Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 19 בספטמבר, 2017

מחוברים 8, ונוס: וידויים של נשים עירומות, לונדון קוראת לי, להתמסטל בשביל אלוהים, מלון מרצ'נט, ג'רי לפני סיינפלד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:15 מחוברים 8, ערוץ Hot3

הסדרה חוזרת בעונה 8. משתתפי העונה מתעדים את עצמם במשך קרוב לשנה וחושפים באינטימיות נדירה קונפליקטים משמעותיים ומערכות יחסים הנוגעים לכל אחד ואחת מאתנו. עונה זוגית במיוחד כאשר המשפחה ובני הזוג של המחוברים הנם חלק בלתי נפרד מהתהליך: אמיר פרישר-גוטמן ז"ל יחד עם בן זוגו ינאי פרישר, רינת גבאי יחד עם בעלה דורון מור, ארקדי דוכין ואשתו סימה לוי-דוכין, אשת חיי הלילה – קרול צבי ויינר ובן זוגה מיקי ויינר. הרווק היחיד בסדרה הוא הזמר איתי לוי.

21:00 ונוס: וידויים של נשים עירומות | Venus: Naked Female Confessions, ערוץ Hot8

מה נשים באמת חושבות על סקס ומיניות? שתי נשים דניות מחליטות לחקור את מיניות האישה ומראיינות צעירות רבות בנושא המיניות שלהן ויחסן לאברי המין שלהן ולגופן. דנמרק הייתה המדינה הראשונה בעולם שהתירה פרסום, מכירה והחזקה של ספרות וסרטים פורנוגרפיים. האם הדבר עדיין תקף לדור החדש? מיניות האישה מתוארת פעמים רבות באופן סטראוטיפי ושטחי. הסרט מציע מבט מעמיק ואלטרנטיבי אל האופן בו נשים מודרניות תופסות את מיניותן וגופן. דנמרק, 2017.

22:00 לונדון קוראת לי | London Town, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 16 בספטמבר, 2017, בשעה 22:30 בערוץ Hot פריים

22:00 להתמסטל בשביל אלוהים | Getting High for God, ערוץ Yes דוקו

האם סמים פסיכיאטריים יכולים לעזור לנו להתקרב לאלוהים? מאוון ריזוואן, שחקן וקומיקאי, מביא את סיפורן של שתי קהילות מאמינים נוצרים ביוטה ובברזיל, שמשתמשות בסמים כדי לעזור לאנשים להיכנס אל העולם הרוחני ולחזק את אמונתם באלוהים. הוא מתעד את המתחולל במהלך התפילות, את שירת המזמורים לצד איבוד השליטה כתוצאה מהשימוש בפיוטה ואיוואסקה – שני צמחים מהם מייצרים משקאות שידועים כמביאים להזיות פסיכיאטריות. הכל במטרה לעזור לאנשים לתקשר עם אלוהים. בסופו של הסרט הוא מחליט לשתות בעצמו איוואסקה ולהתנסות בטקס דתי בברזיל כדי לענות על השאלה – האם השימוש בסמים לצרכים דתיים הוא לגיטימי או שיש פה צד אפל יותר ומסוכן של הארה רוחנית? בימוי: אנה מירס. 53 דקות, אנגליה, 2017.

22:40 מלון מרצ'נט | Inside The Merchant, ערוץ החיים הטובים

מיני סדרה בשלושה פרקים. מבט אל מאחורי הקלעים של מלון היוקרה בבלפסט, אירלנד. שני חלקיו של הסרט יעקבו אחר שגרת היומיום של המוסד הנחשב ושלל אתגרים שהוא מציב בפני עובדיו, כגון: החניית צי של מכוניות יוקרה, ניקוי הנברשת הגדולה באירלנד, חיפוש אחר עץ אשוח חגיגי במיוחד, אירוח המלונאים האיריים הנחשבים ביותר ועוד.

חדש ב-Netflix

ג'רי לפני סיינפלד | Jerry Before Seinfeld

תוכן קומי מקורי של נטפליקס. ג'רי סיינפלד חוזר למועדון שנתן לו את ההזדמנות הראשונה שלו בשנות ה-70, ומשלב בדיחות איקוניות עם סיפורים מילדותו ומימיו המוקדמים בזירת הסטנד-אפ.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן