Skip to content

בת ה- 6 שנהרגה אמש בתאונה – נהרגה מפגיעת אוטובוס שנהג אביה

ילדה בת השש אודותיה דווח אתמול כי נפגעה בתאונת פגע וברח – נפגעה מאוטובוס נהוג בידיה אביה באזור מגוריהם בפזורה. מדוע הזדרזה המשטרה לדוח כי הילדה נפגעה בידי רכב שחוקריה מחפשים אחריו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

מותה הטרגי של ילדה בת 6, תושבת הפזורה הבדואית מנאות חובב שבנגב, לא היה מתחילתו תאונת פגע וברח. כך הודתה הבוקר (רביעי) משטרת ישראל. מחקירת המשטרה עלה כי אביה של הילדה, נהג באוטובוס במתחם המגורים שלהם ולא הבחין בילדתו. מיד לאחר שבני המשפחה הבחינו שהילדה נפגעה הם עצרו את נסיעת האוטובוס ופינו אותה בבהילות לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם הודיעו על מותה. בהמשך מסרו את הפרטים אודות התאונה. בוחני משטרת ישראל איתרו אתמול את הזירה בה אירעה התאונה בה נפגעה הילדה ובוחני התנועה בודקים את נסיבות התאונה הטרגית.

אילוסטרציה (תמונת ארכיון, צילום: מד"א מבצעי)
אילוסטרציה (תמונת ארכיון, צילום: מד"א מבצעי)

אתמול הודיעה המשטרה בזו הלשון: "חשד לתאונת פגע וברח – היום סמוך לשעה 16:00 פונתה ילדה כבת 6 מאזור נאות חובב כשהיא פצועה במצב קשה לבית החולים סורוקה. בוחני וחוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה של נסיבות האירוע". תוך כך נמסר גם כי "מחקירה ראשונה עולה כי יתכן ורכב פגע בילדה ונמלט מהמקום" וכי "נעשות פעולות לאיתורו של נהג הרכב, נסיבות האירוע בחקירה".
מאוחר יותר בשעה 19:53 נמסר כי "בהמשך לתאונה בנאות חובב במהלכה נפגעה קשה ילדה כבת 6, מחקירה עלה כי היא נפגעה ככל הנראה מאוטובוס שפרטיו ידועים" וכי "בוחני משטרת ישראל פועלים לאיתור הזירה וממשיכים בחקירת נסיבות התאונה". 
הבוקר הודיעה המשטרה כי "בהמשך להודעה אודות תאונת הדרכים בפזורת נאות חובב, אין מדובר בתאונת פגע וברח" והסבירה כי ההודעה בדבר תאונת פגע וברח   יצאה היות ו"בתחילה הילדה הגיעה לבית החולים ונסיבות הפגיעה בה לא היו ברורות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן