Skip to content

מני נפתלי ופרקליטו: "אנו קוראים לשרה נתניהו ולראש הממשלה להפסיק את מסע הכזבים"

בתגובה לתגובתה הזועמת של רעיית ראש הממשלה לכתב האישום הצפוי להיות מוגש לה היום, בה כונה נפתלי בין השאר " עבריין ושקרן סדרתי", מסר הבוקר עורך הדין דניאל חקלאי את תגובת נפתלי להאשמות אלו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעקבות תגובת  שרה ובנימין נתניהו לידיעה בדבר הגשת כתב אישום כנגד שרה הצפויה להימסר היום כפי שפורסמה אמש במגפון, ובה מאשימים ראש הממשלה ורעייתו את נפתלי במיוחס לנתניהו בכתב האישום, נמסרה הבוקר (שישי) תגובת נפתלי ופרקליטו, עורך הדין דניאל חקלאי לדברים.
"אין מקום לשמוח לאיידה של גברת נתניהו",  מגיב נפתלי ומוסיף:  "הגשת כתב אישום היא דבר עצוב. הן לנאשמת עצמה והן לקרובים שלא חטאו (כדוגמת בנה הצעיר אבנר שהנו חייל ואדם טוב לב שלא חטא בדבר)".
אתמול הודיע היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט לשרה נתניהו, כי החליט להגיש כנגדה כתב אישום בפרשה הקרואה פרשת מעונות ראש הממשלה בכפוף לשימוע. פרקליט המשפחה עו"ד יוסי כהן הזדרז ומסר אמש ליועה"מ חומרים הקשורים בכתב האישום ומנדלבליט יחליט בהתאם באם יש מקום למנוע הגשת כתב האישום כמצופה על פי הודעתו.

נתניהו צפויה לעמוד לדין על מרמה בהיקף של קרוב ל–400 אלף שקלים. נתניהו חשודה בהזמנת מזון ושפים לבית ראש הממשלה בניגוד לנהלים ותוך מסכת הסתרה ומרמה. בני הזוג נתניהו הפנו אצבע מאשימה למי שהיה אב הבית במעון ראש הממשלה ומוביל היום את המחאה נגדו, מני נפתלי, וטענו שהוא האחראי לניפוח ההוצאות. בתגובתם שגם פורסמה בדף הפייסבוק של ראש הממשלה, מאשימים השניים את נפתלי כי "העלייה התלולה בהוצאות הארוחות במעון ראש הממשלה נגרמה כתוצאה מעבירות שביצע אב הבית הבעייתי מני נפתלי, עד מדינה עבריין ושקרן סדרתי", נכתב בתגובת נתניהו.

נפתלי ובני הזוג נתניהו
נפתלי ובני הזוג נתניהו

בכנס תמיכה בו בשבוע שעבר אף האשים ראש הממשלה את נפתלי בגניבת אוכל מהמעון. אלא שבהקשר זה אמר באחרונה בכיר במשטרה: "התופעה שהתגלתה בפרשת המעונות נמשכה כמה שנים. היא התחילה לפני שנפתלי החל לשמש כאב הבית, ונמשכה גם אחרי שפוטר מתפקידו".

במאי בשנה שעברה המליצה המשטרה להעמיד את נתניהו לדין בשל קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, והשתת הוצאות פרטיות של מעון ראש הממשלה בקיסריה על חשבון הקופה הציבורית. שרה נתניהו כופרת בחשדות נגדה. לפני כחודש התייחס ראש הממשלה לפרשת המעונות בכנס של פעילי ליכוד, ותיאר את החקירה כעיסוק בזוטות. "עוסקים בדברים ברומו של עולם", אמר בלעג. "הנוהל להחלפת מנורה, חמגשיות, כוס התה שביקשה להביא לאביה הצדיק על ערש דווי".

"עם זאת, אין מנוס מהגשת כתב אישום במצב דברים שבו הוצאות אישיות בסך מאות אלפי שקלים מגולגלות על קופת המדינה לכאורה. על קופת הציבור. על כספי המיסים שלנו. של אזרחי מדינת ישראל. של כולנו", כותב פרקליטו של נפתלי בתגובתם לדבריה של נתניהו, "אנחנו מכבדים את טענת גברת נתניהו לחפותה. אך מטבע הדברים אנחנו נעמוד בקשיחות מול כל ניסיון כוזב לגלגל את האישומים החמורים לפתחו של מני נפתלי שהנו אדם ישר, אמיץ ואמין שהעז לחשוף חלק מהפרשה החמורה הזו".  "אנחנו קוראים לגברת נתניהו, למקורביה וגם לראש הממשלה, להפסיק את מסע הכזבים נגד מני נפתלי, להימנע משיבוש מהלכי המשפט ולהתמקד בהגנתה המשפטית של גברת נתניהו", כותב חקלאי ומציין כי: "מני נפתלי, מצדו, יתייצב להעיד עדות אמת במשפטה הפלילי של גברת נתניהו ככל שיידרש לעשות כן. במעמד של עד תביעה שזכה בחסיון מפני הפללה עצמית. הוא אינו עד מדינה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן