Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 23 באוקטובר, 2017

המתים המהלכים 8, רגולר שואו, לפגוש את אדוארד סנודן, החץ 6, ריקי והפלאש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

05:00 המתים המהלכים 8 | The Walking Dead 8, ערוץ Yes Oh 

בעונה הקודמת, ריק גריימס וקבוצת השורדים שלו התעמתו עם האויב הכי רצחני שפגשו עד עתה. יחד עם הנחמה והביטחון שהשרתה עליהם אלכנסדריה, הם הסירו חלק מההגנות, אך קבלו במהרה תזכורת לאכזריותו של העולם בו הם חיים. הצגתם של ניגן והמושיעים שברה ופיזרה את קבוצת השורדים שלנו. לאחר הכישלון הצורב להתנגד לניגן לבדם, החלה הקבוצה בראשותו של ריק לחבור לקהילות אחרות תחת שליטתו של ניגן, ובעזרתן של קהילות הילטופ והממלכה היה להם סוף סוף מספיק כוח נשק להתעמת מול המושיעים. ספוילר – בעונה הקרובה, ריק וחבריו מתכננים מלחמה גלויה בניגן וכוחותיו. קבוצת המושיעים גדולה יותר, מצוידת יותר וחסרת רחמים – אבל ריק והקהילות המאוחדות נלחמים עבור התקווה לעתיד בהיר יותר. קווי החזית נמתחים כשהם יוצאים למתקפה מתוכננת ומלאת אקשן. 

17:35 רגולר שואו 12 | Regular Show 12, ערוץ הילדים

התכנית הכי לא 'רגולר' על המסך שבה לעונה חדשה, תוך שהיא עוקבת אחר מרדכי וריגבי, שני חברים שאוהבים להתעצל כל היום, לשחק במשחקי וידאו ולהתבטל עם חבריהם בפארק. בכל פרק הם מסתבכים בצרה בגלל התנהגותם שגורמת לאסונות

22:00 לפגוש את אדוארד סנודן | Meeting Snowden, ערוץ Hot8

האם הגיע קץ עידן הדמוקרטיה? על שאלה זו מנסה לענות אדוארד סנודן בראיון חדש ומטריד בחדר בבית מלון במוסקבה, שם הוא מקבל מקלט מדיני. ערב לפני השבעת דונלד טראמפ לנשיא ארה"ב, נפגשים סנודן – איש סוכנות הביטחון הלאומי לשעבר שחשף את המעקב ההמוני בארה"ב, לארי לסיג – עורך דין, מרצה למשפט בהרווארד ומתמודד בבחירות לנשיאות בארה"ב, ו-בירגיטה יונסדוטיר – ח"כית איסלנדית שהקימה את מפלגת הפיראטים על מנת לדון בעתיד הדמוקרטיה בעולם, וביכולת של הפרט לשנות את הממסד, על אפו וחמתו של שלטון האימים שהולך ופושה בעולם. ARTE ,2017.

22:45 החץ 6 | Arrow 6, ערוץ Yes אקשן

עונה חדשה לסדרת האקשן מדע בדיוני. העונה החמישית הסתיימה כשנראה שחלק גדול מהדמויות קיפחו את חייהן. שתי הדמויות הטובות היחידות שניצלו הן אוליבר וויליאם. ספוילר – בעונה הקרובה השניים צפויים להתקרב, ליצור מערכת יחסים של אב ובן, וכל זאת כשוויליאם יודע שאוליבר הוא 'החץ' והדינמיקה ביניהם תיחקר עומק, כשאוליבר מנסה להשתפר כאב וכאדם, כדי להוות דוגמה חיובית עבור בנו.

ריקי והפלאש Ricki And The Flash, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 22 ביולי, 2016, בשעה 21:30 בערוץ Yes1


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן