Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 13 בספטמבר, 2017

פוקימון הסדרה: שמש וירח 20, אחרייך, הסייבורגים שבינינו, אפיזודס 5, הכי גרועים שיש 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:45 פוקימון הסדרה: שמש וירח 20 | Pokémon the Series: Sun & Moon 20, ערוץ הילדים 

אש ופיקאצ'ו מגיעים אל מחוז אלולה שטוף השמש ובו יש לשניים המון פוקימונים חדשים לפגוש ולגלות, ואנשים מעניינים ללמוד מהם במסעו של אש להפוך לפוקימון מאסטר. יחד הם יכירו את פרופסור קוקואי וגם את סאמסון אוק, המנהל של בית ספר לפוקימונים. מי שיתלוו לאש בהרפתקה במחוז אלולה, הם חבריו לכיתה: קיאווה, לאנה, מאלוו, סופוקליז ולילי. גם חברי צוות רוקט הגיעו אל מחוז אלולה במטרה לגנוב פוקימונים חדשים וחזקים, אך יש להם תחרות בחזית הפושעים: הבריונים של צוות סקאל.

21:00 אחרייך | In Her Footsteps, ערוץ Yes דוקו

פרס הבימוי הטוב ביותר – פסטיבל ירושלים 2017. באישון ליל, כשהייתה בת 5, עזבו הוריה של הבמאית רנא אבו פריחה את הבית שאביה בנה בתל שבע הבדואית, עם חמשת ילדיהם הקטנים. הם עברו, או שמא 'ברחו', לעומר, ישוב בורגני יהודי הממוקם 5 ק"מ בלבד מתל שבע. למרות המרחק הזעיר בין שני הישובים, מדובר בשני עולמות שתהום פעורה ביניהם, ומטרת ההורים הייתה לאפשר לילדיהם עתיד טוב יותר מזה שהיה צפוי להם ביישוב הבדואי המסורתי, השמרני ומקופח התקציבים. חמשת ילדי המשפחה גדלו כישראלים לכל דבר – תוך שהם מדברים עברית שוטפת (בעוד שפת האם, הערבית – נשכחת), לומדים במוסדות חינוך יהודיים, ומוקפים בחברים יהודיים. אלא שאז חלתה אֵם המשפחה, רודיינה, בסרטן השד. לאחר שנים של התמודדות עם המחלה, על ערש הדווי, היא מבקשת להיקבר בעומר. בקשתה של האֵם פותחת תיבת פנדורה במשפחה, ממנה יוצאים סודות משפחתיים ושאלות קשות נשאלות על זהות נשית ולאומית; במקביל, גם ביישוב, שמעולם לא התמודד עם הסוגיה היכן לקבור את התושבים המוסלמים הבודדים שחיים שם – נחשפות אמיתות על החברה המקוטבת בה אנו חיים. באמצעות תיעוד אינטימי ישיר ורב-שנים, מביאה רנא את סיפורה המרגש של משפחה אחת שנקרעת בין זהויות שונות, בין תרבויות מנוגדות, כאשר השאלה הבסיסית מהדהדת כל העת בבני הבית – האם המהלך ששינה את חיי המשפחה מן היסוד היה המהלך הנכון? 70 דקות, ישראל, 2017.

22:00 הסייבורגים שבינינו | Cyborgs Amongst Us, ערוץ Hot8

הסרט עוקב אחר מדענים, חולים ופעילים העוסקים בשיפור יכולותיהם באמצעות הטכנולוגיה. סייבורגים, יצור שחלקו ביולוגי וחלקו מלאכותי, התקיימו במשך שנים רבות אך ורק בסיפורי מדע בדיוני. כיום, הטכנולוגיה הולכת ונטמעת בגופנו ומאפשרת לנו להתגבר על מגוון מחלות ומוגבלויות, אך יש השואפים לעבור משיקום הגוף האנושי לשיפורו.

22:30 אפיזודס 5 | Episodes 5, ערוץ Yes Oh

הסדרה חוזרת לעונה חמישית ואחרונה. ספוילר – עונת הסיום נפתחת מספר חודשים מאז הפעם האחרונה שפגשנו את מאט, שון ובברלי. השעשועון בהנחייתו של מאט מצליח מאוד, אבל לצערו הרב הוא נחשב עכשיו למנחה שעשועונים בלבד וכל שנותיו כשחקן נשכחו לגמרי. שון ובבוורלי אומללים באותה מידה. שותפו-לשעבר השנוא של שון אחראי כעת על התוכנית החדשה שלהם והם נאלצים לסבול בשקט את חוסר הכישרון וחוש ההומור שלו, כשהם צופים בו הורס כל חלקה טובה בתוכנית.

23:00 הכי גרועים שיש 4 | You’re the Worst 4, ערוץ Yes Oh

הקומדיה של רשת FX חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – העונה נפתחת לאחר שגרטשן (איה קאש) הסכימה להצעת הנישואין של ג'ימי (כריס גיר), שמיד נבהל מעצמו ומהמחשבה שגרטשן תהפוך למשפחה שלו ועזב אותה בגבעות הוליווד. כעת, שבורי לב ובמערכות יחסים עם אנשים אחרים, ג'ימי וגרטשן נאבקים להמשיך הלאה ובאותו זמן נגררים כל העת אחורה, ואחד אל האחרת.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן