Skip to content

הגזענות כסטנדרד

תורת הגזע היהודי, מופצת בימים אלו ללא בושה ללא פחד ובעידוד הממשלה, הרבנים, וכל בר בי רב שמאמין יש לו כביכול מה לומר. גזענות הפכה להיות בון טון. וגזענות הולכת יופי עם הדת היהודית, אותה דת שדורשת ממאמיניה ציות עיוור, ללא הבנה ללא שמיעה וללא היסוס. ואת הזבל הזה מנסה הארכי גזען נפתלי בנט להעביר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרד החינוך… כן כן החינוך, אלוהים ישמור מחינוך שכזה, הכריז על הגזענות כלגיטימית, זה הולך נהדר עם העובדה שמערכת החינוך של נפתלי בנט מכריזה פומבית שרק "תורתינו הקדושה" היא האמת האבסולוטית. כן, אותה תורה גזענית, שמצליחה להתעלם מהעובדה שהאדם הראשון, אותו אדם שלאחריו בני צבעים, דתות ומינים שונים, נברא בצלם אלוהים, כנראה משהו השתבש בצלם הזה, או שגם אלוהים גזען.

שר החינוך - אלוהים ישמרנו - איור: עמית מנדלזון

תורת הגזע היהודי, מופצת בימים אלו ללא בושה ללא פחד ובעידוד הממשלה, הרבנים, וכל בר בי רב שמאמין יש לו כביכול מה לומר. גזענות הפכה להיות בון טון. וגזענות הולכת יופי עם הדת היהודית, אותה דת שדורשת ממאמיניה ציות עיוור, ללא הבנה ללא שמיעה וללא היסוס. ואת הזבל הזה מנסה הארכי גזען נפתלי בנט להעביר לילדי ישראל.

תארו לעצמכם כיצד תראה מדינת ישראל בעוד 15 שנה. כבר היום יש לגזענים רוב, 15 שנה מהיום, אם בכלל תשרוד, רצח של מי שאיננו יהודי, יהיה לא רק לגיטימי אלא גם מומלץ. כבר היום אנשים אינם נרתעים מהכינוי 'גזען', להיפך הם גאים בו, וגם אם תכנה אותם נאצים, הם יזדקפו בגאווה. העם היהודי, זה שנאמר עליו "רחמנים בני רחמנים" הוא גזע אכזר וחסר רחמים לחלוטין.
הבית היהודי, היא מפלגה שהאידיאולוגיה שלה ושל המפלגה הנאצית בגרמניה של שנות ה-30 זהות לחלוטין, ולשתיהן יש ספר. ההבדל היחיד הוא השפם המגוחך של היטלר מול זוג שיני השפן האימתניות של בנט.

פעם לפני שנים רבות נקרא הבית היהודי, המפד"ל, ואיישו אותה אנשים כמו יוסף בורג, זרח ורהפטיג, זבולון המר ואחרים, הם לא היו פחות דתיים מבנט. באותם ימים כהנא היה מוקצה מחמת המיאוס בשל דעותיו הגזעניות. היום הכל מותר והרשות נתונה, בנט וחבריו יונקים את תורתם המעוותת מכהנא ולא מבורג. אבל האם תורתם מעוותת? או שזו תמציתה של הדת היהודית? גזענות, בדלנות, שנאת השונה, תחושת עליונות, ונכונות לכל מעשה נבלה בשם כל מי שלא מרצונו ולא מבחירתו נולד יהודי.
מן הסתם הבית היהודי ימשיך לתת את הטון במדינת ישראל, והרבה צדקנים יאמרו כמו תמיד: "מה רע בקצת יהדות" מן הסתם איש לא ינסה לעצור את הסחף, מן הסתם זו סופה של מדינת ישראל שבה גדלנו ואותה אהבנו. השאלה היחידה הנשאלת היא מתי (ואין ספק שזה יגיע) יתחיל רצח עם מאורגן בחסות הבית הנציונאל יהודי.

2 Comments

  1. גורן
    13 באוקטובר 2017 @ 12:26

    עם אכזר ? כאשר מעזה יורים עלינו רקטות ומה עושה העם היהודי האכזר מספק חשמל מים ומזון לעזה עם אכזר אמרת כנראה עדין לא הבנת את המושג עם "אכזר"

  2. גורן
    13 באוקטובר 2017 @ 12:23

    העם היהודי, זה שנאמר עליו "רחמנים בני רחמנים" הוא גזע אכזר וחסר רחמים לחלוטין. תראה את הדברים האלה אומרים ניאו-נאצים אנשי חמאס ושמאל קיצוני באירופה אם אנחנו כאלה אכזרים אז מדוע אנחנו מטפילם בארבע אלפים נשים זקנים וטף מסוריה ועשרות חולים מעזה ושטחי יהודה ושומרון המטופלים במחלקות הסרטן והדיאליזה בבתי החולים בישראל מוחי (מוחמד) נולד בעזה עם תסמונת נדירה. כשהיה תינוק הובהל לטיפול בבית חולים תל השומר בישראל כשהוא מלווה על ידי סבו. הטיפול בישראל הציל את חייו אולם ככל הנראה בשל רשלנות רפואית כלשהי נאלצו הרופאים לכרות את רגליו וידיו. בשל מצבו הבריאותי המורכב, חייב מוחי לשהות בסמוך למקום שיעניק לו טיפול רפואי הולם – כלומר, לא ברצועת עזה – ולכן, במשך כל שבע שנות חייו, מתגורר מוחי בתל השומר ישראל סיפקה מים ואוכל לארמיה השנייה הנצורה בכיפור אז אנחנו אכזרים? שנאה עצמית זו הבעיה שלך ממנה אתה סובל סוג של הלקאה עצמית ישראל סיעה למדינות העולם ברעידות אדמה עם אכזר מתנהג באכזריות רוצה עם אכזר קח את הערבים המוסלמים אולי תלמד מהם מה היא אכזריות

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן