Skip to content

קיבוץ רשפים: וויכוח בין מנהל קהילה לחבר קיבוץ הסתיים בירי

בין השניים שנפגשו הבוקר התלהט וויכוח על רקע כספי. במהלך הוויכוח נורה מנהל הקהילה ונפצע באורח בינוני עד קשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

גבר בן 67, חבר בקיבוץ רשפים שבעמק המעיינות, שלף הבוקר (ראשון) אקדח וירה במנהל הקהילה בן ה-62 על רקע ויכוח כספי  שפרץ ביניהם. מפרטים ראשונים עולה כי הבוקר בסמוך ל – 11:30 לא רחוק ממזכירות הקיבוץ, נפגשו השניים והוויכוח התלהט, במהלך הוויכוח שלף חבר הקיבוץ אקדח וירה במנהל הקהילה, יריבו לוויכוח בפלג גופו התחתון. הפצוע  טופל על ידי צוות פרמדיקים של מד"א והועבר כשהוא במצב בינוני עד קשה לבית החולים העמק שבעפולה. מבית החולים נמסר כי חבר הקיבוץ הגיע עם פצע ירי כשמצבו מוגדר בשלב זה בינוני עד קשה והוכנס לטיפול בחדר הלם במחלקה לרפואה דחופה. היורה הסגיר עצמו למשטרה, מסר את נשקו, נעצר ומחר יובא לפני שופט השלום בבית המשפט בטבריה לצרכי הארכת מעצרו.

זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

פרמדיק דניס פולקוב ממד"א במרחב גלבוע סיפר: "כשהגענו לקיבוץ ראינו בסמוך לבניין המנהלה גבר כבן 62 שוכב מתחת לסככה כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפצע מירי בפלג גופו התחתון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים והוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים העמק כשמצבו בינוני ויציב". מבית החולים נמסר כי הפצוע מטופל בחדר ההלם ומצבו מוגדר בינוני-קשה.
עו"ד אבי מוסקוביץ, שמייצג את חבר הקיבוץ מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי מצבו הנפשי והרגשי של החשוד קשה. "מדובר בחבר קיבוץ כבן 70 שהתאלמן מאשתו לפני מספר שנים. כתוצאה מתהליכי ההפרטה בקיבוץ הוא נקלע לסכסוך כספי עם הקיבוץ, שהוביל אותו למצב כלכלי קשה. האיש נמצא בסערת רגשות ובמצב נפשי קשה. אנו מצפים שהמשטרה תתחשב במצבו", אמר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן