Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 09 בנובמבר, 2017

להתעורר מפחד, החיים בקריביים 8, המפענחת: פשעים חמורים 6
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 להתעורר מפחד | Before I Wake | Somnia, ערוץ Yes2 

פנטזיה אפלה. הוריו המאמצים של קודי מופתעים לגלות כי בזמן שהוא ישן, חלומותיו הופכים למציאות מופלאה. כשהם מנסים לנצל יכולת זו, הם לומדים שגם הסיוטים שלו קמים לתחייה. שחקנים: קייט בוסוורת', תומאס ג'יין, ג'ייקוב טרמבליי ("חדר"). במאי: מייק פלנגן ("השער"). ארה"ב, 2016.

22:00 החיים בקריביים 8 | 8 Caribbean Life, ערוץ Fine Living

משפחות שאורזות הכול ומחפשות את בתי החלומות שלהן בחופים החוליים של האיים היפהפיים האלה. סוכני הנדל"ן של התכנית מנסים לעזור למשפחות להגשים את החלומות, לא משנה מה גודל התקציב שלהן. בעונה הזאת בני הזוג שרלה ופיט מניו ג'רזי מחפשים בית חדש בפרובידנסיאלס שבאיי טרקס וקייקוס, שם ארבעת ילדיהם יכולים לחוות את תרבות האי ופיט יכול להלחין. בינתיים זוג חובבי הצלילה ראס ומישל רוצים להכות שורשים באי רואטן בהונדורס, שמוקף בשונית מחסום גדולה המספקת אינסוף הזדמנויות צלילה.

22:45 המפענחת: פשעים חמורים 6 | Major Crimes 6, ערוץ Yes אקשן

עונת הסיום לדרמת המשטרה בכיכובה של השחקנית מרי מקדונל בתפקיד קפטן שרון ריידור. ספוילר – בעונה החדשה, ריידור ושאר חברי היחידה יעמדו בפני האתגר הגדול ביותר שלהם, כשתיקים מורכבים ומסובכים נקלעים לתוך עימותים פוליטיים ומעלים שאלות ותהיות לגבי אמון החוקרים במערכת הצדק, שמשנה את העדפותיה חדשות לבקרים. וגרוע מכך – היחידה תצטרך לשוב ולהתמודד מול עורך הדין המרושע, הרוצח הסדרתי פיליפ סטרו, שנהנה להפוך את חייהם לסיוט מתמשך.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן