Skip to content

סלקום TV משיקה ערוץ תיעודי

ערוץ הדוקו מצטרף למינויי השירות ללא תשלום נוסף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סלקום TV משבוע הבא ערוץ דוקו, שיציע ללקוחות מגוון עשיר של סרטים וסדרות תיעודיים מהארץ ומהעולם. עולם הדוקו החדש של סלקום יציג סדרות וסרטים בנושאי היסטוריה, מדע וטבע, סיפורים אנושיים עוצרי נשימה, ספורט, כלכלה ועוד.

מסך ערוץ הדוקו החדש בסלקום TV

בין הסרטים והסדרות, ניתן למצוא סרטי דיוקן על במאית הסרטים נורה אפרון, הסופרת סוזאן סונטג, הבמאי מייקל ניקולס, הנשיא לשעבר ג'ורג' בוש האב והזמר פרנק סינטרה, כמו גם, יצירות נוספות שזכו להדים רבים כדוגמת סרטים מקוריים של חברת HBO: "גן העדן האבוד", "דבי ריינולדס וקארי פישר: אורות בוהקים", "קופסת הברילו" וכמובן סרט התעודה החדש "ספילברג" המשרטט את דיוקנו של הבמאי, וכן סרט התעודה "Baltimore Rising". מבית היוצר של CNN אפשר למצוא את הסדרות המרתקות: "שנות השישים", "שנות השבעים", "שנות השמונים" ו-"שנות התשעים" – המתארות את ההיסטוריה המונומנטליות לאורך ארבעת העשורים בתולדותיה של האנושות. מגזין הדוקו "VICE" אשר מגיש מבט נוקב אל החצר האחורית של אמריקה (ושל מפעליה המפוקפקים בשאר העולם). בנוסף, סרטי תעודה זוכי פרסים בנושאי אייקונים בעולם האמנות כדוגמת: "איימי" – אודות הזמרת איימי ווינהאוס, "פינה" – המשחזר את מופעי המחול המרהיבים של פינה באוש, "מרינה אברמוביץ': האמנית נוכחת", "שישייה מאת סטיבן סונדהיים", "המסע של ניל יאנג" וכן קטלוג סדרות הטבע של נשיונל ג'יאוגרפיק וה-BBC, שכולל את סדרות המופת "ממעוף הציפור", "אפריקה" והסדרות "טורפים קטלניים", "יעד לא תיירותי", "משחקי מוח" וסדרת התעודה "הג'ינקס" (סדרת מתח תיעודית המתחקה אחר מעשיו של המולטי-מיליונר רוברט דרסט החשוד ברצח שלושה אנשים בהזדמנויות שונות) ועוד.

יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקבוצת סלקום: "סלקום TV ממשיכה להציע את התמורה הגבוהה ביותר למחיר. בחודשים האחרונים בחרנו בקפידה את יצירות הדוקו הבולטות, וכעת אנו מצרפים לשירות מגוון עצום של סדרות וסרטי תעודה איכותיים, שיעטרו את קטלוג התעודה החדש שלנו ושיעשירו את חווית הצפייה של לקוחותינו – ללא תשלום נוסף".

קטגוריית הדוקו תעלה גם בספריית ה-VOD  וגם כערוץ מרתון 24 שעות ביממה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן