Skip to content

כתב פוסט בדף פייסבוק של אורן חזן , נעצר ושוחרר למעצר בית

גבר שהעלה פוסט בדף הפייסבוק של חבר הכנסת, נעצר אמש בחשד כי איים על המכותב, הבוקר שחרר אותו בית המשפט למעצר בית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אילוסטרציה
אילוסטרציה

תושב תל אביה בן 41 נעצר אמש (שלישי) בחשד כי לפני כשבועיים כתב פוסט בעמוד פייסבוק של חבר הכנסת אורן חזן  וממנו עולה חשד לאיומים כלפי חבר הכנסת.
לאחר שחבר הכנסת התלונן  נפתחה חקירה ובמהלכה אותרה זהותו של החשוד, הוא אותר אתמול בביתו ונעצר. בחיפוש שבוצע בביתו עפ"י צו חיפוש שהוצא על ידי בית המשפט נתפס מחשבו האישי ומכשיר נייד. החשוד הובא לחקירה במרחב קדם בגין חשד לאיומים. היום (רביעי)  יובא בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.
"קיבלתי את הידיעה על המעצר בבית החולים, שם אני מאושפז מזה מספר ימים", אמר בתגובה ח"כ חזן.

"זו לא הפעם הראשונה שאני מתמודד מול איומים והסתה קיצונית", הוסיף. "רק לא מזמן ראו כולם את האלימות הפיזית הבוטה כלפיי בהפגנה של "שוברים שתיקה" ואיש לא פצה פה ולא פעל נגדם. ניתן היה לסבור שדמי מותר. המשטרה עצרה היום אחד מהם, מקווה שאולי יבינו בשמאל שגם הם אינם מעל החוק והדם של נבחרי הציבור מהימין אינו פחות סמוק מהדם של אלו מהשמאל".

עו"ד מחמד חאג' יחיא שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד באיומים כלפי חזן מסר: "מדובר בפעיל חברתי שנוהג להביע את עמדותיו הפוליטיות והציבוריות במדיה החברתית. הוא מכחיש את כל החשדות שהועלו כנגדו וטוען כי  לא איים על ח"כ חזן. ביהמ"ש קיבל את טענותינו והורה על שחרורו של הפעיל החברתי למעצר בית"?

חזן עצמו יעמוד בקרוב  לדין פלילי בגין תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי, כך הודיע לפני יומיים היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. מכתב האישום עולה כי חזן התפרץ למשרדי העירייה, תקף וגידף את המנכ"ל וראש העיר.

מה
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן