Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 12 באוקטובר, 2017

מלחמות האלווין 6, רופא כלבבי, ללכת בדרכך, ארץ המכוניות, שבוע ויום, ממתינים להוראות, ריברדייל 2, שושלת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:00 מלחמות האלווין 6 | 6 Halloween Wars, ערוץ Food Network – סלקום TV + פרטנר TV

הסדרה חוזרת לעונה שישית עם אתגרים מפחידים שמעמידים למבחן את הכישורים הייחודיים של שישה צוותים. עם מגלף דלעות, מומחה לעוגות ואמן סוכר בכל צוות, היצירות האכילות שלהם לחג הן ממש לא מהעולם הזה – אבל השופטים הם שיחליטו מי הצוות הטוב ביותר. השחקן ג'ונתן בנט מצטרף כמנחה, והשופט החדש ג'ון מנסיני (התסריטאי והבמאי של סרט האימה "משחק ילדים") מצטרף לשופטת הוותיקה שינמין לי. עם אורחים חדשים מדי שבוע שיעזרו לנפות את הצוותים, אין לדעת מי יזכה בפרס הגדול של 50 אלף דולר.

20:45 רופא כלבבי | The Heart Guy, ערוץ Hot3

דרמת בית חולים של רשת Nine האוסטרלית, שנוצרה על ידי טוני מקנמרה ("The Secret Life of Us"), איאן קולי ("רייק") ו-אלן האריס ("ציפורי אהבה"). ד"ר יו נייט (רודג'ר קורסר, "השקר היפה") הוא מנתח לב מצליח בסידני, כוכב עולה בתחומו. הוא מוכשר, כריזמטי, יהיר ונהנתן שמאמין שהחוקים אינם חלים עליו. אלא שאחרי מסיבה סוערת במיוחד, יו מתעורר בסוויטת מלון עם דוגמנית מחוסרת הכרה שנטלה מנת יתר ומכאן הכל מתחיל להתדרדר: הוא עומד לשימוע בפני ועדה רפואית, נאסר עליו לנתח והוא נאלץ לשמש כרופא במרפאה. יו נשלח חזרה לעיירת הולדתו, ווייהופ, שם הוא מקווה להימנע בפיתויים ולפתוח דף חדש. למציאות, לעומת זאת, יש תוכניות אחרות עבורו. מחברו הטוב שנוטה להסתבך בצרות ולסבך את כל סובביו, דרך הבוסית הקפדנית והחדשה שלו ועד לאקסית שלו, שכעת נשואה לאחיו, יו מגלה שבריחה היא לא תמיד הפתרון הקל – וזאת אפילו לפני שפגש את הפציינטים החדשים שלו.

21:30 ללכת בדרכך | Me Before You, ערוץ Yes1

דרמה רומנטית סוחטת דמעות, על פי רב המכר של ג'וג'ו מויס. לואיזה (אמיליה קלארק, "משחקי הכס") היא צעירה אופטימית וחייכנית בעלת לבוש ססגוני ומיוחד, החיה עם משפחתה הקטנה בעיירה ציורית באנגליה. חייה משתנים כאשר היא מתחילה לעבוד כעוזרת של בנקאי צעיר ועשיר (סם קלאפלין, "באהבה, רוזי"), המרותק לכיסא גלגלים לאחר תאונה. ההתחלה קשה, אבל לאט לאט השניים מלמדים האחד את השנייה על הדברים החשובים בחיים ועל אהבה. במאית: תאה שארוק. אנגליה, 2016. הכימיה בין השחקנים טובה, אך העיבוד לא עובר ברגישות מן הספר אל הקולנוע. ציון: 

21:45 ארץ המכוניות | Car Country, ערוץ ההיסטוריה

תעודה (באורך שעתיים), הלוקחת את הצופים למסע היסטורי ומוטורי חסר מעצורים על עולם הרכב, משנות ה-70 ועד ל… עתיד. מכישלונות עיצוביים ושיווקיים מהדהדים, ועד למכוניות ששברו את השוק בביצועים ומכירות, התעודה אף חושפת כיצד עיצובים של רכבים הושפעו מאירועים שקרו בעולם, מתרבות הפופ העולמית וכתוצאה מניסויים מטורפים של מעצבים בעלי חזון מוטורי. חולי הגה ונהגי מרוצים מקצועיים, מפרקים בתכנית את כל חלקי הרכב למרכיביו: החל ממהירות, דרך גמישות, טכנולוגיה מתקדמת ועד לבטיחות. התוכנית אף משווה בין מכוניות שונות, בין דגמים שהצליחו לעומת אלו שכשלו, בוחרת את המכונית החשובה והבולטת בכל עשור, ולבסוף חושפת מה תהיה מכונית העתיד האולטימטיבית.

22:00 שבוע ויום | One Week and a Day, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

דרמה שמשלבת שכול והומור ומלווה את מסע האבל יוצא הדופן של אייל (שי אביבי), אב שקם מהשבעה לאחר מות בנו בן ה-25 לעומת אשתו (יבגניה דודינה), שבוחרת לחזור לשגרה בכל מחיר ומאמינה שזו הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האבל . התכניות משתבשות כאשר אייל מוצא בין חפציו של בנו המנוח מריחואנה רפואית ופונה אל בן השכנים הסטלן (תומר קפון, זכה בפרס האופיר לשחקן המשנה הטוב ביותר לשנת 2016), כדי שילמד אותו מה עושים עם זה. הקשר המיוחד שנוצר בין השניים מוביל לסיטואציות משעשעות ולתהליך פנימי של כל אחד מהם להתמודדות עם מצב חייו הנוכחי. במאי: אסף פולונסקי. ישראל, 2016. הסרט לעיתים מצחיק, לרוב מוזר, אבל מחזיק בזכות הכישרון הנהדר של קפון ואביבי. ציון: 

ממתינים להוראות | Fe de etarras, נטפליקס | Netflix

בקומדיה שחורה זו, קבוצת אנשים חסרי יכולת ששואפים להיות טרוריסטים באסקיים ממתינים להודעה על למשימה חדשה, בזמן שנבחרת ספרד מנסה לזכות באליפות העולם. שחקנים: חאווייר קמארה, גורקה אוטקסואה, ג'וליאן לופז, מירן איברגורן, טינה סאינז. במאי: בורחה קוביאגה.

ריברדייל 2 | Riverdale 2, נטפליקס | Netflix

סדרה נעורים חדשה מרשת CW העוקבת אחר ארצ'י אנדרוז, וחבריו מסדרת הקומיקס המפורסמת, אשר מתגוררים בעיירה קטנה ושקטה אשר עוברת זעזוע כאשר אחד מחבריהם נרצח בערב יום העצמאות.

שושלת | Dynasty, נטפליקס | Netflix

גרסה מחודשת מרשת CW של אופרת הסבון הקלאסית ששודרה בשעות השיא ועקבה אחר הסכסוך המר בין המשפחות קרינגטון וקולבי, שבסיסו ההון והצאצאים. שחקנים: אליזבת גיליס, נטלי קלו, גרנט שואו, ג'יימס מקיי, רפאל דה לה פואנטה. יוצרים: סאלי פטריק, ג'וש שוורץ, סטפני סאבאג'.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן