Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 17 באוקטובר, 2017

על המשמר, רגליים חסרות מנוח, דרורים, מלחמות המרתפים של המיליונרים, פאטון אוסוולט: השמדה, המרטש: הצד האשם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 על המשמר, כאן 11

תכנית חדשה שתעסוק בנושאים כלכליים-חברתיים בהגשת תגיש לינוי בר-גפן. התוכנית הראשונה תעסוק בצריכה המוגזמת של הסוכר והמלח בישראל, האינטרסים העומדים מאחורי עידוד הצריכה של מוצרי מזון אלה ועל צמצומה וסירוסה של היוזמה המהפכנית של משרד הבריאות לרפורמה שתצמצם את התופעה. איזה לחצים מופעלים ועל מי, כדי למנוע מהתכנית לצמצום הצריכה המזיקה לצאת לפועל?

22:00 רגליים חסרות מנוח | Restless Legs, ערוץ הבריאות

ארבעה אנשים הלוקים בתסמונת הרגל העצבנית חושפים את חייהם בפני המצלמה. הסרט יבחן אותם ואת התסמונת המובילה אותם לכדי ייאוש מוחלט: הגמלאי האובדני הסובל ממחסור בשינה בעקבות דגדוג בלתי פוסק ברגלו; המתבודדת, המסתגרת בביתה מבושה שמישהו ייחזה בעוויתות רגליה; הרעיה שבעלה הגלה אותה אל חדר שינה נפרד; וגבר בן 41 המאשים את זיכרונו הפגוע בבעיות רגליו.

22:00 דרורים | Þrestir Sparrows, ערוץ Yes3

דרמת התבגרות שזכתה בעשרות פרסים וייצגה את איסלנד באוסקר הזר. לאחר שאמו מצאה בן זוג חדש, נאלץ ארי בן ה-16 לעבור מריקיאוויק לגור עם אביו השיכור בעיירה הנידחת בה גדל כילד קטן. שם מוקף בטבע פראי ובטיפוסים מחוספסים, הוא מתאהב בנערה מקומית ומתמודד עם הסביבה הלא פשוטה. שחקנים: אלי אוסקר פיאלארסון, אינגבר אגרט סיגורסון. במאית: רונאר רונארסון. איסלנד, 2015. סרט מעניין עם משחק נהדר על התבגרות, מיניות ומאבק בדיכאון. ציון: 

22:40 מלחמות המרתפים של המיליונרים | Millionaire Basement Wars, ערוץ החיים הטובים

הטרנד החם ביותר של תעשיית הנדל"ן לעשירים הוא לא הבנייה לגובה, כי אם הירידה למעמקים. במהלך העשור האחרון נחפרו במרכז לונדון יותר מ-2,000 מרתפי פאר: מבנים תת-קרקעיים מסועפים המכילים, בין היתר, בתי קולנוע, בריכות שחיה, מגרשי סקווש, מכוני יופי ומגורי משרתים. הסרט יסקור את התופעה המסקרנת, החותרת תחת סעיפי הבנייה הקיימים ומעוררת את חמתם של תושבים רבים.

פאטון אוסוולט: השמדה | Patton Oswalt: Annihilation, נטפליקס | Netflix

פאטון אוסוולט, ישיר ונוקב מתמיד, מהרהר בקול רם על האוצר הבלתי נדלה של חומרים קומיים בעידן טראמפ ועל התקופה החשוכה שעבר בעקבות טרגדיה אישית. במאי: בובקט גולדת'ווייט.

סלאשר 2 | Slasher: Guilty Party, נטפליקס | Netflix

אנתולוגיית אימה. רוצחים סדרתיים משתוללים וטובחים בכל מי שנקרה בדרכם, בזמן שהקורבנות הבאים נאבקים להישאר בחיים. שחקנים: קייטי מקגראת', ברנדון ג'יי מקלארן, דין מקדרמוט, פטריק גארו. יוצר: אהרון מרטין.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן