Skip to content

ביבי: Anything you can do we can do better

סרטון שהופק על ידי פעיל מחאה, מפיק סרטים וסרטי פרסום, ישי הדס, הפך לוויראלי בתוך שעות ומעורר פולמוס בקרב גולשי הרשתות החברתיות. "טקסט שראוי לו שילמד בבתי הספר בשיעורי חברה" כתבה גולשת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סרטון נוקב שהועלה היום (רביעי) לרשתות החברתיות, צבר תוך מספר שעות אלפי צפיות ולתגובות רבות ברשת הפייסבוק. בסרטון שהופק על ידי ישי הדס (62) מפיק סרטים וסרטי פרסום תושב המרכז, פונה הדס ישירות לראש הממשלה ואומר לנתניהו באמצעות מטאפורה המדמה מה היה קורה לו יוני נתניהו לא היה נהרג, מה הוא היה אומר לאחיו הצעיר על התנהלותו כיום.
"אם אחיך היה נשאר בחיים לא היית מעז להתנהג ככה, לא היית חי בחזירות נהנתנית ומנכרת עיניים, כי לא היה לך פנים להביט לו בעיניים". "לא היית כזה רדף כבוד, תאב בצע ולא היית בונה לעצמך ארמון (…) לא היית מעז להתאכזר לנכים שחיים מ 2350 שקלים (…) אם אחיך היה חי הוא היה נדהם מרמת המושחתים שסובבים אותך (…) הוא הפטריוט לא היה מרשה לך לפלג את העם בנאומי הארס (…), אם אחיך היה חי הוא היה נותן לך בראש על זה שח"כים מושחתים ושרות חסרות תרבות משתלחים ברמטכ"ל ובמשפחות השכולות, אם אחיך היה חי הוא לא היה מסכים שתתחבר עם מיליונרים מפוקפקים וטיקונים (…) אין מצב שהוא היה נותן לך ולבני המשפחה לקבל מתנות וכמה מתנות".

ישי הדס (צילום מסך)
ישי הדס (צילום מסך)

– הדס, אתה אדם מצליח ורציני, מה גרם לך לצאת ברשתות הפייסבוק ולעסוק בפעילות מחאתית כנגד ראש הממשלה?
"עד יולי 2014, הייתי טרוד בענייני, בעבודתי. במלחמת עזה, "מבצע צוק איתן", חשתי שההגמוניה מתפוררת. הציבור נחלק ורקמת ה"ביחד" התפוררה והבנתי שאני צריך לעשות משהו".
– תפסתי אותך תוך כדי נסיעה באוטובוס, לאן?
"לאירוע יובל החמישים שהפיקה מירי רגב והמתנחלים"
– מה יש לך לחפש שם?
"לראות ולחוות עד כמה זה ממלכתי וכמה זה פוליטי"
– קיבלת תגובות רבות על הסרטון?
"כן, לא חשבתי שהוא ייהפך לוויראלי במהירות כזו"
"תפסיק כבר להתחמק כמו שפן", אומר ישי באמצעות יוני לנתניהו, "אם אתה באמת זכאי ולא היה כלום, צא כמו גבר ֹתוכיח את חפותך (…), תביט לי בעיניים, לקחת או לא?"

את הסרטון מסיים ישי בפניה אישית לנתניהו ואומר: "קצת מתחת לחגורה ביבי? – קרוב לוודאי שאתה צודק, תזכור את זה טוב בפעם הבאה שאתה עומד ומסית ומשסה אותנו איש באחיו, ותזכור עוד דבר ביבי: כל דבר שאתה עושה, אנחנו יודעים לעשות טוב יותר ( Anything you can do we can do better )".

הדברים הללו עוררו פולמוס חריף ברשת החברתית. לצד עשרות מילות תמיכה וגיבוי הגיעו גם תגובות זועמות. כך לדוגמה מול אלישבע גור אריה שכתבה: "טקסט שראוי לו שילמד בבתי ספר", הגיב אייל כרמי וכתב: "טקסט עלוב, מפלג, נבוב ומשעמם! קשקושים כריקוד של שנאה על  גב כבוד המת שגם עליו בשעת הצורך ודאי היה לדובר החפרן מה להלין".
מגפון פנה לבנימין נתניהו ראש הממשלה וביקש את תגובתו לדברים המושמעים בסרטון. נתניהו ולשכתו בחרו שלא להגיב.

4 Comments

  1. מאשה לי
    29 בספטמבר 2017 @ 13:37

    תגובה לעמיש שחם:
    אתה צודק. ישי הדס אינו שימושי. אבל לפחות יש לנו כמה שכן שימושיים בשולחן הממשלה. שאנקוב בשמותיהם?

  2. מאשה לי
    29 בספטמבר 2017 @ 13:36

    לעמיש שחם,
    אתה צודק. ומה זה אידיוט שימושי? הפודלים שממלאים את שולחן הממשלה.

  3. גורן
    28 בספטמבר 2017 @ 7:48

    כמה שנאה הפסדתם את השלטון העם לא רוצה אותכם כל הפולשטיק לא יעזרו השמאל לא מבין כמה שיותר יתקיפו את ראש הממשלה כך הוא מתחזק יותר כל העלום על ראש הממשלה מראה כמה השמאל חלש …….

  4. עמיש שחם
    27 בספטמבר 2017 @ 22:59

    ישי הדס, אתה אידיוט לא שימושי. זה כמו שאני אהעלה באוב את אמא שלך ואצעק עליה על שילדה אותך.
    אתה חלש אופי ומעוער מוסר. די מתאים לשמאלן רברבן, שמה כבר עשה בחייו מלבד לשנוא ולקלל?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן