Skip to content

"סחבה" נקניק וסוכריות במעדניה וחויבה בפיצוי של 17,000 ₪ לבעלים

אישה בת 72 הודתה שגנבה ממעדנייה וביקשה להיעצר בידי המשטרה לאחר שנסחטה על ידי בעלי המעדניה ונותרה בחוסר כל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קשישה בת 72 נתפסה בחנות כשהיא מנסה לגנוב מוצרים ב 80 שקל. בעלי החנות "ויתרו" לה תמורת פיצוי שניתן בהמחאות. לאחר שנותרה ללא פרוטה, ביקשה הקשישה להיעצר במשטרה והודתה כי גנבה נקניק וסוכריות – המשטרה עצרה היום (שני) את הסוחטים.

קשישה בת 73 נסחטה על ידי בעלי מעדניה לאחר שנתפסה "גונבת" מוצרים בסך 80 ₪.
משטרת ישראל חוקרת בימים אלו חשד לסחיטה באיומים של קשישה תושבת אשדוד בת 73 לאחר שזאת נתפסה גונבת מוצרי מזון בשווי כ-80 ש״ח ממעדניה. הסכום אותו ‏״נדרשה״ הקשישה לשלם בכדי שלא ידווח המעשה למשטרה – 17 אלף ש״ח.

חקירת המשטרה החלה לפני ימים ספורים לאחר שהקשישה התייצבה בתחנת המשטרה ודיווחה כי נתפסה במעשה גניבה וזאת כי נותרה כמעט ללא פרוטה למחייתה ועל כן גמלה בליבה ההחלטה ל״הסגיר״ עצמה.
בעקבות דיווחה, עיכבו חוקרי המשטרה שלושה חשודים לחקירה – בעל העסק כבן 52, מנהלת המעדנייה כבת 50 ואת אחראי הביטחון במקום כבן 51. בתום חקירתם בה טענו השלושה כי היא, הקשישה, זאת שהציעה להם את הפיצוי הכספי הם שוחררו בתנאים מגבילים.

‏תחילתה של הפרשייה החלה לפני כשבוע ימים אז נתפסה הקשישה בתוך המדענייה כשהיא גונבת מוצרי מזון:  נקניק וחבילת סוכריות, בשווי כ-80 ש״ח. הקשישה נתפסה על ידי עובדי המקום והוכנסה אל משרד העסק שם על פי החשד הציבו החשודים תנאי לקשישה – משטרה או תשלום פיצוי.

‏מאחר והקשישה חששה מתוצאות מעשיה, ביקשה לא לערב את המשטרה, קבעו לה החשודים כי עליה לשלם במידי סכום ״פיצוי״ בגובה 17,000 ש"ח. החשודים ניסו אף לחייב את כרטיס האשראי שהיה ברשותה אך ללא הצלחה. משכך, חויבה הקשישה לרשום עבורם 12 המחאות בסך 1,417 ש"ח כ״א, המחאות שנרשמו ללא מוטב.

סחיטה באיומים (אײלוסטרציה)
סחיטה באיומים (אײלוסטרציה)

ימים ספורים לאחר מכן חזרה הקשישה אל המעדנייה והתחננה להקל עמה בסכום הפיצויים ולהעמידם על  12,000 ₪ בלבד. היא טרחה והביאה אתה המחאות לכיסוי התחייבויותיה.
החשודים לא נענו לבקשתה ואף שציינו כי חסר עוד 417 ש"ח על מנת לקבל חזרה לידיה המחאה אחת. יתרה מכך, גם את כסף מזומן זה שהביאה נטלו החשודים לכיסם, ותחנוניה כי אינה מצליחה למשוך כסף נוסף מהבנק נפלו על אוזניים ערלות. אם לא די בכך, אילצו החשודים את הקשישה לרשום מכתב בו היא מתנצלת על מעשיה וכי היא מוכנה מיוזמתה, כביכול, לשלם פיצוי בסכום זה שנקבע למעשה על ידם.

כשהבינה הקשישה שכלו כל הקיצים והיא נותרה ללא פרוטה כלל, החליטה להגיע אל תחנת המשטרה, כאמור, וביקשה מחוקרי המשטרה להיעצר בידיהם מאחר ואין ביכולתה לשלם לחשודים. בעקבות דיווחה נעצרו לחקירה שלושת החשודים ומסרו גרסתם. בסיום חקירה שוחררו השלושה בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת.
ממשטרת ישראל נמסר כי "המשטרה תפעל להגיע אל חקר האמת בכל תלונה שתתקבל. אל לאף אדם לחשוש להתלונן בעקבות פגיעה או איום כלפיו. אנו נפעל לחקור, מחד, ולהגן מאידך״ נמסר מהמשטרה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן