Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 11 באוקטובר, 2017

עד עצם היום הזה 7, מזכירת המדינה 4, בילי לין, הפלאש 4, אגדות המחר 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 עד עצם היום הזה 7 | Once Upon A Time 7, ערוץ Yes דרמה 

הסדרה חוזרת בעונה חדשה, אבל שונה מכל מה שהכרנו. ספוילר – הפנטזיה האגדית עוברת איפוס ומתחדשת בצוות שחקנים חדש כמעט לחלוטין. מהקאסט המקורי נשארים לאנה פרייה (המלכה הרעה), רוברט קרלייל (עוץ לי גוץ לי) ו-קולין או'דונהיו (קפטן הוק). בעונה, הנרי הבוגר (אנדרו ג'יי ווסט, "המתים המהלכים") שאיבד אמונה באגדות, מגלה שיש לו בת צעירה שלא ידע על קיומה ושמופיעה על פתח דלתו כפי שהוא עצמו הופיע פעם אצל אמה. לוסי היא גם ביתה של סינדרלה (דניה רמירז, "עוזרות בית נחושות"), שצפויה בהמשך – או בעבר – להיות אהובתו של הנרי, בסיפור אהבה שיש לו חלק גדול בעונה. הנרי יוצא לחפש סיפורים חדשים בסטוריברוק, עם דמויות חדשות ועלילות חדשות, אבל כמו בסיפור אהבתם של סביו שלגיה והנסיך, הוא מסתבך בצרות וקורא לעזרתם של בני משפחתו – המלכה הרעה, הוק ועוץ לי גוץ לי.

22:00 מזכירת המדינה 4 | Madam Secretary 4, ערוץ Yes דרמה

עונה חדשה לדרמה הפוליטית. ספוילר – אליזבת צפויה לתת לפחדיה מאיבוד בעלה, להשפיע על עבודתה, כשהנרי יצא למשימות מסוכנות עם הכוחות המיוחדים, תפקיד שאליזבת עדיין לא הסתגלה אליו, ונטייתו לקחת סיכונים ולשים את טובת המדינה לפני משפחתו וחייו, עתידה ליצור חילוקי דעות ביניהם.

23:50 בילי לין | מצדיעים לך בילי לין! | Billy Lynn’s Long Halftime Walk, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 10 באוקטובר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

הפלאש 4 | The Flash 4, נטפליקס | Netflix

סדרת טלוויזיה אמריקנית שנוצרה על ידי גרג ברלאנטי, אנדרו קרייסברג ו-ג'ף ג'ונס ומשודרת ברשת The CW. הסדרה מבוססת על חוברות הקומיקס 'פלאש' מבית DC קומיקס ועל דמותו של בארי אלן (בגילומו של גרנט גאסטין), חוקר לזיהוי פלילי המקבל כוחות של מהירות על-אנושית, ומשתמש בהם כדי ללחום בפשע ולעזור לאחרים אשר קיבלו כוחות-על. עונה רביעית.

אגדות המחר 3 | 3 Legends to Tomorrow, נטפליקס | Netflix

סדרת טלוויזיה אמריקנית מסוגת גיבורי-על-אקשן, שפותחה על ידי הכותבים והמפיקים גרג ברלאנטי, מארק גוגנהיים ו-אנדרו קרייסברג. הסדרה מהווה ספין-אוף לסדרות "החץ" ו-"הפלאש", מתרחשת באותו יקום משותף וכוללת בה שחקנים ודמויות מסדרות המקור. בסדרה מופיעות דמויות מסדרות המקור "החץ" ו-"הפלאש", אשר בנוסף לכמה דמויות חדשות משתפות פעולה כדי להציל את העולם ואת ציר-הזמן עצמו מידיו של נבל-על אלמותי. בסדרה עתידות להופיע בתפקידי אורח דמויות מסדרות האם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן