Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 07 בנובמבר, 2017

מאכלים מוזרים עם אנדרו זימרן 9, פורטלנדיה 7, ראש השבט, אקספרס של חצות: הסיפור האמיתי, החוטאת, פרויקט Mc² שש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 מאכלים מוזרים עם אנדרו זימרן 9 | 9 Bizarre Foods with Andrew Zimmern, ערוץ Travel Channel

אנדרו זימרן ממשיך במסע הנשנושים שלו ברחבי ארצות הברית ולוקח על עצמו לטעום את המנות הטעימות והמשונות ביותר שהמדינה מציעה. הוא מתחיל בהתחקות אחר מגלי הארצות לואיס וקלארק ונהנה מהמטבח העשיר של צפון-מערב הפסיפיק. בהמשך הוא מגיע לימות הגדולות וטועם הכול, מכתף חזיר ועד לדג לבן. אנדרו מגיע גם לשביל הברביקיו הדרומי ומנסה את המטבח של מלחמת האזרחים האמריקאית, כולל דביבון בברביקיו ונזיד סנאי.

22:00 פורטלנדיה 7 | 7 Portlandia, ערוץ Hot HBO

סדרת המערכונים חוזרת לעונה שביעית. בעונה הנוכחית יתארחו כוכבים מהשורה הראשונה – בהם קלייר דיינס ("הומלנד"), אבי ג'ייקובסון ("ברוד סיטי"), ונסה באייר ("סאטרדיי נייט לייב"), נטשה ליון ("כתום זה השחור החדש") ועוד רבים נוספים. גם קייל מקלאכלן ("טווין פיקס") ישוב לתפקידו כראש העיר של פורטלנד. בינואר האחרון חודשה הסדרה לעונה שמינית שצפויה להיות גם האחרונה.

22:00 ראש השבט | Mahana The Patriarch, ערוץ Yes3

הבמאי לי טמהורי, צאצא לשבט המהורי, פיתח קריירה הוליוודית מרשימה (ביים בין השאר את סרט ג'יימס בונד "למות ביום אחר"). זהו סרטו הניו זילנדי הראשון מזה 20 שנה. סאגה משפחתית מהסופר של "לרכוב על הלוויתן". על רקע יריבות מרה בין שתי משפחות מאוריות, ממרה נער בן ה-14 את פיו של סבו הקשוח. ההשלכות למעשיו משפיעות על כל בני משפחתו. שחקנים: טמוארה מוריסון, ננסי בראנינג. ניו זילנד, 2016.

22:00 אקספרס של חצות: הסיפור האמיתי | Midnight Return, ערוץ Yes דוקו

המונח 'כלא תורכי' נקשר בתודעת הציבור עם עינויים, שחיתות וחיתוך של לשונות אדם – הכל הודות לסרטו הבלתי נשכח של אלן פרקר, שיצא לאקרנים ב-1978 – "אקספרס של חצות". במרכזו של הסרט מובא סיפורו האמיתי של בילי הייז, צעיר אמריקני שנתפס בטורקיה בעת ניסיון להברחת משלוח של חשיש ונשלח לכלא לתקופת מאסר של 30 שנה. לאחר 5 שנים הוא מצליח להימלט מהכלא האכזרי ועם חזרתו לארצות הברית הוא מפרסם את סיפורו עליו מבוסס הסרט. כעת, כמעט ארבעה עשורים לאחר בריחתו הנועזת מהכלא התורכי, מחזיר הדוקו את הייז אל תורכיה, אל המדינה שנשארה פצועה ורדופה מהתדמית השלילית שיצר לה הסרט. השוטרים התורכים שניצבים מולו מעידים על כך שהנזק הכלכלי הרב בעקבות אובדן התיירות והנזק הפסיכולוגי לא התרפאו גם אחרי שנים כה רבות. לצד קטעי ארכיון נדירים של הסרט המקורי ומתוך הפרמיירה שלו בפסטיבל קאן, מספרים הייז, אחיו ואחותו, אוליבר סטון (שכתב את התסריט לסרט וזכה על כך באוסקר), פרקר (במאי הסרט) ואחרים את הסיפור האמיתי שמאחורי הסרט הבלתי נשכח. בימוי: סאלי סוסמן מורינה. 100 דקות, ארה"ב, 2016.

החוטאת | The Sinner, נטפליקס | Netflix

סדרת רכש של נטפליקס, הפקה של רשת שידור USA. אם צעירה רוצחת אדם זר בדקירות סכין ללא סיבה נראית לעין, ובלש אמפתי נאבק להגיע אל פתרון התעלומה שנקבר עם זכרונותיה. שחקנים: ג'סיקה בייל, ביל פולמן, כריסטופר אבוט, אבי מילר. יוצר: דרק סימונדס.

פרויקט iProject Mc² 6 | 6 Mc², נטפליקס | Netflix

עונה שישית לסדרת הילדים המקורית של נטפליקס אודות ילדות סופר חכמות שהופכות לסוכנות חשאיות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן