Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 28 בספטמבר, 2017

משפחת קרדשיאן: ספיישל העשור, טרזן: האיש שמאחורי האגדה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:15 משפחת קרדשיאן: ספיישל העשור | KUWTK 10th Anniversary Special, ערוץ !E

ראיין סיקרסט יגיש את הספיישל, שיפתח למעשה את עונה 14 של "משפחת קרדשיאן". בעשור האחרון, הסדרה גדלה בהתמדה, מסדרת דוקו-ריאליטי משפחתית לתופעה גלובלית. מפרידות לחזרה לזוגיות, חתונות, לידות וכל הדרמות שביניהן, הצופים תמיד המשיכו לעקוב באדיקות ולהתעדכן בהתפתחויות הבלתי פוסקות של המשפחה. בספיישל שיחה אינטימית על הרגעים הכי מסעירים בחייהן. גם סקוט דיסיק יגיע להתארח בתכנית ויתרגש מכמה רגעים שמעולם לא שודרו. לאורך השנים, הצופים חוו משפחה, שתמיד נשארה אמיתית, אותנטית וחשופה, ובספיישל, הן ישוחחו על התחושות שמלוות את החשיפה הזו, ועל רגעי ההצלחה והכישלון, כשהמצלמה עוקבת אחר כל צעד שלהן.

22:30 טרזן: האיש שמאחורי האגדה | Tarzan: The Man Behind the Legend, ערוץ Hot8

טרזן הוא אחת היצירות הספרותיות, האמנותיות והקולנועיות המדהימות ביותר של מאה השנים האחרונות. כיצד נוצרה דמותו לראשונה ומה הפך אותו לאחת מהדמויות החשובות ביותר של תרבות הפופ של המאה ה-20? לאחר הופעתו לראשונה בשנת 1912, ביצירתו של אדגר רייז בורואוז, דמותו של טרזן עברה אינספור גלגולים ופרשנויות בטלוויזיה, בקולנוע ובספרות. יש אפילו הטוענים כי מדובר בגיבור העל הראשון. למרות הפופולאריות לה זכה, דמותו נפגשה לעיתים קרובות עם מחלוקות וביקורות שונות הטוענות לסטראוטיפיזציה, פורנוגרפיה ועוד. למרות הוויכוחים הסוערים סביב טרזן, הדמות הפכה להיות כלי רב-תכליתי להדגשת נושאים חשובים, כולל אכזריות בעלי חיים, קולוניאליזם, עבדות והמוסר העכשווי של החברה. ARTE ,2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן