Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 18 באוקטובר, 2017

מדינת ישראל נגד אירית ואשר, התנהגות טובה 2, אופה או מתחזה 2, המשפחה, שיקגו Fire, שושבין להשכרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 מדינת ישראל נגד אירית ואשר | Empty Room – The State of Israel Vs. Irit & Asher, ערוץ Yes דוקו

כשהודיעו לאירית (52) ואשר (55), שבנם עמרי בן ה-25, קצין בחיל הים נהרג בתאונה בצבא, אירית באינסטינקט של אימא, ביקשה לשאוב את זרעו. אירית ואשר נחושים להפרות את זרעו של עמרי בתרומת ביצית ובאמצעות אם פונדקאית להרות ילד מזרע בנם. את הנכד הם מבקשים לגדל בבית כזוג הורים, כילדם לכל דבר. למקרה כזה אין תקדים בארץ ובעולם, ומדינת ישראל מתנגדת לכך. במשך למעלה מארבע שנים מלווה הבמאית שירלי ברקוביץ' ("שקרים בארון") את בני הזוג בתהליך המשפטי הארוך והמפותל. זהו מסע רגיש ואינטימי רצוף תקווה ורגעים של צחוק והומור שחור, לצד העצב העמוק של משפחה שכולה שמנסה לבחור בחיים. האם מדינת ישראל תאפשר לאירית ואשר לממש את הבחירה שלהם?

22:00 התנהגות טובה 2 | 2 Good Behavior, ערוץ Hot HBO, סלקום TV

דרמת הפשע של רשת TNT המבוססת על סדרת הנובלות מאת בלייק קראוץ'. ספוילר – בעונה השנייה, לטי מיישרת את ההדורים עם חוויאר ומתפייסת גם עם אמה אסטל, שעמדה במשך זמן רב בין לטי ובין המשמורת על בנה ג'ייקוב. לטי, חוויאר וג'ייקוב, שנמצאים במנוסה מפני סוכנת ה-FBI רונדה לשבר, פותחים דף חדש. אבל ככל שהם מנסים לנהל חיים נורמליים, כך הדברים הולכים ומסתבכים. הם כושלים בניסיון לבנות עתיד טוב יותר עבור ג'ייקוב כשמשהו מסוכן יותר מה-FBI עומד בדרכם – העבר שלהם.

22:00 אופה או מתחזה 2 | 2 Bakers Vs. Fakers, ערוץ Fine Living – סלקום TV + פרטנר TV

אופים חובבים מתמודדים נגד קונדיטורים מקצועיים בסדרה בהנחיית הטבחית המפורסמת לוריין פסקל. עם פרס כספי לזוכה, המתמודדים צריכים להשתמש במרכיבים יוצאי דופן כדי להכין פינוקים מספיק מתוקים כדי לנצח את האחרים במבחן טעימה עיוור. עם טבחים מומחים כמו סאני אנדרסון ו-דמיאנו קררה המופיעים כשופטים אורחים, גם החובבים וגם המומחים יצטרכו להכין את המנות הטובות ביותר שלהם כדי להרשים את השופטים.

22:00 המשפחה | The Family, ערוץ Hot8

הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר – פרסי מעגל המבקרים האוסטרלי. אן המילטון-בריין הייתה משוכנעת שהיא המשיח והקימה כת בשם 'המשפחה', שפעלה במלבורן מ-1960 עד 1990. יחד עם בעלה, ביל, הם רכשו ילדים רבים (חלקם באמצעות הונאות אימוץ וחלקם נולדו לחברי הכת) וניהלו את הכת כשהילדים לבושים בתלבושות תואמות, שיערם נצבע לבלונד והם חיו בתנאים מחפירים תוך אלימות ונטילת סמים בכוח. בסוף שנות ה-80 הילדים חולצו במסגרת פשיטה משטרתית, אך הטראומה המשיכה איתם הלאה. כעת, הם מספרים את סיפורם וחושפים מה קרה בתוך הכת לצד הקהילה השמרנית במלבורן שאפשרה לכת הזו לפרוח. אוסטרליה, 2016.

22:00 שיקגו Chicago Fire | Fire, ערוץ Hot זון

סדרת האקשן של רשת NBC, נוצרה על ידי צמד התסריטאים מייקל ברנדט ו-דרק האס ("מבוקש", "יותר מהיר יותר עצבני") והמפיק דיק וולף (יוצר "חוק וסדר"), שעומדים גם מאחורי סדרות 'שיקגו' – בהן "Chicago Med", "Chicago Justice" ו-".Chicago P.D". הסדרה שעלתה לאוויר ב-2012, חודשה מאז לשש עונות. העלילה מתארת את לוחמי האש, חברי צוות החילוץ והפרמדיקים של יחידת כיבוי האש 'שיקגו 51'. אלה הגברים והנשים שלא יהססו לקפוץ לתוך הסכנה כשכל אחד אחר היה מעדיף לברוח. אבל לאחריות העצומה שמגיעה עם התפקיד יש גם מחיר אישי: מוניטין שחייבים לשמר, אגו גדול, לחץ לתפקד והחלטות שצריך לקבל תוך שבריר שנייה – כל אלה מכניסים אתגר לחייהם של חברי הצוות. כשהתחנה מאבדת את אחד מחבריה בטרגדיה, האשם הופך למנת חלקם של כל הכבאים, אבל הם חייבים לשים בצד את ההבדלים ביניהם ולהקריב הכל אחד למען השני. עם צוות השחקנים של הסדרה נמנים טיילור קיני ("יומני הערפד"), ג'סי ספנסר ("האוס") ו-מוניקה ריימונד ("שקר לי"). ציון איי.אם.די.בי.: 7.9/10, עגבניות רקובות: 47%/100%, מטה-קריטיק: 49/100

שושבין להשכרה | The Wedding Ringer, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 29 בינואר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן