Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 04 בנובמבר, 2017

שחורכזה 4, פריצ'ר, שלדון הצעיר, מחלת האבנים, משפחה מודרנית 9, NCIS לוס אנג'לס 7, טוטם, תמרה דרו, המשפט: רוסיה נגד אולג סנצוב, נטושים עם מיליון דולר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:50 שחורכזה 4 | Black-ish 4, ערוץ Yes קומדי

הקומדיה של רשת ABC חוזרת בעונה חדשה. לאנדרה דרה ג'ונסון, יש עבודה מצוינת, אישה יפה ומצליחה, ארבעה ילדים ובית קולוניאלי בפרברים. אך האם ההצלחה גרמה למשפחה לשכוח את מורשתה ולהיטמע כליל באוכלוסייה הלבנה שסביבה? כך חושב דרה, ובעזרת אביו, הוא יוצא ליצור זהות תרבותית עבור משפחתו, כזו שתכבד את עברם ומורשתם, אך תמשיך לאמץ אל ליבה את העתיד.

18:30 פריצ'ר | Preacher, ערוץ אגו

ישות על טבעית משתלטת על מטיף מטקסס בשם ג'סי קסטר, המפתח כוח ייחודי שגורם לאנשים לעשות בדיוק את מה שהוא רוצה, כל מה שהוא צריך לעשות זה לבקש. ברגע שכוחו החדש של ג'סי מושך את תשומת ליבם של שני מלאכים מסתוריים, הוא חובר לטוליפ, חברתו לשעבר ולערפד אירי בשם קסידי. יחד הם נמשכים לעולם מופרע המאוכלס על ידי דמויות מגן עדן, גיהינום וכל מה שבאמצע. ציון איי.אם.די.בי.: 8.1/10, עגבניות רקובות: 89%/100%, מטה-קריטיק: 76/100

19:30 שלדון הצעיר | Young Sheldon, ערוץ Yes קומדי

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 03 באוקטובר, 2017, בסלקום TV

19:55 מחלת האבנים | אהבה שבורה | Mal de Pierres | From the Land of the Moon, ערוץ Hot דרמה

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 31 באוקטובר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

19:55 משפחה מודרנית 9 | Modern Family 9, ערוץ Yes קומדי

הקומדיה המצליחה שבה בעונה חדשה. ספוילר – כל המשפחות לעבור שינויים משמעותיים: מני ילך ללמוד בקולג' וישתדל להימנע מפרידה עצובה, כשגלוריה וג'יי ילוו אותו למעונות, פיל וקלייר מבינים שאלכס הרבה יותר עצמאית בקולג' ממה שחשבו, מיטש מאיץ בטעות שיפוץ מתוכנן והיילי מקבלת הזדמנות בלתי צפויה כשהיא מתחברת עם בחורה עשירה מהקאנטרי קלאב.

21:00 NCIS לוס אנג'לס 7 | 7 NCIS Los Angeles, ערוץ Hot זון

העונה השביעית של סדרת הבת של הדרמה הפופולארית בעולם: "NCIS". ספוילר – העונה צופנת בחובה כמה הופעות אורח מעניינות במיוחד – מלבד כוכב סדרת האם "NCIS" – מייקל ווית'רלי, גם הכוכבת הישראלית בר פאלי ("רווח וכאב") תשוב לגלם את דמותה של אנה קולצ'ק.

22:00 טוטם | Totem, ערוץ Hot HBO

אימה. כשג'יימס, אב אלמן, מבקש מחברתו רובין לעבור לגור עמו, בנותיו קלי ואבי מתקשות להסתגל לשינוי. המצב הופך למתוח במיוחד כשסדרת אירועים על-טבעיים בלתי ניתנים להסבר מתרחשים בבית והאחיות מנסות לשלוט בהם באמצעות טוטם. שחקנים: קריס דורסי ("ריי דונובן"), אהנה או'ריילי ("העזרה"), ג'יימס טופר ("שקרים קטנים גדולים"). במאי: מרסל סארמיינטו. ארה"ב, 2017.

22:00 תמרה דרו | Tamara Drewe, ערוץ לייפטיים

תמרה דרו היא סופרת ועיתונאית מפורסמת, שעברה ניתוח אף מוצלח במיוחד ונמצאת במערכת יחסים עם כוכב רוק בריטי ידוע לשמצה. שנים לאחר שעזבה את הכפר בו נולדה לטובת לונדון הגדולה, היא שבה אליו כדי למכור את הבית בו גדלה. במהרה, נהפכת תמרה לרכילות העסיסית ביותר בכפר המנומנם – ובעיקר בין גברברי הכפר המוזמנים באורח פלא לביתה. ביניהם גם אנדי – האקס המיתולוגי שלה שהפך בינתיים לגבר חלומות שרמנטי. שחקנים: ג'מה ארטרטון, דומיניק קופר, לוק אוונס. בימוי: סטיבן פרירס. אנגליה, 2010.

22:00 המשפט: רוסיה נגד אולג סנצוב | The Trial: The State of Russia VS. Oleg Sentsov, ערוץ Yes דוקו

אולג סנצוב, במאי אוקראיני בן 41, נידון באוגוסט 2015 ל-20 שנות מאסר במושבת עונשין בסיביר עקב השתתפותו בפעילות טרור נגד רוסיה. התביעה במשפט האשימה אותו בהנהגת תנועת הטרור, בהכנת מטעני חבלה ובאחזקת נשק. סנצוב, שהכחיש את המיוחס לו, הגן על עצמו באומץ לאורך המשפט המתוקשר וסיפר שעבר עינויים קשים בכלא הרוסי כדי להודות באשמה. גזר הדין הקשה שנגזר עליו, הביא לגלי ביקורת נרחבים בעולם. שרת החוץ של האיחוד האירופי, פדריקה מוגריני, אמרה כי המשפט מנוגד למשפט הבינלאומי, משרד החוץ האמריקני הודיע כי הוא מגנה בחריפות את גזר הדין ובמאי קולנוע מרחבי העולם, בהם מייק לי, וים ונדרס, קן לואץ' ו-פדרו אלמודובר שלחו מכתב לפוטין בדרישה לשחררו. הבמאי אסקולד קורוב מציג בסרטו הדוקומנטרי את האמת העומדת מאחורי משפט הראווה הפוליטי של סנצוב. הוא מספר על הלחצים שהופעלו מצד הממשל על עדי התביעה, על השפעת המעצר והמשפט על הנאשם ובני משפחתו ומציג את הקמפיין העולמי שהתרחש למען שחרורו. 75 דקות, רוסיה / אוקראינה, 2017.

22:15 נטושים עם מיליון דולר | Stranded with a Million Dollar, ערוץ הטיולים

סדרת ריאליטי המאלצת את משתתפיה להשיב על השאלה 'כמה כסף תסכימו לשלם כדי לשרוד?'. עשרה מתמודדים יינטשו על אי בודד עם הבגדים שעל גופם ומיליון דולר במזומן. אלו שישרדו 40 ימים של אתגרים פיזיים ומנטליים יזכו לחלוק את הכסף ביניהם. אך התנאים אינם פשוטים כפי שנדמה בתחילה: ביכולתם של המתחרים לרכוש את המצרכים הנדרשים, כמו גם מותרות ופינוקים, אך הכל עולה ביוקר (למשל 30,000 דולר עבור אוהל) וניתן לבצע רכישה רק עם הסכמתו של הרוב.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן