Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 26 בספטמבר, 2017

The Ivy, בובי ג'ין, שיר אהבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 The Ivy, ערוץ Hot8

הצצה בלעדית אל מאחורי הקלעים של אחד מהממסדים הקולינריים הבולטים והייחודיים בעולם – The Ivy. המסעדה המפורסמת ברובע התיאטראות של לונדון, סוגרת את שעריה למשך חמישה חודשים ועוברת שיפוץ יסודי. מדובר בשיפוץ הגדול הראשון של המסעדה מזה 25 שנה והצופים מוזמנים לצפות בכל התהליך מקרוב. המסעדה אירחה סועדים שונים ומגוונים החל מ-ווינסטון צ'רצ'יל וכלה ב-וודי אלן ו-ניקול קידמן. האם קיסמה ישמר גם אחרי השיפוץ היסודי? בסרט מרואיינים חלק מאורחיה הקבועים של המסעדה: המעצב קלווין קליין, השחקנית ג'ואן קולינס ועוד. בריטניה, 2016.

22:00 בובי ג'ין | Bobbi Jene, ערוץ Yes דוקו

פרס הסרט הטוב ביותר, פרסי הצילום והעריכה – פסטיבל טרייבקה 2017. היא התאהבה ב-אוהד נהרין ורצתה לרקוד רק בשבילו, אבל אחרי עשר שנים בלהקת 'בת שבע', בובי ג'ין סמית' חוזרת לארצות הברית כדי לחפש את דרכה כיוצרת עצמאית. בגיל 30, מבוגרת ממרבית חבריה ללהקה, בובי ג'ין מחפשת בית, מקום שבו תוכל לחשוף את כל כולה, מקום שבו – כהגדרתה – לא יהיה לה כוח להסתיר דבר. היא מוותרת על מעמדה, על הפרגון של הקהל המקומי ואפילו על סיפור אהבה מלא תשוקה עם רקדן תל אביבי צעיר. החזרה לבית הוריה באיווה והניסיונות לפרוץ אל תוך עולם המחול האמריקני התחרותי מעלים בה תהיות אישיות ומקצועיות עמוקות, אבל גם מובילים אותה ליצור יצירה מקורית, נועזת וכנה יותר מכפי שהעזה לדמיין. בימוי: אלבירה לינד. 90 דקות, דנמרק / שוודיה, 2017.

22:00 שיר אהבה | Lovesong, ערוץ Yes3

דרמה עדינה ומרגשת. בעקבות סכסוך עם בעלה מחליטה שרה לצאת לטיול עם בתה הקטנה ועם חברתה הטובה. את האינטימיות שחוו שתי הנשים בטיול, היא מתקשה לשכוח גם שנים אחרי, כאשר היא מוזמנת לחתונתה של החברה. שחקנים: ריילי קיו, ג'נה מאלון. במאית: סו יונג קים. ארה"ב, 2016. סרט מעניין על ידידות אמיתית בין נשים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן