Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 07 באוקטובר, 2017

הלהקה האחרונה בלבנון, סטרדיי נייט לייב 43, מצוץ מהאצבע, מסיבת השנה, מציאות על החוף 9
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:00 הלהקה האחרונה בלבנון | The Last Band in Lebanon, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

הסרט נפתח ביום של נסיגת צה"ל מדרום לבנון אחרי 18 שנים. קובי, שלומי ואסף, שלושה חברים בלהקה צבאית, מתעוררים בוקר אחד ומגלים שצה"ל יצא מלבנון ושכח אותם שם. גיבורי הסרט הם חברי להקה כושלת ומסוכסכת בתוך עצמה שמוזמנים להופיע בפני החיילים שעוד נותרו מאחור. שרשרת של נסיבות גורמת לשלושה להישכח מאחור בלבנון, בבסיס שעליו משתלטים אנשי חיזבאללה, אחרי שאחרון החיילים יוצא. בניסיונותיהם למצוא את הדרך הביתה הם נדרשים להתמודד עם שורה של דמויות ואירועים שמותירה את הצופים פעורי פה ועם דמעות של צחוק. שחקנים: עפר שכטר, עופר חיון, אורי לייזרוביץ, ישראל קטורזה, דנה פרידר, דניאל גל. במאים: בן בכר, איציק קריחלי. ישראל, 2016. הסרט הזוי, גדוש, לעיתים משעשע, אך לא ממש מצחיק. עם זאת, לחובבי הסוגה – בהחלט ראוי לצפייה. ציון: 

19:55 סטרדיי נייט לייב 43 | SNL 43, ערוץ Yes קומדי

עונה מספר 43 לתוכנית מערכוני הלייט-נייט. את העונה פתח כמנחה אורח, ראיין גוסלינג, וג'יי זי כאורח מוזיקלי.

22:00 מצוץ מהאצבע | Thumbsucker, ערוץ לייפטיים

סיפור על בחור צעיר בשם ג'סטין, על המשפחה הלא מתפקדת שלו, על השימוש שלו בריטלין ועל האובססיה הנוראית שמלווה אותו – מציצה כרונית בלתי פוסקת של הבוהן שלו. שחקנים: קיאנו ריבס, טילדה סווינטון, וינס ווהן. במאי: מייק מילס. ארה"ב, 2005. הסרט אמנם סיפור התבגרות שגרתי, אך התסריט ובעיקר המשחק מצוין. ציון: 

22:00 מסיבת השנה | Office Christmas Party, ערוץ Yes2

קומדיה. מנהלת חברת היי-טק מרשעת מאיימת על סגירת סניף כושל בניהול אחיה. על מנת לבטל את רוע הגזרה, אחיה מחליט לארגן את מסיבת השנה – כדי להשיג לקוח חשוב במיוחד. במהרה העניינים יוצאים משליטה בצורה הפרועה ביותר ועתיד החברה בסכנה. שחקנים: ג'ייסון בייטמן, ג'ניפר אניסטון, אוליבייה מאן. בימוי: ג'וש גורדון, וויל ספק ("אהבה בהחלפה"). ארה"ב, 2016. הסרט מנופח מבדיחות שלרוב אינן מצחיקות, התסריט קלישאתי ובדרך כלל מאולץ. ציון: 

22:00 מציאות על החוף 9 | 9 Beachfront Bargain Hunt, ערוץ Fine Living – סלקום TV + פרטנר TV

עונה חדשה של התכנית שמתעדת את המסע של אנשים רגילים שמחפשים להם בית שני מהחלומות, בלי לשבור את קופת החיסכון. בכל פרק יסיירו משפחות בכמה נכסים בני השגה ויבחרו את זה שמתאים לתחושתם לתקציב ולרשימת הבקשות שלהם. מבית נופש מול הים על החופים היפהפיים של כפר דייגים מרוחק בקרוסיטה שבאקווטור ועד לבית לחופשות בחופים שטופי השמש של איזבלה שבפורטו ריקו. 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן