Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 23 בספטמבר, 2017

במשפחות הכי טובות 2, המורה, המפגש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:40 במשפחות הכי טובות 2 | Life in Pieces 2, ערוץ Yes קומדי

הקומדיה על משפחת שורט הגדולה והמאושרת חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – בעונה החדשה, הת'ר מנסה לגרום לטייטל וקלמנטין לבטל את נישואיהם, מאט עובר לגור עם קולין ומסתבך עם השותפה שלה, ג'ון לוקח בטעות מנה גדושה של תרופת אין אונות ומגיע לבית החולים, טים מנסה לפטר את הת'ר אך מקדם אותה במקום, כשהמורה הצעיר של ג'ואן מתעניין בכתיבתה ג'ון חושש שהוא מתחיל איתה, דוגי יוצאת מהארון ולוקחת את הבנות לערב בבאר של גייז וסמנתה מתגלה כמתאגרפת מוכשרת למרבה קנאתו של ג'ון.

22:00 המורה | The Teacher | Ucitelka, ערוץ Yes3

דרמה סאטירית המתרחשת בתקופת השלטון הקומוניסטי בצ'כוסלובקיה. מנהל בית ספר עממי מכנס ישיבת הורים מיוחדת, לטפל בתלונות נגד המורה החדשה, על מנהגה לסחוט טובות שונות ומשונות מהתלמידים ומהוריהם. אולם כיוון שלמורה קשרים במפלגה השלטת, יש כאלו שמפחדים לפעול נגדה. שחקנים: זוזאנה מאוררי, פטר בביאק. במאי: יאן הז'בייק. סלובקיה / צ'כיה, 2016. הבמאי הצ'כי הוותיק והפורה, יאן הז'בייק, מביא מטאפורה על העוני המוסרי של בעלי השררה באמצעות מורה חביבה, המושחתת עד היסוד. ציון: 

22:00 המפגש | Arrival, ערוץ Yes2

הסרט היה מועמד לשמונה פרסי אוסקר, כולל הסרט. זכה בפרס על עיצוב הסאונד הטוב ביותר. דרמת מדע בדיוני. כאשר חלליות מסתוריות צצות ברחבי כדור הארץ, מוקמים צוותים של מדענים ואנשי צבא לפענח את פשר הופעתם. מומחית לשפות מאחד הצוותים, מנסה לתקשר עם האורחים ולהבין האם פניהם לשלום, לפני שהלחץ והפחד הגוברים ברחבי העולם יובילו למלחמה. שחקנים: איימי אדמס, ג'רמי רנר, פורסט ויטאקר. במאי: דניס וילנב. ארה"ב, 2016. סרט פילוסופי, מסקרן ויפה ויזואלית הנהנה ממשחק מצוין של אדמס. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן