Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 08 בנובמבר, 2017

קארספוטינג, מבוקש, ניו זילנד מלמעלה, הכנסייה: קשר השתיקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 קארספוטינג | Carspotting, ערוץ דיסקברי

עמוק באזור מרוחק של צפון האוקיינוס השקט של ארצות הברית נמצאים אוצרות אמריקנים שמורים ששכבו שם כעשרות שנים. האחים היזמים קרלוס ופדרו, יחד עם מומחה המכוניות וחברם הטוב ניקו, יוצאים לחשוף את פנינים נסתרות אלו ולהחזירם לחיים. נחושים להצליח בגדול, השלישייה נמצאת בחיפוש אחר כלי הרכב הנטושים והמבוקשים ביותר כדי להרוויח בגדול ולשמור על המצב הכלכלי הטוב של עסקיהם האחרים. בסדרה זו, קרלוס וצוותו יוצאים למסע ציד ומחזירים שרידים מוסתרים לימי התהילה הקודמים שלהם. הם הופכים כל אבן, סורקים את ההרים, היערות, ואת אזורי האוקיינוס השקט ברגל ובאוויר – הם מוכנים לעשות את כל מה שנדרש בכדי להצליח במשימה. לאחר התאוששות קצרה, הצוות חוזר למוסך כדי להעריך ולהתחיל את המסע הארוך והמפרך בשחזור מכוניות קלאסיות. האם הצוות השאפתני יצליח לעשות לעצמו שם יחד עם מקצוענים מנוסים, או האם הדם, היזע והדמעות היו לשווא?

21:45 מבוקש | Bounty Killer, ערוץ AMC

פעולה. בעולם פוסט-אפוקליפטי מוציאים צווי מוות לכל עברייני הצווארון הלבן, וציידי ראשים חייבים לחסל כמה שיותר מהם. שחקנים: מת'יו מרסדן. במאי: הנרי סיין. ארה"ב, 2013.

22:00 ניו זילנד מלמעלה | Aerial New Zealand, ערוץ הטיולים

טיול אווירי מפעים בשמי ניו זילנד. מדינת האיים הזו אינה גדולה יותר מקולורדו, אך מציעה נופים מגוונים המשתנים ללא הרף: החל מהרים מושלגים וחופים זהובים, וכלה בפארק הלאומי פיורדלנד עם קרחוניו הנישאים.

22:00 הכנסייה: קשר השתיקה | The Church: Code of Silence, ערוץ Hot8

כך מגנים פקידי הכנסייה הקתולית על כמרים הנאשמים בפדופיליה על ידי העברתם ממדינה למדינה, הם קוראים לזה 'הפתרון הגיאוגרפי'. הסרט עוסק בקשר השתיקה במוסדות הכנסייה הקתולית סביב תופעת הפדופיליה הרווחת בקרב כמריה וניסיונות הטיוח. אפילו האפיפיור פרנסיס מסובך – כשהיה הבישוף של בואנוס איירס, הוא ניסה להשפיע על מערכת המשפט הארגנטינית כדי להגן על כומר שהורשע. מקמרון לארגנטינה, אמריקה לצרפת ולאיטליה, חקירה זו עוקבת אחר מסעם של כמרים פדופילים ממדינה אחת לאחרת. צרפת, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן