברים עד הסוף, הסרבן, בוג'ק הורסמן 4, המרחב 2, #realityhigh, רודפי האש, הודאה מוקלטת, Fabrizio Copano: Solo Pienso En Mi, אקדמיית החממה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 הוק | Hook, ערוץ Yes5

עיבוד לאגדת פיטר פן. פן גדל ונהפך לעורך דין ולא זוכר דבר מילדותו המיוחדת. קפטן הוק חוטף את ילדיו של פיטר, והוא חוזר לארץ לעולם לא כדי להצילם. במאי: סטיבן ספילברג. ארה"ב, 1991. הסרט אולי יפה ויזואלית, אבל זו כנראה הפאשלה הגדולה ביותר של ספילברג בקריירה שלו, עם עלילה קלושה ומלאת חורים. ציון: 

18:45 אקס פקטור בריטניה 14 | 14 X Factor UK, ערוץ Hot3

העונה ה-14 של תחרות הכישרונות של חברת Fremantle ו-SycoTV המשודרת ברשת ITV הבריטית. סיימון קאוולחוזר לנצח על פאנל השופטים, אליו ישובו בעונה ה-14 המנטורים שרון אוסבורן, ניקול שרזינגר ו-לואיס וולש. גם המנחה דרמוט או'לירי, ישוב לתפקידו העונה.

22:00 הצלצול 3 | Rings, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 07 בספטמבר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

22:00 טרומן – חברים עד הסוף | Truman, ערוץ Yes3

זוכה חמישה פרסי גויה, כולל לסרט הספרדי הטוב ביותר, לשחקן, שחקן משנה, במאי ותסריט. שחקן שהתגלתה אצלו מחלה קשה, זוכה לביקור מחבר קרוב שחי מעבר לים. במשך ארבעה ימים הם יטיילו ביחד ברחבי מדריד, יחפשו בית חדש לכלבו האהוב טרומן, יעלו גילויים מפתיעים מהעבר ויחוו רגעים מרגשים רבים. שחקנים: ריקרדו דארין, חוויאר קאמרה. במאי: ססק גאי. ספרד, 2015. בדיאלוגים חכמים ובמשחק מאלף, הסרט "טרומן: חברים עד הסוף" מתמודד עם סוגיות מורכבות באופן מרענן, פשוט, מדכדך ומשעשע. ציון: 

22:00 הסרבן | Hacksaw Ridge, ערוץ Yes4

דרמת מלחמה זוכת שני פרסי אוסקר. סיפורו האמיתי ויוצא הדופן של חובש אמריקני שסירב לשאת נשק בקרבות הקשים מול היפנים במלחמת העולם השנייה. דוס, סרבן מצפוני שהכיר בצורך לצאת להילחם אך התנגד לקחת חלק בהרג ממשי, הפך לגיבור כאשר הפגין אומץ אדיר והציל במו ידיו את חייהם של 75 חיילים אמריקנים, בקרב המדמם על אוקינואה, וזכה בעיטור הכבוד. שחקנים: אנדרו גארפילד, סם וורת'ינגטון. במאי: מל גיבסון. ארה"ב, 2016. במותחן הפעולה עתיר הזוועות של מל גיבסון אפשר למצוא גם נחמה, רוע לב, גיבור וגם סיבות רבות לפצפיזם. ציון: 

חדש בנטפליקס

בוג'ק הורסמן 4 | BoJack Horseman 4

סדרת מקור של נטפליקס. הכירו את הסוס האהוב מהסיטקום של שנות ה-90 – עשרים שנה מאוחר יותר. הוא קמצן עם לב של… לא בדיוק זהב… נו, דומה לזהב. נחושת? הסדרה חוזרת לעונה רביעית.

המרחב 2 | The Expanse 2

סדרת מקור של נטפליקס. במאה ה-23, אישה נעדרת היא החוליה המקשרת בין בלש מחגורת האסטרואידים, קפטן של מעבורת להעברת קרח ודיפלומט שמנסה למנוע מלחמה. הסדרה חוזרת לעונה שנייה.

#realityhigh

סרט מקור של נטפליקס. דני, תלמידת תיכון חנונית, מצליחה סוף סוף למשוך את תשומת לבו של הבחור שהיא דלוקה עליו כבר זמן רב. אבל אז שמה עליה עין גם האקסית שלו, שהיא במקרה ידוענית ברשת החברתית.

רודפי האש | Fire Chasers

תוכן דוקומנטרי מקורי של נטפליקס. סדרה המתעדת את מאבקם של לוחמי אש אמיצים הממהרים לכבות שריפות, להגן על בתים ולהציל חיים במהלך עונת השריפות הגדולה שעברה על קליפורניה ב-2016.

הודאה מוקלטת | The Confession Tapes

סדרת מקור של נטפליקס. סדרה תיעודית הבוחנת מקרי פשע אמיתיים, שבהם אנשים שהורשעו ברצח טוענים שהודאותיהם שקריות או נכפו עליהם.

Fabrizio Copano: Solo Pienso En Mi

תוכן קומי מקורי של נטפליקס. 

אקדמיית החממה | Greenhouse Academy

סדרת ילדים מקורית של נטפליקס. האח והאחות, אלכס והיילי, איבדו את אמם ועברו לפנימייה יוקרתית, שם הם מוצאים יריבויות, רומנטיקה ותעלומה הקשורה למותה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן