Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 11 בנובמבר, 2017

כלב מי שמנגן, מכסחי המיתוסים: החיפוש, שנות ה-90, ג'ילדה, גבר מבוקש, לייק.שתף.עקוב, המרגל - סנודן, אבינו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 כלב מי שמנגן | Rock Dog, ערוץ Yes5

בודי הוא כלב שמירה שמיועד להמשיך את דרכו של אביו בשמירת כפר כבשים מפני זאבים. הוא חש שאין לו את התשוקה הנדרשת לרשת את תפקידו של אביו. כשיום אחד רדיו נופל מהשמיים, סקרנותו גוברת והוא מחליט לעזוב את הבית, לצאת לעיר הגדולה ולהפוך למוזיקאי. העניינים מתחילים להסתבך כאשר מנהיג הזאבים, רודף אותו. עכשיו נאלץ בודי למצוא דרך להציל את משפחתו וחבריו, מבלי לוותר על חלום הרוקנרול שלו. דיבוב לעברית: דן תורן, עודד מנסטר. במאי: אש ברנון. 2016. סרט מאכזב ולא מיוחד עם הנפשה בסיסית יחסית להיום וסיפור שאינו משכנע או מרגש את הקטנים. ציון: 

21:00 מכסחי המיתוסים: החיפוש | Mythbusters: The Search, ערוץ דיסקברי

החיפוש מתחיל בשביל הצוות החדש של מכסחי המיתוסים, אשר עושה את דרכו דרך ניסויים ותהיות בכדי למצוא את האמת והמדע מאחורי המיתוסים האורבניים ותכסיסי הוליווד. בסדרת הריאליטי בהנחייתו של קייל היל, עשרה בנאי עילית יצאו לקרב בכדי להמשיך את מורשת מכסחי המיתוסים ולהפוך למנחים של העונה החדשה. כל פרק יציג שני מיתוסים שיועמדו למבחן – מבחן אחד יהיה לכל הקבוצה, והשני מבחן אישי – ובסיבוב ההדחה כישורי הבנאים יועמדו במבחן, בו הם יצטרכו להוכיח את הידע המדעי והיצירתי שלהם. עונה מלאה בשלל מיתוסים שצריך לכסח, יחד עם בניות מפורסמות מן העבר, שיובילו לקרב אגדי של תחרותיות ומדע.

21:45 שנות ה-90 | The Nineties, ערוץ כאן 11

הסדרה התיעודית מבית CNN. נדיר שעשור מתחיל באופן דרמטי כשנות ה-90 של המאה ה-20. העולם רק החל בהתאוששות ממפלתה של חומת ברלין, כאשר סדרת אירועים יוצאי דופן עלו לבמה העולמית: קריסת הקומוניזם במזרח אירופה שחרורו של נלסון מנדלה בדרום אפריקה, איחודה מחדש של גרמניה, מלחמת המפרץ ופירוק ברית המועצות. הסדרה התיעודית מחזירה את הצופים לתקופת הנשיאים ג'ורג' בוש האב ו-ביל קלינטון, תקופה של הישגים טכנולוגים חסרי תקדים כרשת האינטרנט, מתקפות טרור טרגיות, מהפכת הגראנג' ועלייתו של ההיפ-הופ למיינסטרים האמריקני, מתחים על רקע גזע בלוס אנג'לס ובניו-יורק וציון כל אותן הנקודות של העשור פורץ הדרך והמשמעותי, שהגדיר מחדש את הטלוויזיה והכין את הבמה לחיים בימינו. שמונת פרקי הסדרה מלווים בראיונות וקטעי ארכיון עם אנשי המפתח של אותו העשור, המנתחים את הרגעים הגדולים ואת התופעות המשפיעות בו. לסדרה שלוש עונות קודמות ומוצלחות המתעדות באופן דומה את שנות ה-60, ה-70 וה-80.

22:00 ג'ילדה | Gilda, ערוץ Yes3

זוכה חמישה פרסי האקדמיה הארגנטינאית, כולל לשחקנית הטובה ביותר – נטליה אוריירו. סיפורה הדרמטי והמרגש של הזמרת הארגנטינאית המפורסמת ג'ילדה. היא הייתה גננת עם שני ילדים שרק רצתה לשיר, וכנגד כל הסיכויים הצליחה והפכה לאגדה בחייה, עד לסוף הטרגי. במאית: לורנה מוניוז. ארגנטינה, 2016.

22:00 גבר מבוקש | Solitary Man, ערוץ לייפטיים

חלפה התקופה בה בן נחשב לסוחר המכוניות המצליח ביותר במנהטן. העושר שלו הביא אותו לנהל סגנון חיים בזבזני ושורה ארוכה של רומנים מחוץ לנישואים. עולמו הנהנתני התמוטט כאשר נחשף לציבור סקנדל עסקי שבו היה מעורב. חשיפת הסקנדל עלתה לו גם בפרנסתו וגם בנישואיו רבי השנים לאשתו האוהבת, ננסי. ללא דבר להיאחז בו, בן מתדרדר לתהומות חדשים. המשיכה שלו לנשים אינה נותנת לו מנוח, והיא מסכנת את הדבר היחידי הטוב שנותר לו – מערכת היחסים עם ג'ורדן, בת זוגו הנוכחית. בעודו מלווה לבית הספר את בתה של ג'ורדן, אליסון, היצר הרע משתלט עליו פעם נוספת. שחקנים: מייקל דאגלס, סוזן סרנדון, דני דה ויטו, מרי לואיז פרקר, ג'סי אייזנברג. בימוי: בריאן קופלמן, דיוויד לווין. ארה"ב, 2009. הסרט בנוי כולו סביב דמותו של דאגלס, המצליח להשניא את הצופים ועושה זאת באופן מופלא. ציון: 

22:00 לייק.שתף.עקוב | Like.Share.Follow, ערוץ Hot HBO

סרט אימה בבימויו של גלן גרס ("רואה החשבון") על הסכנות בעידן הדיגיטלי והסיכונים שאנו לוקחים כשאנחנו חושפים את חיינו ברשת. העלילה עוקבת אחרי כוכב היוטיוב גארט (קינן לונסדייל, "הפלאש") ואחרי המעריצה המטורפת שלו (אמה הורבאת'), שהופכת לסטוקרית ולא נותנת לשום דבר לעצור אותה בדרך לאליל שלה. ארה"ב, 2017.

22:00 המרגל – סנודן | Snowden, ערוץ Yes4

מותחן המבוסס על פרשה שהסעירה את העולם כולו. סיפורו של אדוארד סנודן, עובד לשעבר בסוכנות לביטחון לאומי של ארצות הברית, שנחשף לאופן הפעילות של מערך הביון האמריקני. הוא ירד למחתרת וחשף מידע סודי אודות רשת ההאזנות הענקית של הרשות האמריקאית לביטחון לאומי, וכלל אלפי מסמכים חסויים שהוא שיחרר לתקשורת. החשיפה הובילה את הרשויות האמריקאיות למרדף כלל עולמי אחריו, כשבתמיכת ממשלת אקוודור הוא טס למוסקבה, כדי לבקש מקלט מדיני. שחקנים: ג'וזף גורדון-לוויט, שיילין וודלי, ניקולס קייג', מליסה לאו. במאי: אוליבר סטון. ארה"ב, 2016. סרט שלם בחלקיו, אבל חסר ייחוד, ומותיר את הצופים להרהר בשאלות רציניות אודות הפרט ופרטיות. ציון: 

22:00 אבינו | Our Father, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

זוכה שני פרסי אופיר – לשחקן ולעריכה הטובים ביותר. עובדיה רחמים הוא המאבטח הכי חזק שיש ב'מועדון שמיים' – מועדון זמר מזרחי. החלום הכי גדול שלו הוא להיות אבא: הוא ואשתו רחל מנסים כבר 5 שנים להיכנס להריון, וניסו הכל, אך ללא הצלחה. במועדון מבלה מדי ערב עבריין קטן בשם שלום רוזנטל, שרוצה שעובדיה יעבוד בשבילו כגובה חובות בשוק האפור, תמורת המון כסף. עובדיה מסרב בתחילה, אך אט אט רואה את ההצעה כהזדמנות מצוינת להתחיל בטיפולי פוריות פרטיים ויקרים של אשתו. בתמימותו, הוא חושב כי ברגע שיצליחו והוא יהפוך לאבא, הוא יעזוב את העבודה המלוכלכת של רוזנטל. אך כשהרגע מגיע, רוזנטל רוצה ממנו משימה אחת אחרונה. עובדיה יצטרך להילחם על החלום שלו, אל מול עקרונותיו, למען עתיד משפחתו וחייו. שחקנים: מוריס כהן ("בלו נטלי"), רותם זיסמן כהן ("המילים הטובות"), חיים זנאתי ("המשגיחים"). במאי: מני יעיש ("המשגיחים"). ישראל, 2016. סרט חכם,  בנוי היטב, ואשר נהנה מסיפור עצוב ומרגש אל מול משחק מדויק. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן