Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (7.9.17)

המדור מוקדש הפעם למזון טבעוני לכלבים, לקים לנשים, שקיות סנדביצ'ים ידידותיות לסביבה ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שקיות נייר של If You Care

בואו נתחיל עם השורה התחתונה: זה מוצר יקר, 22.9 שקלים ל-48 שקיות. אז למה, בכלל? משום שזהו פיתרון ידידותי לסביבה, שחוסך את השימוש בשקיות פלסטיק, שמשך הפירוק שלהן בטבע יכול להגיע למאות שנים. שקיות הנייר הללו, לעומת זאת, יכולות להתפרק בקלות בקומפוסט הביתי. בנוסף, השקיות אינן עוברות תהליך הלבנה בכלור, הדבק המשמש לייצור אינו רעיל, הדיו מבוסס על ירקות. כמובן, הן עושות את העבודה שלהן באחסון הכריך, והן סופגות מצוין שומנים למיניהם.

22.9 שקלים ל-48 שקיות. להשיג בניצן הדובדבן, מחלקות Green בשופרסל, אניס, קסטל, עדן טבע, טיב טעם, סטופ מרקט, בתי טבע ובתי מרקחת נבחרים.

צילום: יח"צ

דאודורנט בניחוח רימונים של Dove

המותג השיק ניחוח חדש לדאודורנטים שלו, המתחבר היטב לחגי תשרי. הניחוח מזכיר במידת מה רימון, ואפשר לבחור בין דאודורנט ספריי, רול-און וסטיק, המכילים את הניחוח הזה. אנו ניסינו דאודורנט ספריי עם ניחוח זה: יש לו התזה נעימה יחסית, הניחוח נשמר למשך שעות ארוכות, והוא יעיל להתמודדות עם זיעה. זאת, כל עוד לא משתמשים בו לפעילות גופנית מאומצת מאוד, אז הוא מפסיק להיות אפקטיבי לאחר זמן מה.

14.9-22.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

נתלה לאסלה בניחוח לבנדר של סנו

ההשקה של הניחוח החדש בסדרה זו היא אחת ההשקות המשמחות בתחום. הסיבה לכך היא האהבה שלנו לניחוח הלבנדר, כמו גם העובדה שהניחוח שיש למוצר הזה אכן דומה עד מאוד לניחוח של הצמח הידוע. התוצאה היא ריח טוב בשירותים במשך הזמן שהחומר הפעיל קיים במוצר – זה, לצערנו, אינו מהעמידים ביותר. מעבר לניקוי, המוצר גם עוזר להסיר אבנית ומבטיח הגנה מפני לכלוך.

8.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אפרת אשל

מזון טבעוני היפו-אלרגני לכלבים של TROVET

שלא יהיה ספק – המזון הזה מיועד לכלבים שאובחנו עם רגישות לחלבון מן החי; הוא אינו מיועד לטבעונים שביניכם, שהחליטו על דעת עצמם כי גם הכלב צריך להפסיק לאכול אוכל מן החי. אם לכלב אין רגישות מאובחנת, מזון מהחי הוא בדיוק מה שהוא צריך לאכול. אם יש לו את אותה הרגישות, הוא עשוי ליהנות מהמוצר הזה – מזון יבש, המבוסס על רכיבים מהצומח, שאינו מעורר את התגובה האלרגית אצל הכלב.

150/380 שקלים ל-2.5/12.5 ק"ג. להשיג ברשתות המחמד ובמרפאות ווטרינריות.

צילום: יח"צ

Retro style של CHIC

גווני הלק של החברה לקיץ זה הם כולם ברוח הרטרו, או יותר נכון, ברוח שנות ה-70. כתום-אדום, תכלת, צהוב, סגול, ורוד ואדום הם ששת הגוונים, שמאפשרים בקלות להשלים בעזרת הציפורניים את מראה הסבנטיז המבוקש, או להסתפק בתוספת שצבעוניות זו נותנת למראה עדכני יותר. כך או כך, העמידות שלהם היא בין הטובות והמריחה קלה.

19 שקלים ל-18 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, בסניפי אפריל ובפרפומריות.

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן