Skip to content

המשטרה לכדה למעלה מ 20 אופנועים שהתחרו ביניהם

עשרות רוכבי אפנועים צעירים בני 16 - 20 נעצרו לאחר שהשתתפו בתחרויות אופנועים כבדים בתוואי כביש 20 שטרם נפתח לתנועה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20 אופנועים כבדים, נלכדו ביום שישי האחרון בידי המשטרה בעת שעסקו בתחרויות רכיבה על פי כביש 20 שטרם נפתח לתנועה.  במסגרת פעילות יזומה של המשטרה למיגור תופעת תחרויות אופנועים אסורות שנערכו תוך נהיגה פרועה על פני תוואי כביש 20 במסלול שנע מצפון לדרום, מרשפון ועד דרומית לגשר המעפילים,  נערכה המשטרה מבעוד מועד בסיוע מתנדבי יחידת הג'יפים, השיטור העירוני ומשמר כפר שמריהו, ביצעה חסימות צירים, דרכי עפר וכבישים והמתינה לכינוס האופנוענים.
ממידע שהצטבר בידי המשטרה עלה כי התחרויות מתרחשות בתוואי של כביש 20, במסלול מצפון לדרום. מדובר בכביש שנסלל זה מכבר וטרם נפתח לתנועת כלי רכב. ומרגע סלילת הכביש החלו להתבצע בו תחרויות אופנועים מסוכנות. עם היוודע הדבר למשטרה, החלה היערכות לסיכול אותן תחרויות מסכנות חיים.
עם כניסת השוטרים למתחם בו נערכו התחרויות, אחד הנהגים נהג בנהיגה פרועה וניסה להימלט מהמקום. היערכות מוקדמת כאמור של הכוחות סיכלה את בריחתו והוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה. בנוסף למעצר 20 האופנועים הכבדים, נעצרו גם קטנוע ושני זוגות אופניים חשמליים. בנוסף, הורדו מהכביש 14 אופנועים וניתנו דו"חות לבעלי האופנועים והזמנות לדין.

צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

הכניסה לכביש 20 (צילום: דוברות משטרת ישראל)
הכניסה לכביש 20 (צילום: דוברות משטרת ישראל)
בוצעו חסימות (צילום: דוברות משטרת ישראל)
בוצעו חסימות (צילום: דוברות משטרת ישראל)

"תחרויות אלו מסכנות לא רק את המשתתפים בהם, כי אם גם את ציבור הנהגים והמשתמשים בדרך. משטרת ישראל קוראת לנהגים להימנע באופן מוחלט מהשתתפות בתחרויות ואף להימנע להיות בקהל הצופים. המשטרה לא תאפשר את קיומן של אותן תחרויות ותמצה את החוק עם אותם נהגים", נמס מהמשטרה.
"מדובר בעשרות רבות של רוכבי אופנועים וקהל סקרנים המגיעים לתחרויות. במהלך התחרויות רוכבי האופנועים נוהגים באופן מסוכן ובניגוד לחוק. כתוצאה מאירועים אלו, מתרחשות לא אחת תאונות עצמיות, תאונות בין אופנועים ואף פגיעת אופנועים בקהל הסקרנים שמגיע למקום", הוסיפו במשטרה.
לאחר לכידת האופנועים עם נהגיהם הובהר כי גילם של רוכבי האופנועים צעיר ומדובר  בצעירים בגילאי 16 ועד שנות ה-20 המאוחרות. לגרסתם מדוע הם לוקחים חלק בתחרויות מסכנות חיים אלו, הסבירו רוכבי האופנועים כי "הם חייבים למצות את האופנוע עד תום ואין להם היכן להשתולל אתו".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן