Skip to content

אפקט "אחרי החגים: הוזלה של 15%-20% במחירי החופשות

החלטתם להמתין עד ":אחרי החגים"? הרווחתם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עשיתם בשכל ולא שילמתם מחרים גבוהים שמאמירים לקראת החגים.
כעת לאחר שהעברתם את החגים בארץ, שרדתם את מפגשי המשפחה בחגים, הקשבתם לסיפורי החברים על הטיולים שלהם,  והגיעה העת לקבלת הבונוס – חופשה במזג אוויר מעולה ובמחירים מוזלים מאוד.

מה מכיל הבונוס? ראשית דבר – חופשה במזג אויר נוח ונעים ובלי  הצפיפות באתרי התיירות, בלי תורי ענק בלונה פארקים ובמחירים? זולים בהרבה מאלו שהיו בחודשים האחרונים.

ניר מזור סמנכ"ל השיווק של קשרי תעופה:  "אחרי החגים זה הזמן האידיאלי ביותר עבור התייר הישראלי. המחירים צונחים, מזג האוויר נהדר במיוחד לטיולים,  ונפתחות טיסות ישירות ליעדים אטרקטיביים, הסתיו מביא עמו הזדמנות לחופשות אורבניות, טיולים מאורגנים, טיולי ספא וספורט .הביקוש משתנה בתקופה זו: במקום חופשות משפחתיות של ים, בריכה ומנוחה – עוברים לחופשות אורבניות , טיולים מאורגנים חופשות ספורט וספא
וקרוזים ליעדים אקזוטיים. זה הזמן הכדאי ביותר להזמין קרוזים לתקופת אפריל מאי- במחירים  אטרקטיביים. הישראלים למדו להזמין מוקדם וליהנות ממחירים טובים"

מבדיקה שערכנו הירידה משמעותית ומוערכת בכ-15-20 אחוזים בימים אלה במחירי החבילות והטיסות ליעדים נבחרים באירופה ובעולם.

על פי חברת קשרי תעופה, היעדים  הבולטים והמבוקשים בתקופה זו הם: בטומי, מלטה, זנזיבר, מונטנגרו, פראג, ברצלונה וקרוזים לאזור האיים הקאריביים. זאת בנוסף ליעדים הפופולאריים כגון אנטליה, רודוס, איי יוון, לונדון ועוד, בכל היעדים נרשמה ירידה של מינימום 15% במחירים הטיסות והחבילות.

ועדיין ניתן להזמין שייט מדהים באיים הקאריביים ובמקסיקו:
כמו כן מומלץ להזמין במחירים אטרקטיביים חבילות נופש, טיסות וקרוזים לתקופה של מרץ- אפריל- מאי. ובין היעדים הבולטים בתקופה זו ניתן למצוא את
אתונה שמסתמנת כיעד מועדף וכדאי ביותר לטיסות באזור מרץ:
שייט לחוף המערבי כולל לאס ווגאס
שייט ללאס ווגאס ומקסיקו
טיילו ותהנו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן