Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 01 באוקטובר, 2017

פריקטאון, אוסמר, אוגי והמקקים 5, מיס מון, המטבח המנצח אוסטרליה 8, המדריך לרוצח 4, סטאר 2, תעלומות רפואיות, פנים מול פנים 2, גולדפינגר, אימפריה 4, מנולו: הילד שהכין נעליים ללטאות, בשמלה זו 12, פרויקט מסלול נבחרת הכוכבים 4, טרקים לעולמות רחוקים 2, תיק איפקרס, שומרי הקרח, טוקיו איידולס, דור הברזל 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:10 פריקטאון | Freaktown, ערוץ Yes קידז

בן השלד ולני החרק הם חברים הכי טובים. בתור תושבים נאמנים של העיר המגעילה פריקטאון, השגרה המועדפת עליהם מורכבת מתחרויות אקסטרים, שיקויי קסמים וגרפס-בוריטו כפי יכולתך. יחד הם רוקמים מזימות דוחות לשחרר את פריקטאון מכיבושה האכזרי של הנסיכה בובו ומשרתיה החנפניים.

16:25 אוסמר | Osmar, ערוץ Yes קידז

אוסמר הוא הפרוסה הראשונה בלחם. אוסמר חולק דירה עם חברו סטיבי, הבגט הבטלן, בעיר ארוחת הבוקר. השניים מתמודדים עם משימות שונות ומשונות: תשלום שכר הדירה, מציאת עבודות מזדמנות והרצון להצליח בחיים, ובגדול. למרות שהכל משתבש בחייו, אוסמר עושה כמיטב יכולתו להישאר אופטימי ועם הרבה הומור.

16:40 אוגי והמקקים Oggy and the Cockroaches 5 | 5, ערוץ Yes קידז

לאחר 4 עונות מלאות אקשן וכמעט 20 שנה ו-300 פרקים, אוגי ממשיך להיאבק נגד שלושה מקקים מעצבנים. הם לא רק פולשים לביתו, הם פולשים לחיים שלו. האם זהו המלחמה הגדולה של הזמן המודרני? בעונה זו מגלים שמאבק זה מתמשך על פני אין ספור דורות, וככל הראה ימשך לעד. העונה הופקה ב-4K כדי להשיג את התוצר הוויזואלי הטוב ביותר וצוללת לתוך ההיסטוריה כשהיא עוקבת אחר אוגי האל זמני, כשהוא פוגש דמויות כמו קיסר, לאונרדו דה וינצ'י ונפוליאון. הוא אפילו ירחיק לעתיד, אל עבר שנת 3000.

17:10 מיס מון | Miss Moon, ערוץ Yes קידז

מיס מון, הפיה הטובה, הגיעה מהענן הקסום שלה כדי לבצע את משימתה בארץ: לטפל בשלושה ילדים, לולה, ז'ול והתינוק ג'ו, בגלל שההורים שלהם עסוקים מאוד. אבל אפילו לקוסמת מנוסה שכמוה לא ממש קל להפוך לאומנת. וכפי שמיס מון מגלה, בעולם בו אנחנו חיים, אין רגע דל כשמדובר בילדים.

18:00 המטבח המנצח My Kitchen Rules 8 | 8, ערוץ החיים הטובים

עונה שמינית לריאליטי האוכל הפופולרי ובו 15 זוגות מתמודדים (המייצגי מחוזות שונים באוסטרליה) מתחרים זה בזה במטרה להפוך בית רגיל למסעדה מתפקדת הפתוחה לעסקים. כל פרק יתמקד ביום הבישולים וההכנות של אחת הקבוצות, האמורה להגיש בסופו ארוחה בת שלוש מנות לשופטים, מאנו פילדל ו-פיטר אוואנס, ולקבוצות המתחרות.

20:45 המדריך לרוצח 4 | How to Get Away With Murder 4, ערוץ Hot3

דרמת המתח של רשת ABC חוזרת לעונה רביעית.

21:15 סטאר 2 | Star 2, ערוץ Yes דרמה

הדרמה המוזיקלית מבית היוצר של לי דניאלס ("פרשס", "אימפריה") ו-טום דונהי חוזרת בעונה חדשה. אל הקאסט המרשים בכיכובם של קווין לטיפה ו-בנג'מין בראט מצטרפת מייקל מישל ("רצח מאדום לשחור") שתגלם את איינה, המתוארת כ'אלקסיס קרינגטון האפרו-אמריקנית המודרנית'. היא הנשיאה החדשה של חברת התקליטים בה הבנות חתומות, וכל מה שמעניין אותה זה כסף. היא יודעת שעולם המוזיקה משתנה ונחושה לעשות כל מה שצריך כדי לשמור על הרלוונטיות של החברה שלה.

22:00 תעלומות רפואיות | Medical Mysteries, ערוץ הבריאות

שלושים מיליון בני אדם באירופה סובלים ממחלות נדירות, וכ-40 אחוזים מהם לא אובחנו כראוי. בסדרה נחקור את התעלומות הרפואיות המורכבות בבריטניה. בכל פרק מטופלים הסובלים מתסמינים מסתוריים יחפשו אחר אבחנה וטיפול. בין המקרים: אישה הסובלת מסחרחורת תמידית, ספורטאית מבוגרת שכמעט טבעה במהלך התקף מסתורי של קוצר נשימה, אישה המפיצה ריח לא נעים ועוד.

22:00 פנים מול פנים 2 | Face to Face 2, ערוץ Hot8

עונה חדשה לסדרה המפגישה שתי דמויות ידועות מובילות מאותו תחום במגוון נושאים: פוליטיקה, אמנות, כלכלה, טכנולוגיה ומדע. והעונה: הנסיכה דיאנה מול המלכה אליזבת השנייה, קלאצ'ניקוב מול M16, צ'ה גווארה מול קסטרו ועוד. הדמויות מוצגות דרך נקודת מבט של מתחריהם תוך כדי בחינת ההשפעה על עבודתם. היריבות בין אישים פורצי דרך הפכה לכוח מניע ואתגר תמידי שהובילה לשינויים בחברה ולהשפעה עמוקה על חיינו.

22:00 גולדפינגר | Goldfinger, ערוץ Yes3

המרגל המפורסם מכולם, ג'יימס בונד, בסרט שנחשב על ידי רבים לטוב בסדרה ולזה שהגדיר רבים מהאלמנטים שייחדו את 007 מכל השאר – כולל שיר הנושא, הלוקיישנים הנוצצים, הנבלים הצבעוניים ועוד. הפעם נשלח המרגל המפורסם, בגילומו של שון קונרי, לסכל מזימה שטנית של מטורף אוהב זהב הזומם להפוך את עתודות הזהב של העולם לרדיואקטיביות. במאי: גאי המילטון. אנגליה, 1964. הסרט הראשון שבו בונד נולד להיות ג'יימס בונד, עם כל המניירות, החיקויים והעלילה בדיוק כמו שצריך. ציון: 

22:00 אימפריה 4 | Empire 4, ערוץ Yes דרמה

עונה רביעית מלאת תככים ומוזיקה. ספוילר – בעונה החדשה, לושיוס סובל מאובדן זיכרון לאחר הפיצוץ שמשפחתו ארגנה עבורו, וכעת נסמך על עזרתה של המטפלת שלו (דמי מור) כדי להחלים ולחזור למאבקי הכוחות המשפחתיים. שחקן אורח נוסף, פורסט ויטאקר, מגלם את דוד אדי, אייקון מוזיקה שהיה המנטור של לושיוס בתחילת דרכו. בפתיחת העונה ישלבו "אימפריה" ו-"סטאר" כוחות בשני פרקי קרוס-אובר, כש-קווין לטיפה תופיע בפרק של "אימפריה", ו-ג'וסי סמולט יופיע בפרק של "סטאר".

22:00 מנולו: הילד שהכין נעליים ללטאות | Manolo: The Boy Who Made Shoes for Lizards, ערוץ Yes דוקו

מנולו בלייק, שטוען שהוא סך הכל סנדלר, נחשב למעצב הנעליים המוביל של המאה ה-20, וגם של ה-21. בסרט נפגוש את מנולו בכבודו ובעצמו, את המוזות שלו, את הלקוחות יוצאי הדופן שלו ואת עמיתיו למקצוע – כל אלה שעזרו לשים אותו על המפה העולמית, ונצליח להבין את השאלה המתבקשת – מיהו האיש שמאחורי הנעליים היפות בעולם? בימוי: מייקל רוברטס. 90 דקות, אנגליה, 2017.

22:15 בשמלה זו 12 | Say Yes to the Dress 12, ערוץ החיים הטובים

המשך עלילותיו של בוטיק הכלות הניו יורקי, המספק בין היתר את שמלותיה של המעצבת הישראלית פנינה טורנה. סוכני מכירות, מנהלים ומודדים מקצועים יעמדו לרשותן של כלות המחפשות את השמלה המושלמת. בין הסוגיות שתעלנה במהלך הפרקים: מאבקים במשקל עודף ודימויי גוף בעייתיים, לחץ מצד משפחה וחברים, יכולתה של השמלה המושלמת לסייע בבעיות אישיות, ואתגר התקציב, במיוחד כשמדובר בשמלות של המעצבת הישראלית.

22:40 פרויקט מסלול נבחרת הכוכבים 4 | Project Runaway All Stars 4, ערוץ החיים הטובים

11 מתמודדים מהעונות הקודמות ישובו להתחרות זה בזה מול השחקנית אליסה מילנו ("מי הבוס", "מכושפות"). לצידה ישובו לשפוט המעצב אייזיק מזרחי והמעצבת ג'ורג'ינה צ'אפמן. בין השופטים האורחים ניתן יהיה למצוא את בתו של נשיא ארה"ב המכהן – איוונקה טראמפ, השחקנית לאברן קוקס ("כתום הוא השחור החדש"), השחקנית דברה מסינג ("וויל וגרייס") ועוד. המנצח של העונה יזכה לעצב פרויקט יוקרתי עבור מותג האופנה ,Nine West 150,000 דולר במזומן, סטודיו לתפירה, טיול בעקבות שבועות האופנה בערים פריס, מילנו, לונדון וטוקיו, כתבה במגזין האופנה מארי קלייר ומשרה במגזין כעורך למשך שנה.

22:45 טרקים לעולמות רחוקים 2 | Extreme Treks 2, ערוץ הטיולים

ההרפתקן והצלם ריאן פייל יבחן את גבול הסיבולת שלו במסע תובעני אל יעדי טרקים מרוחקים. הוא יפקוד, בין היתר, את טקלה מקאן, אחד ממדבריות החול הגדולים בעולם; יצלח את טרק הסלקנאטי שבפרו ויעפיל אל הרי האטלס שבצפון מערב אפריקה.

23:50 תיק איפקרס | The Ipcress File, ערוץ Yes3

הסוכן קר הרוח, הארי פאלמר, בכיכובו של מייקל קיין. פאלמר לחקור את תעלומת חטיפתם של מספר מדענים בכירים, אשר עברו שטיפת מוח וכעת אינם מסוגלים לתפקד. במאי: סידני ג'יי. פיורי. אנגליה, 1965. סוכן חשאי בדיוק כמו שצריך להיות: עם הרבה מסתורין, צ'ארם והומור. ציון: 


חדש בנטפליקס | Netflix – בקרוב פרטים נוספים
שומרי הקרח | Ice Guardians

סרט שבוחן את תפקידם השנוי במחלוקת של ה'אנפורסרים' במשחק ההוקי קרח ואת המחיר הפיזי והנפשי שמשלמים אותם בחורים קשוחים וידועים לשמצה. בכיכוב: דייב בראוןברט האלרוב רייז'רום איגינלהונדל קלארק.

טוקיו איידולס | Tokyo Idols 


דור הברזל 2 | Generation Iron 2

כוכבי הדור החדש של פיתוח הגוף, וביניהם: ריץ' פיאנהקאי גרין ו-קאלום וון מוגר, משתפים בחוויותיהם מהימים שבהם התחרו בספורט התובעני. במאי/ת: ולאד יודין. 106 דקות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן