Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 16 בספטמבר, 2017

בייבי בייבי בייבי, דאבל בלה 2, אריק וג'סי 3, המשימה שבתאי, לשחק עם הלב, פסטורלה אמריקנית, מייק ודייב מחפשים דייט, להציל את המחר, הנמלטת, סופת חול, לונדון טאון, כלואים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

12:40 בייבי בייבי בייבי | Baby, Baby, Baby, ערוץ Hot דרמה

דרמה קומית, שביים וכתב בריאן קלוגמן ("המילים", "קלוברפילד"), המגלם את הגיבור הראשי בסרט. סידני, שחקן בתחילת דרכו שכמה להכרה בכישרונו, מתוודע לאמנית בשם סאני (אדריאן פאליקי) ומעריך שאולי היא האחת בשבילו: היא מצחיקה, פיקחית ומדליקה בעיניו, וכל מה שאי פעם לא חלם שיכיר. הכל מתנהל נפלא בין השניים, עד המעבר למגורים משותפים. בשלב מחייב זה הם עדיין נאבקים להצליח כל אחד בתחומו, נקלעים לשורת מצבים אבסורדיים, מבדרים ומלחיצים כשהם מתפשרים על הצעות עבודה, ובעיקר משתדלים לשמור על מערכת היחסים המיוחדת שנרקמה ביניהם. ארה"ב, 2015.

16:00 דאבל בלה 2 | Total Bellas 2, ערוץ !E

האחיות התאומות ברי בלה ו-ניקול בלה, ובני זוגן ג'ון סינה ו-דניאל בריאן, כוכבי ההיאבקות בליגת ה-WWE, חוזרים בעונה חדשה. ברי ובריאן מתכוננים לקראת הפיכתם להורים, בעוד שניקי מקבלת בהפתעה מג'ון סינה את הצעת הנישואים, לה חיכתה כל חייה.

16:45 אריק וג'סי 3 | Eric & Jessie 3, ערוץ !E 

אריק וג'סי חוזרים בעונה חדשה, שתהיה עמוסה במוזיקה, פוטבול משפחה ובעיקר כיף. בני הזוג בוחנים את יציאתם למסע החדש ומתמקדים בהקמת ביתם בנאשוויל. גם סידני אחותה של ג'סי חוזרת עם הפתעה מרגשת ומודיעה שהיא ובעלה הטרי מצפים לילדם הראשון.

21:00 המשימה שבתאי | Saturn Inside the Rings, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

הסרט התיעודי הראשון שמתעד את המשימה ההיסטורית להציב חללית במסלול של כוכב שבתאי. הסרט מלווה את מסעה של הגשושית קאסיני עד יומה האחרון בו היא מסיימת את משימתה ב-15 בספטמבר, 2017. הסרט נותן מבט מלא על המשימה של קאסיני ומספר את סיפורו של הצוות שחלם לחקור את כוכב הלכת, עמוק מאי פעם. במשימה זו נלקחו סיכונים עצומים והיא נמשכה כמעט עשור יותר מהצפוי. הממצאים שופכים אור על עולמות זרים ועל קיומם של ירחים דמויי כדור הארץ, המכילים את מרכיבי המפתח החיוניים לחיים. הסרט חושף את כוכב שבתאי על הטבעות המסתוריות שלו את אוסף ירחיו והרכבו. המדענים והמהנדסים שהקדישו את זמנם למשימה הזו, כולל צוות התכנון שעבדו ללא לאות על מנת להרחיב את משימת הדגל הראשית בת ארבע השנים. אלה מתועדים גם כשהם רואים את החללית שלהם בפעם האחרונה חושפת את התמונות האחרונות שלה.

22:00 לשחק עם הלב | Playing for Keeps, ערוץ לייפטיים 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 24 ביולי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 פסטורלה אמריקנית | American Pastoral, ערוץ Yes1

הספר עם אותו שם זיכה את פיליפ רות' בפרס פוליצר בשנת 1997. זהו גם סרטו הראשון באורך מלא בתור במאי של השחקן יואן מקגרגור. דרמה. התמונה המשפחתית, המושלמת לכאורה, של כוכב פוטבול לשעבר ונערת יופי, מתנפצת לרסיסים ודועכת לאט לאט, כאשר בתם הופכת לפעילה נגד המלחמה בווייטנאם בשנות השישים בארה"ב. שחקנים: יואן מקגרגור, ג'ניפר קונלי, דקוטה פנינג. ארה"ב, 2016. מקרגור עושה את מקסימום המאמצים כבמאי, אך נכשל בעיבוד הרומן של רות', בסרט שאינו מרגש או מביע עומק. ציון: 

22:00 מייק ודייב מחפשים דייט | Mike and Dave Need Wedding Dates, ערוץ Yes2

קומדיה פרועה. שני אחים בליינים שנוהגים להתפרע ולהרוס כל אירוע משפחתי, נאלצים להישבע לאביהם שלחתונת אחותם בקטנה הם יבואו עם דייט שתרסן אותם. בעזרת הודעה ברשת הם מחפשים דייט לחתונה היוקרתית בהוואי, ובאופן טבעי מושכים לא מעט תשומת לב. לבסוף הם בוחרים שתי חברות טובות שנראות מתוקות וחביבות, מבלי לדעת ששתיהן יותר מטורפות וחובבות כאוס אפילו מהם. שחקנים: זאק אפרון, אנה קנדריק, אדם דווין, אודרי פלאזה. במאי: ג'ייק סימנסקי. ארה"ב, 2016. סרט הבונה על עלבונות וטיפשות בתור הומור, ועל אף השחקנים המשעשעים, לא מצליח להצחיק. ציון: 

22:00 להציל את המחר | Saving My Tomorrow, ערוץ Hot HBO

סדרה תיעודית בשישה חלקים לכל המשפחה, מבית היוצר של HBO והמוזיאון האמריקני לתולדות הטבע. ילדי דור העתיד, הילדים שצפויים לרשת את כוכב הלכת שלנו, מציגים שלל טיפים לשמירה על הסביבה, שירים, סיפורים ומחשבות על נושאים כמו חיות בסכנת הכחדה, שינויי אקלים וזיהום אוויר. מדע, אנימציה, מעשיות על חיות ועל כדור הארץ יוצרים יחד שילוב שמצדיע לטבע וקורא לילדים לשמור על העולם. לצד ילדים ומדענים מהמוזיאון המפורסם, מתארחים בסדרה גם שלל מפורסמים.

22:00 הנמלטת | Blood Father, ערוץ Yes4

אקשן מותח. לידיה נמלטת מחבורת סוחרי סמים שמאיימת על חייה ובורחת אל אביה, האסיר לשעבר, אותו לא ראתה כבר שנים. הוא חי בקרוואן באזור מבודד ומעולם לא היה שם בשבילה. כעת האב מוכן לעשות כל שביכולתו על מנת להגן עליה. שחקנים: מל גיבסון, ארין מוריארטי. במאי: ז'אן-פרנסואה רישה. ארה"ב, 2016. סגנון הפעולה בסרט מעט מיושן, הרבה מרדפי מכוניות, יריות באוויר, ונראה כאילו התפקיד היה מתאים יותר לליאם ניסן. ציון: 

22:00 סופת חול | Sand Storm, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

סרט הביכורים של הבמאית עילית זקצר, שגם כתבה את התסריט, זוכה פרס הסרט הטוב ביותר בפרסי אופיר לשנת 2016, זוכה הפרס הגדול של חבר השופטים בפסטיבל סאנדנס. הסרט משרטט ברגישות את עולמן של שתי נשים בדואיות, אם וביתה, שנדרשות להתמודד עם מציאות חדשה. האם ג'לילה מתמודדת עם חתונתו של בעלה לאישה שנייה, וליילה ביתה בת ה-18 – מנהלת קשר אסור עם בחור זר בניגוד לרצונו של אביה, שהבטיח אותה לבחור בן השבט. האם מתנגדת לקשר האסור של ביתה וגם דורשת מהאב למצוא שידוך מכובד יותר, דבר אשר עלול לגרום להתפרקות המשפחה. תפיסות עולם מנוגדות והמאבק בין ההקשבה ללב לבין המציאות, מחייבות את הדמויות לקבל החלטות הרות גורל. שחקנים: למיס עמאר, הייתאם עומארי, רובה בלאל-עספור. ישראל, 2016. סרט בכורה מרשים לזקצר, שמביאה נקודת מבט מקורית וייחודית על תרבות פחות מוכרת בחברה הישראלית. ציון: 

22:30 לונדון טאון | London Town, ערוץ Hot פריים

דרמה התבגרות מוזיקלית המביאה אל המסך הגדול את סיפורה של הלהקה הבריטית הגדולה 'הקלאש'. הימים הם ימי הפאנק הראשונים בלונדון של אמצע שנות השבעים. זו תקופה של אבטלה גואה, מחאה חברתית ושבירת מוסכמות, שיי הצעיר מחליף את אביו, נהג מונית שנפצע בתאונה. באחת מנסיעותיו עולה אל הרכב לא אחר מאשר סולן הקלאש, ג'ו סטראמר (ג'ונתן רייס-מאיירס, "שחקי אותה כמו בקהאם"). בימוי: דרק בורט. אנגליה / גרמניה, 2016. סיפור התבגרות שגרתי למדי, כמו של להקה רועשת במיוחד. ציון: 

23:50 כלואים | Shut In, ערוץ Hot גולד 

מותחן אימה פסיכולוגי, בכיכובם של נעמי ווטס ("הבלתי אפשרי") ו-אוליבר פלאט ("אהבה וסמים אחרים"). מרי פורטמן היא פסיכולוגית ילדים החיה בגפה לאחר שהתאלמנה מבעלה בעקבות תאונת דרכים. היא מתגוררת באזור כפרי מבודד בניו אינגלנד ומטפלת בבנה, שנותר משותק בכל חלקי גופו מאותה התאונה. אחד המטופלים שלה הוא ילד צעיר רגוז וכואב, שעקב הטראומה שעבר – אינו מתקשר עם הסובבים איתו. בליל חורף קפוא, הילד נעלם ללא זכר. כולם חרדים לשלומו כשסופת שלגים מתחילה לנשב. מרי מתחילה לסבול ממראות ביעותים שבו הוא מופיע לנגד עיניה בלבד ואף שומעת רעשים ברחבי הבית, אולם הפסיכיאטר שלה משוכנע שאלו אך רגשי האשמה המלווים אותה עקב ההיעלמות. בימוי: פארן בלאקברן. צרפת, 2016. עלילה קיטשית, צפויה ובעיקר מבולבלת, תוך בזבוז אדיר של שחקנים ראויים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן