Skip to content

נסגר תיק החקירה כנגד מורה שנחשדה בקיום יחסים עם תלמידה

פרקליטות דרום הודיע למורה שהוחשדה על ידי בעלה כי קיימה יחסים עם תלמיד שלימדה, כי התיק נסגר עקב חוסר ראיות מספקות וכי היחסים בין התלמיד למורה התרחשו כשהוא לא היה תלמידה ולא היה נתון למרותה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז דרום הודיעה היום (שני) למורה תושבת באר שבע אשר נחשדה בקיום יחסי מין עם תלמיד, כי התיק נגדה נסגר מחוסר ראיות מספיקות.

כזכור, תחילת האירוע בחודש יולי 2016 עת הגיש בעלה של החשודה (28) תלונה במשטרה ולפיה החשודה קיימה יחסי מין עם קטין, שהינו תלמידה.

ממצאי החקירה העלו כי אכן החשודה הייתה מורתו של התלמיד בעבר אולם בעת ביצוע המעשה המיוחס לה, לא היו ביניהם יחסי תלות, חינוך או מרות, והיא אך לימדה במתחם בית הספר בו למד הקטין.

לאחר שהפרקליטות בחנה את חומר הראיות בתיק ושמעה את טענות החשודה במסגרת הליך שימוע, ובהתחשב בכך שבבחינת התיק התעורר קושי בהוכחת סעיפי העבירה הרלוונטיים, וכן לאחר שנשקלה עמדת הקטין, נמצא כי אין ראיות מספיקות להעמדת החשודה לדין פלילי.הודעה מטעם הפרקליטות נמסרה לחשודה ולעורך הדין מיכאל בוסקילה בא כוחה.

בפרקליטות ציינו כי בהמשך, הגישו בני הזוג תלונות הדדיות נוספות, שאינן קשורות במישרין לחשד המיוחס לה בנוגע לקיום יחסי המין עם הקטין.

זיכוי - אילוסטרציה
זיכוי - אילוסטרציה

המורה (מבאר שבע, נעצרה בתחילה בחשד שקיימה יחסי מין עם אחד מתלמידי בית הספר שבו עבדה, לאחר שבעלה הגיש כנגדה תלונה במשטרה.
במהלך חקירתה במשטרה טענה המורה כי היא התאהבה בו. בעימות שנערך בינה לבין בעלה, שהגיש את התלונה נגדה, טען הבעל כי אשתו ניהלה רומן עם התלמיד, בן 15, ואף הרתה לו. לכן לטענתו, היא עברה הפלה בשבוע שעבר.

מנגד, המורה התלוננה שבעלה אנס אותה והיכה אותה, ובעקבות זאת הוא נשלח לחמישה ימי מעצר בית.

המורה, שנשלחה גם היא למעצר בית, נשואה לבעלה כשלוש שנים, ולשניים ילד כבן שנתיים. בניגוד להאשמת בעלה, היא טענה כי הרתה לבעלה, ולא לתלמיד, אך ביקשה לעבור הפלה כיוון שרצתה להתגרש ממנו בעקבות הרומן האסור.
"התאהבתי בו", סיפרה לחוקרי המשטרה. לדבריה, שאומתו במהלך החקירה, בזמן הרומן ביניהם היא כבר לא הייתה מורה שלו. בחקירתו של התלמיד הוא סיפר כי התקיים בינו לבין מורתו מפגש מיני אחד בביתה של המורה.

 עו"ד מיכאל בוסקילה, פרקליט המורה מסר בזמנו כי היא הכחישה בפני החוקרים את הטענות נגדה. לטענתה, בינה לבין בעלה קיים סכסוך ממושך והיא סיפרה שהוא מתנכל לה. הנער, שנשאל גם כן על דבר ההיריון, סיפר בחקירתו כי לא שמע ממנה כי נכנסה להריון ממנו.

 

 

 

1 Comment

  1. גורן
    19 בספטמבר 2017 @ 14:15

    אני בטוח שאם היה מדובר בגבר מורה התוצאה היה יושב בכלא

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן