Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 29 בספטמבר, 2017

אוטובוס הקסמים נוסע שוב, פה גדול, מועדון הקוארבוס 3, רוב האמיתי, במכונית עם פול הוליווד, איש ואישה בלילה, המשחקים של ג'ראלד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חדש ב-Netflix

אוטובוס הקסמים נוסע שוב | The Magic School Bus Rides Again

סדרת ילדים מקורית של נטפליקס. פיונה, אחותה הקטנה של העלמה פריזל, מתיישבת במושב הנהג בבית הספר היסודי ווקרוויל ומובילה את הכיתה להרפתקאות מדעיות פרועות. דיבוב: קייט מקינון, מיילס קוזלצי-ויירה, מיקאלה בלייק, גבי קלארק, לֶקֶה מסֶדָה-רוסטקי.

פה גדול | Big Mouth

סדרת מקור של נטפליקס. חברי ילדות מגלים שחייהם נמצאים על הקצה עקב האירועים מעוררי הפלא והאימה של גיל ההתבגרות. קומדיה נשכנית פרי עטם של ניק קרול ו-אנדרו גולדברג, שהם במקרה גם חברים בעצמם. דיבוב: ניק קרול, ג'ון מולייני, ג'סי קליין, ג'ייסון מנצוקאס, ג'ני סלייט

מועדון הקוארבוס 3 | 3 Club de Cuervos

סדרת מקור של נטפליקס. לאחר שירשו קבוצת כדורגל, אח ואחות נלחמים זה בזה ובשאר העולם כדי לעמוד בציפיות מהם. הסדרה מבית היוצר של Nostros los Nobles חוזרת לעונה שלישית.

רוב האמיתי | Real Rob

סדרת מקור של נטפליקס. הצצה לעולמו של הקומיקאי והשחקן רוב שניידר, בסדרה הקומית שעוקבת אחר ההצלחות והכישלונות בקריירה ובחיי המשפחה שלו. שחקנים: רוב שניידר, פטרישיה שניידר, ג'יימי ליסו, מירנדה סקרלט שניידר. במאי: רוב שניידר.

במכונית עם פול הוליווד | Paul Hollywood's Big Continental Road Trip

סדרת מקור של נטפליקס. הצטרפו לנסיעה עם השף חובב המכוניות, פול הוליווד, שסוקר את המכוניות והתרבויות של צרפת, איטליה וגרמניה.

איש ואישה בלילה | Our Souls at Night

סרט מקור של נטפליקס. שני שכנים, לואיס ואָדי – אלמן ואלמנה, מתחילים לישון יחד באותה מיטה באופן אפלטוני כדי להפיג את בדידותם. שחקנים: רוברט רדפורד, ג'יין פונדה, מתיאס שונארטס, איאן ארמיטג', ג'ודי גרירבמאי: ריטש באטרה.

המשחקים של ג'ראלד | Gerald's Game

סרט מקור של נטפליקס. ג'סי מוצאת את עצמה אזוקה למיטה בבית מרוחק על גדת אגם לאחר שמשחקי המין של בעלה משתבשים. כעת היא נאלצת להתמודד עם חזיונות מעוותים, סודות אפלים ובחירה נוראית. שחקנים: קארלה גוג'ינו, ברוס גרינווד, הנרי תומס, קארל סטרויקן. במאי: מייק פלאנגן.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן