Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 19 באוקטובר, 2017

ג'יין הבתולה 4, עידן הטרור החדש, מדינת הגמדים, האקסית המטורפת 3, סודות האגם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 ג'יין הבתולה 4 | Jane the Virgin 4, ערוץ Yes דרמה

עונה רביעית לדרמה בכיכובה של ג'ינה רודריגס. ספוילר – בסיום העונה השלישית חייה של פטרה היו תלויים על בלימה כשאחותה התאומה איימה עליה באקדח, ואילו לחייה של ג'יין נכנס מאהב חדש-ישן, האהבה הראשונה שלה, אדם (טיילר פוזי, "זאב צעיר"), ששב לחייה זמן קצר לאחר שהשלימה עם תחושותיה לגבי רפאל. נוכחותו של אדם עתידה לשנות את הדינמיקה במשולש האהבה חדש ולהאיר את עולמה לאחר מותו של מייקל.

21:45 עידן הטרור החדש | The New Age of Terror, ערוץ ההיסטוריה

מדי יום, מתרחשות ברחבי העולם 30 מתקפות טרור. כל אירוע גדול בכל מדינה הופך לאזור סכנה פוטנציאלי וזוכה לאמצעי אבטחה חסרי תקדים. מאלף אירועי טרור בשנה בממוצע לפני ה-11 בספטמבר, 2001, הרי שבשנת 2016 לבדה, נמנו 13,000 אירועי טרור בכל רחבי העולם, שגבו את חייהם של עשרות אלפי אזרחים חפים מפשע. יוצרי התעודה בוחנים את השורשים ההיסטוריים של העימות הגלובלי החדש, במטרה לחשוף כיצד התפתח הטרור של העידן הנוכחי, וכיצד ניסו מדינות בעולם להילחם בו חזרה.

22:00 מדינת הגמדים, כאן 11

הגרסה הישראלית לפורמט הבריטי הסאטירי "ניוזוידס". במרכז התכנית מערכונים בהם מככבים כ-50 בובות בדמויותיהן (המוקצנת) של מנהיגי המדינה, שרים, חברי כנסת, אמנים וידוענים. את הדמויות ידבבו: עידו מוסרי, קובי מאור, יפית אסולין ו-עומר עציון. במאי: בן בכר.

22:00 האקסית המטורפת 3 | Crazy Ex-Girlfriend 3, ערוץ Yes דרמה

הקומדיה המוזיקלית המצליחה מבית CW שנוצרה על ידי רייצ'ל בלום ומככבת בתפקיד הראשי, שבה בעונה חדשה. ספוילר – העונה תפתח עם פתיחה בסגנון דיסני שבה ישתתפו כמעט כל צוות השחקנים. שיר הפתיחה החדש והפתיח עצמו יבוימו על במאי הקליפים הוותיק, ג'וזף קאן. בהמשך העונה מבטיחים לנו את הקטע המוזיקלי הסקסי ביותר שנעשה בסדרה.

22:00 סודות האגם | Deadly Secrets by the Lake, ערוץ לייפטיים

סרט מבית לייפטיים. כשאחותה הצעירה של הבלשית ג'ניפר ריילי נעצרת בחשד לרצח, היא חוזרת לעיירת נעוריה כדי לעזור לה להוכיח את חפותה. חזרתה נתקלת בעוינות מצד אנשי העיירה, שחלקם מאשימים אותה בהיעלמות של חברתה, לפני 20 שנה. במהלך החקירה, ג'ניפר נלחמת כדי להשלים עם משפחתה המרוחקת, ובאותו הזמן מתחילה לחשוף את הצד האפל של סוד שהוצנע כל השנים האלו וכעת מאיים לערער את העיירה פעם נוספת. האם ייתכן שהרצח של וויקטור, בו מואשמת אחותה, קשור להיעלמות של אבי? עם: סטפני ון-פטן. בימוי: דון מקברירטי. ארה"ב, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן