Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 20 בספטמבר, 2017

גאליס קונקט, חתונה ממבט ראשון 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 גאליס קונקט, ערוץ הילדים

שובר הקופות המבוסס על סדרת "גאליס". יונתן (תובל שפיר), שכבר עייף מלהיות 'המיועד', מקבל הצעה חד-פעמית מלארק (עפר שכטר), הבעלים של תאגיד קונקט, לעבור לעולם פאנטארקטיקה – עולם שכולו כיף, בילויים וקניות ובו כל אחד חופשי לעשות רק מה שהוא רוצה ומנגד, גונב את כל הרעיונות וההמצאות של בני האדם והופך אותם לחסרי שאיפות המבלים את זמנם בקניות ובמשחקי מחשב. ליונתן לא ברור האם הוא הגיע לגן עדן או לגיהנום. דני (אליאנה תדהר) וחבורת גאליס ביקום המקביל יוצאים להצילו ולהשיבו הביתה. ישראל, 98 דקות, 2016.

21:15 חתונה ממבט ראשון 4 | Married at First Sight 4, ערוץ Yes דרמה

הניסוי החברתי שסחף את אמריקה. סדרת דוקו-דרמה המנהלת ניסוי סוציולוגי מסקרן, ועוקבת אחר שלושה זוגות בכל עונה, שהוצמדו על ידי ארבע מומחים בתחומם (פסיכולוג קליני, סקסולוג, סוציולוגית ומומחה רוחניות) על פי פרמטרים שונים הנבחנים מראש ונמצאים מתאימים, ומוכנים להתחתן בפגישתם הראשונה. אף אחד מבני הזוג לא פוגש את השני עד לאותו רגע בו הם נפגשים בחופה. הזוג מבלה את ליל הכלולות בבית מלון ולאחר מכן יוצא לירח דבש. כשהם שבים הביתה, עליהם לחיות יחד כזוג נשוי במשך שישה שבועות ולאחר מכן הם יכולים להחליט אם להישאר ביחד או להתגרש.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן