Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 02 באוקטובר, 2017

האנטומיה של גריי 14, תרגיע 9, מרפאת המהגרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 האנטומיה של גריי 14 | Grey’s Anatomy 14, ערוץ Yes דרמה

מעט מאוד ידוע על העונה החדשה: מייגן האנט (אביגיל ספנסר, "העיניים של אנג'לה"), אחותו האבודה של אוון שהוחזקה במשך שנים בשבי חוזרת וחזרתה צפויה לעורר קשיים במערכת היחסים בין מרדית' וריגס, ולהפוך לחלוטין את חייו של אוון, שמאשים את עצמו בכך שנטש את אחותו והמשיך בחייו. האם אמיליה תעזור לו להתגבר על הקושי? דמות נוספת מעברו של אוון צפויה לחזור לסדרה, היא טדי אלטמן (קים ריבר) בתפקיד אורח מתמשך. בין הרווקים והרווקות של העונה הקודמת, מערכת יחסים חדשה צפויה להירקם בין מגי וג'קסון, אך מה יהיה עם אפריל? האם בעלה המתעלל של ג'ו יפציע שנית, ומה יעשה אלכס קרב במקרה כזה? האם ליבה של אריזונה יישבר בעקבות עזיבתה של מיניק? ומי יתגעגע אל סטפני אדוארדס?

21:30 תרגיע 9 | 9 Curb Your Enthusiasm, ערוץ Hot HBO + סלקום TV

שש שנים לאחר שהסדרה הסתיימה, HBO מציגה 10 פרקים חדשים בכיכובו של היוצר / מפיק / קומיקאי לארי דיויד בתפקיד… עצמו. כל פרק יציג סיטואציות מחיי היומיום של דיויד, בהן הוא נקלע למצבים מביכים עם דמויות בדיוניות ואמיתיות. הקאסט הקבוע של הסדרה חוזר גם הוא: ג'ף גרלין (מנהל האמנים), סוזי אסמן (אשתו של ג'ף), שריל היינס (אשתו לשעבר של לארי) ו-ג'יי. בי. סמוב (לאון, חברו של לארי, שגר איתו). השחקנים האורחים לוקחים חלק גדול בסדרה ומגלמים את עצמם או מגוון דמויות, ביניהם: ג'רי סיינפלד, בריאן קרנסטון, מייקל ג'יי פוקס, ג'ימי קימל, בן סטילר, ג'ייסון אלכסנדר, מייקל ריצ'רדס, אליזבת בנקס, טד דנסון, מארי סטיינבורגן, אליזבת פרקינס, נסים פדרד, לורן גראהם, אד ביגלי ועוד.

22:00 סקסי מחדש | Bringing Sexy Back, ערוץ הבריאות

תכנית מייקאובר אוסטרלית. המנחה סמנת'ה ארמיטאג', יחד עם המאמן קמרון ביירנס והסטייליסטית ג'ולס סבסטיאן, תסייע לאנשים מן השורה לחולל שינוי חיובי בגופם ובנפשם. במהלך הפרקים נפגוש, בין היתר, את נד, נהג משאית בן 28, שהעלה 70 קילו במשך שנתיים; ואת גרי וסאם, זוג נשוי שבעברם היו ניהלו אורח בריא, אך עם השנים והילדים הזניחו את עצמם יותר ויותר.

22:00 מרפאת המהגרים | Clinica de Migrantes: Life, Liberty and the Pursuit of Happiness, ערוץ Yes דוקו

סיפורה מעורר ההשראה של מרפאת Puentes de Salud (גשרים לחיים) בדרום פילדלפיה – אחת המרפאות הבודדות שמעניקות טיפול רפואי למהגרים לא חוקיים בארה"ב. על פי החוק, מהגרים לא חוקיים לא יכולים לרכוש ביטוח בריאות ולכן לא יכולים לקבל טיפול רפואי כמו כל אזרח בארה"ב. קבוצת מתנדבים העובדים במרפאה, ובראשם ד"ר סטיב לרסון, נחלצים בכל זאת לעזרת האוכלוסייה ההולכת וגדלה של המנקות, עובדי המטבח ועובדי ענף הבניה, לאחר שבתי החולים סירבו להעניק להם טיפול רפואי. הסרט מלווה במשך שנה את הדרמות הרפואיות המתרחשות בין כותלי המרפאה ואת האינטראקציות האנושיות בין האנשים שחיים מתחת לרדאר ובין המעטים שנחלצים להגיש להם עזרה. בימוי: מקסים פוזדורובקין. 39 דקות, ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן