Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 28 באוקטובר, 2017

קפה ומאפה, המפץ הגדול 11, לעבור את הקיר, מרפאת המהגרים, שבעת המופלאים, מנותקים, קוד בלאק 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:50 קפה ומאפה | Superior Donuts, ערוץ Yes קומדי

הקומיקאי ג'רמיין פלוור והשחקן ג'וד הירש ("מספרים") בקומדיה חדשה של רשת CBS, המבוססת על מחזה באותו שם ועוקבת אחר מערכת היחסים בין ארתור – בעליה המחוספס והמבוגר של חנות דונאטס בשכונה מעורבת בשיקאגו, המסרב למכור מאפים חדשניים וקפה מפונפן, או לשפץ את חנותו המיושנת שלא השתנתה כלל מאז נפתחה ב-1969, והיזם הצעיר והנלהב פרנקו – העובד החדש בחנות שמצליח להיכנס לחייו של ארתור בעזרת דיבורו המהיר ונחישותו. פרנקו משכנע את ארתור שהוא יכול לקדם את החנות ואת ארתור עצמו אל המאה ה-21, ובתמיכתם של הקונים הקבועים בחנות – בני בית בפני עצמם. לאור האיום של מכירת הבניין והחנות, ארתור מבין שאין לו ברירה אלא להצטרף לקידמה – לאמץ את פרנקו ולהיעזר בכישוריו.

19:05 המפץ הגדול 11 | The Big Bang Theory 11, ערוץ Yes קומדי

לאחר יומולדת 10 שנים לקומדיה המצליחה, הסדרה חוזרת בעונה החדשה. ספוילר – העונה העשירית הסתיימה במתח כששלדון כרע ברך והציע לאיימי להינשא לו. בפרק פתיחת העונה, איימי תשיב לשאלתו של שלדון, אבל תשובתה אינה כה ברורה מאליה. האוורד וברנדט יצטרכו להתמודד עם חדשות לא צפויות, לאונרד ירגיז את האוניברסיטה ואת כל קהילת הפיזיקה כראיון מביך איתו יתפרסם, ואיימי וברנדט יתקרבו כשיאלצו להסתיר את הצלחתן משלדון והאוורד. חיי הנישואין של פני ולאונרד יהיו גועשים וצפויות להם עליות ומורדות במהלך העונה. לאחר שאיבדו את הפרוייקט שלהם עם חיל האוויר, שלדון, לאונרד והאוורד יצטרכו למצוא לעצמם פרויקט חדש ונראה שאפילו לראג' צפוייה עונה משמחת. הסדרה חודשה לעונה 12. 

21:30 לעבור את הקיר | The Wedding Plan, ערוץ Yes1 

זוכה שלושה פרסי אופיר לשנת 2016, כולל פרס השחקנית הטובה ל-נועה קולר ופרס התסריט ל-רמה בורשטין. קומדיה רומנטית. לפני 12 שנים חזרה מיכל בתשובה ומאז היא מחכה להינשא. כשארוסה מבטל את חתונתם, חודש לפני המועד, היא מחליטה: יש תאריך, יש אולם, יש הזמנה, קטן על השם להמציא לה חתן. שחקנים נוספים: עמוס תמם ו-עוז זהבי. במאית: רמה בורשטין ("למלא את החלל"). ישראל, 2016. סרט מלא הפתעות וטוויסטים, ובעיקר שחקנים חביבים שמתקשרים עם הצופים. ציון: 

22:00 שבעת המופלאים | The Magnificent Seven, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 06 באוקטובר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 מנותקים | Disconnect, ערוץ לייפטיים 

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 09 באפריל, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1
22:00 פרויקט טוקיו | Tokyo Project, ערוץ Hot HBO

סרט עלילתי קצר שנכתב ובוים על ידי ריצ'ארד שפרד ("בנות") והופק על ידי יוצרות הסדרה, לנה דנהאם ו-ג'ני קונר. בסרט מככבים אליזבת' מוס ("סיפורה של שפחה", "מד מן", "קצה האגם"), אבון מוס-בכרך ("בנות") ו-שוסאקו קאקיזווהשני זרים מוצאים את עצמם נתקלים זה בזה שוב ושוב בטוקיו. ההיתקלויות המסתוריות הללו מובילות לרומן שנע בין הסמטאות הצדדיות בבירת יפן, חנויות הראמן והברים הסודיים שלה. 

22:30 מרפאת המהגרים Clinica de Migrantes, ערוץ Hot HBO 

הסרט התיעודי של HBO מציץ אל המתרחש בפואנטס דה סאלוד, מרפאה בדרום פילדלפיה, המנוהלת על ידי מתנדבים ומגישה טיפול רפואי למהגרים בלתי חוקיים. הדוקו חושף את המאבקים והקשיים – הן של המטופלים, מהגרים ללא ביטוח רפואי – והן של הרופאים המטפלים בהם. 

קוד בלאק 3 | Code Black 3, סלקום TV

הסדרה ברשת CBS העוקבת אחר חדר מיון בבית חולים ציבורי בלוס אנג'לס, הנדרש לטפל בחולים רבים ובתנאים קשים, חוזרת לעונה שלישית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן