Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 27 באוקטובר, 2017

פו הדב, חדר המושבעים, הרוח במעטפת, דברים מוזרים 2, ג'ואן דידיון: המרכז לא יחזיק מעמד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 פו הדב | Winnie the Pooh Movie, ערוץ Yes5

יום שגרתי בחייו של הדב הכי אהוב, בחיפוש אחר דבש הופך למסע מרתק, מקבל תפנית כאשר פו, טיגר, חזרזיר, איה ושאר החברים יוצאים להציל את כריסטופר רובין מפושע דמיוני. במאים: סטפאן ג'יי אנדרסון, דון הול. ארה"ב, 2011. סרט כיפי, קליל, מלא הומור, הנפשה יפה וסיפור מתוק. ציון: 

22:00 חדר מושבעים | The Jury Room, ערוץ CBS ריאליטי

מה קורה מאחורי הדלתות הסגורות של חדר המושבעים? כיצד יכולים שנים עשר אנשים רגילים לנתק את רגשותיהם ולבחון מקרים לפי העובדות בלבד? הסדרה סוקרת מקרי רצח אמיתיים בהם נאשמים דבקו בחפותם. העובדות והעדויות מוצגות מול חבר המושבעים של התכנית והצופה בבית.

22:00 הרוח במעטפת | Ghost in the Shell, ערוץ Yes2 + Hot גולד

עיבוד לייב-אקשן לסדרת הקומיקס היפני (המנגה) המהפכנית. שוטרת סייבורגית, שנשלחת למצוא האקר מסתורי, שחודר למוחותיהם של בכירים בתאגיד מוביל. החקירה חושפת את קיומו של פרויקט ממשלתי סודי וחוצב גורלות. שחקנים: סקרלט ג'והנסון, טקאשי קיטאנו, מייקל פיט, ז'ולייט בינוש. במאי: רופרט סנדרס. ארה"ב, 2017. רחובות הונג קונג מהווים רקע למותחן עתידני מטורף ומן היפים שנראו אי פעם על מסך ה-IMAX והתלת ממד. ציון:

דברים מוזרים 2 | Stranger Things 2, נטפליקס | Netflix

העונה השנייה של הסדרה שמחזירה למרכז הבמה את המדע הבדיוני העל-טבעי של שנות השמונים בכיכוב הילדים הכי אמיצים על המסך.

ג'ואן דידיון: המרכז לא יחזיק מעמד | Joan Didion: The Center Will Not Hold, נטפליקס | Netflix

האייקון הספרותי ג'ואן דידיון מדברת על הקריירה יוצאת הדופן ועל המאבקים האישיים שניהלה במשך חייה, בסרט תיעודי אינטימי שביים אחיינה, גריפין דאן.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן