Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 24 בספטמבר, 2017

המופע של מר פיבודי ושרמן 2, ארט נינג'ה 3, הרולד שיפמן: ד"ר מוות, היום בו עמדה האדמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 המופע של מר פיבודי ושרמן 2 | Mr. Peabody & Sherman Show 2, ערוץ הילדים

מר פיבודי, הכלב הכי חכם בעולם, והבן שלו, שרמן, מנחים תכנית אירוח קומית בשידור חי מהפנטהאוז שלהם, מול קהל חי. כל דבר יכול לקרות בתכנית הזאת, שעמוסה בפינות מלהיבות, מופעים מוזיקליים נהדרים והרבה אורחים מיוחדים, כמו השכנים האדירים והנוסעים בזמן המצחיקים שהם פוגשים בעזרת מכונת הוובאק.

17:30 ארט נינג'ה 3 | Art Ninja 3, ערוץ לוגי

עונה חדשה ויצירתית במיוחד בסטודיו של ריקי, שיוצר כל יום יצירות חדשות ומעניינות עם חבריו ועם אמנים מפורסמים. אהבתו לאמנות יחד עם כישורי הנינג'ה שלו, הם שהופכים אותו ל'ארט נינג'ה'.

22:00 הרולד שיפמן: ד"ר מוות | Dr. Harold Shipman: Dr. Death, ערוץ Yes דוקו

ד"ר הרולד שיפמן נחשב לרוצח הסדרתי הגדול ביותר בבריטניה. במהלך 20 שנות עבודתו כרופא הוא רצח 250 מהפציינטים שלו. החשד הראשון נגדו התעורר במרץ 1998, כשאחת מהקולגות שלו שמה לב שהוא הורג את מטופליו, אך לא היה בטוח אם מדובר בהזנחה או במעשים מכוונים. מאוחר יותר, כשהתברר שאחת מקורבונותיו שינתה את צוואתה לטובתו, נערכה לה נתיחה ובגופתה התגלו עקבות של דיאמורפין. בשלב זה כבר החלה החקירה נגדו. הסרט מביא את סיפורם של הבלשים, שבזכותם הוגש, בסופו של דבר, כתב האישום נגד ד"ר מוות, את סיפורם של העיתונאים שפוצצו את הפרשה בתקשורת ואת קולם של האנשים שיקיריהם נרצחו על ידי ד"ר שיפמן. בסרט מוצגים קטעי ארכיון ישנים שלא נראו עדיין, עדויות ומכתבים המספרים את הסיפור המזעזע הזה ואת דמותו של האיש שסבל משיגעון גדלות ועודף יהירות. 60 דקות, אנגליה, 2017.

22:00 היום בו עמדה האדמה | The Day The Earth Stood Still, ערוץ Yes3

אחד מסרטי המדע בדיוני הגדולים בכל הזמנים. חייזר שמגיע מכוכב מרוחק מציב בפני מנהיגי האנושות אולטימטום, להפסיק את המלחמות לאלתר. להדגמת יכולתו הוא עוצר את כדור הארץ מלכת לשעה. הפסקול שחיבר ברנרד הרמן ("פסיכו") הוא אחד המפורסמים בכל הזמנים. שחקנים: מייקל רני, פטרישיה ניל, סם ג'אפה. במאי: רוברט וייז. ארה"ב, 1951. הסרט הקדים את זמנו, ואמנם יראה היום מיושן מבחינת אפקטים, עדיין חשוב מבחינה חברתית וסטראוטיפית. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן