Skip to content

מנהלת סדרתית של בתי בושת

אנג'לה פסחוב הורשעה על פי הודאתה בהחזקת מקום לשם זנות וסרסרות לזנות ונשלחה לכלא. לא מדובר במקום אחד - האישה פותחת וסוגרת בתי בושת כמעט ללא הפסקה, גם תוך כדי חקירה. זו גם אינה הפעם הראשונה: היא עשתה כן גם בשנים 2003 ו-2004 וזמן קצר לאחר ריצוי העונש היא שבה לסורה. בהגדרה, היא אינה עובדת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט השלום בנתניה גזר אמש (ד') על אנג'לה פסחוב תשעה חודשי מאסר בפועל על החזקת דירה לשם הפעלת בית בושת וסרסור לזנות.

פסחוב הורשעה על פי הודאתה בהחזקת מקום לשם זנות וסרסרות לזנות. היא החזיקה וניהלה בית בושת במשך כארבע חודשים, מספטמבר 2008 ובמשך כשנה החל בנובמבר 2009. במהלך שתי התקופות העסיקה נשים, אשר העניקו ללקוחות שירותי מין בתשלום. בנוסף, בתיק שצורף לאישומים, החזיקה מקום נוסף באוקטובר 2010.

השופטת ציינה בהחלטתה, כי אין זו הפעם הראשונה בה ביצעה פסחוב עבירות מסוג זה. כך עשתה גם בשנים 2003 ו-2004, אז נדונה לשישה חודשי מאסר בעבודות שירות, וזמן קצר לאחר סיום העבודות שבה לסורה.

פסחוב, ילידת 1963, היא גרושה ואם לשתי בנות בוגרות בנות 21 ו-22 המתגוררות בבית אחותה. היא אינה עובדת ונסמכת על קצבה. היא מסייעת לאחותה הסובלת מבעיות בריאות ולאמה הנזקקת לטיפול סיעודי צמוד. לדבריה, בעקבות גירושין וקשיים בפרנסת הבנות, פנתה לעסוק בתחום. שירות המבחן קבע, כי היא מצטערת על מעשיה, אך אינה מבינה את חומרתם.

השופטת, שירה בן שלמה, כתבה בגזר הדין, כי "העבירות מקבלות משנה חומרה נוכח עברה והעובדה שהמשיכה לבצען למרות שהייתה נתונה לחקירה. בהעדר דרך אחרת לגרום לתובנה בדבר הפסול ולהפסקת העיסוק בתחום, אין מנוס מהשתת מאסר לריצוי בפועל", כתבה וצטטה מפסק דין אחר, "המעשים נתפסו על ידי משפטנו כמן המכוערים במעשי האדם. בעבירות דנן קיים ניצול כלכלי ואישי של נשים הנכונות לעסוק בתחום מתוך מצוקה. לאותו ניצול נילווים פגיעה בכבוד, ביזוי והשפלה."

פסחוב נשלחה לתשעה חודשים לכלא ועוד 12 חודשים על תנאי וקנס של 10,000 שקלים או שלושה חודשי מאסר תמורתו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן