Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 12 בנובמבר, 2017

עולמו של וויל, זאב צעיר 3, אפקט הפחד, פולמון 2, טקס ה-EMA, תראו את הסרט הזה, סברינה, ווילדרס, ארוכה הדרך הביתה, משפחת לאו חוקרת, Long Time Running
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:35 עולמו של וויל | Will, ערוץ לוגי

הכירו את וויל – ילד בן 9, נמרץ ושובב ותמיד יש לו תכנית. וויל לא נותן לכיסא הגלגלים שלו למנוע ממנו לעשות כיף חיים, לעזור לשני הוריו ולאחותו סוויטי ולהשתולל עם החברים הטובים שלו – המילטון וסם.

18:00 זאב צעיר 3 | 3 Teen Wolf, ערוץ MTV

לפרטים נוספים, יום שישי, 13 במרץ, 2015, בשעה 16:30 בערוץ Hot3

20:15 אפקט הפחד | Fear Factor, ערוץ MTV

חידוש של שעשועון האתגרים האגדי. במתכונת הנוכחית הראפר והשחקן לודאקריס ("מהיר ועצבני") מנחה את התכנית. מדי פרק יתמודדו ארבעה זוגות עם שלושה אתגרים תובעניים במיוחד עבור פרס של 50,000 דולר.

20:45 פולמון 2, ערוץ Hot בידור ישראלי

בעונה השנייה, סאנוק ממשיך להיות הכפר הישראלי של מסיבות הפולמון הכי טובות בתאילנד אבל גן העדן שעידן (תומר קאפון) בנה לעצמו – מתחיל להתפרק. העבר של עידן ממשיך לאיים עליו והוא נקרע בין שתי נשים שהוא אוהב, בר (אורטל בן שושן) שרוצה לחזור איתו לישראל וקארן (יובל שרף) שרוצה לברוח אתו לא משנה לאן. הסכנה על החיים של עידן שואבת את כל מי שחי בסאנוק למערבולת של בגידות ושקרים והמשפחה שהם הקימו לעצמם עומדת במבחן.

21:00 EMA 2017, ערוץ MTV

שידור חי של טקס פרסי המוסיקה של MTV אירופה. זו תהיה הפעם השישית בה יתארח הטקס בבריטניה והפעם השנייה בה ייערך בלונדון. הזמרת ריטה אורה תנחה את האירוע הנוצץ.

21:00 תראו את הסרט הזה | See this Movie, ערוץ AMC

קומדיה. בוגר אוניברסיטה מגושם מעמיד פנים שצילם סרט כדי ליצור קשרים בפסטיבל הקולנוע של מונטריאול. שחקנים: ג'ון צ'ו, סת' מאיירס. במאי: דיוויד מ. רוזנטל. ארה"ב, 2004.

22:00 סברינה | Sabrina, ערוץ Yes3

קומדיה רומנטית של בילי וויילדר, בה המפרי בוגרט מגלם איש עסקים קר מזג, שכדי להרחיק את אחיו הפלייבוי מבת הנהג המקסימה (אודרי הפבורן), מתחיל לחזר אחריה בעצמו. הסרט היה מועמד לשישה פרסי אוסקר, וזכה על התלבושות הטובות ביותר. ארה"ב, 1954. ממתק הוליוודי בזכות תסריט חמוד וחכם אל מול משחק נהדר ומדויק. ציון: 

22:00 ווילדרס | Wilders, ערוץ Yes דוקו

סרט פוליטי חזק ופרובוקטיבי על חירט ווילדרס, איש הימין הקיצוני הבולט ביותר בפוליטיקה של הולנד ('דונלד טראמפ ההולנדי'). במאי הסרט, סטפן רוברט מורס ו-ניקולס המפסון, מלווים מקרוב את ווילדרס ב-70 הימים שלפני הבחירות הגורליות לפרלמנט ההולנדי וכך נחשפים אל דעותיו הקיצוניות כלפי המוסלמים באירופה ובעולם, לומדים על עברו ומשפחתו, על חייו הנוכחיים תחת אבטחה כבדה ועל דעותיו לגבי הסכסוך במזרח התיכון ואהבתו הרבה לישראל. 86 דקות, בריטניה / ארה"ב / גרמניה / הולנד, 2017.

22:30 ארוכה הדרך הביתה | The Long Road Home: Black Sunday, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

מיני סדרה בת 8 פרקים, מבוססת על רב המכר של עיתונאית הניו-יורק טיימס, מרתה ראדץ. בין כוכבי הסדרה: מייקל קלי, ג'ייסון ריטר, אי. ג'י. בונילה ו-קייט בוסוורת'. סיפורה של חטיבת הפרשים הראשונה של ארצות הברית שנקלעה למארב בעיר סאדר, עיראק ב-4 באפריל, 2004; אירוע שידוע כ'יום ראשון השחור' בתולדות הצבא האמריקני. בבית, במרחק 12,000 קילומטרים משם, המתינו משפחותיהם 48 שעות מורטות עצבים כשהם מצפים לגרוע ביותר. זהו מסע רווי אדרנלין, העוקב אחר הקרב בשתי חזיתות בו-זמנית – הרחובות הכאוטיים והטרוריסטים של העיר סאדר, שבה קבוצה של חיילים צעירים חסרי ניסיון מתמודדת עם התקפה בלתי צפויה ובלתי נתפסת, באומץ לב; והעורף בפורט הוד, שם בני משפחה, נואשים לחדשות על יקיריהם וחוששים מהגרוע ביותר.

22:30 משפחת לאו חוקרת | The Lowe Files, ערוץ ההיסטוריה

הסדרה מתחקה אחר מעללי משפחת לאו – ובראשם אבי המשפחה, כוכב הטלוויזיה והקולנוע רוב לאו ("נערי הכרך", "הבית הלבן"), ושני בניו, מת'יו וג'ון-אואן, העורכים מסע מרתק ולרוחבה של ארצות הברית, בניסיונם לפתור תעלומות מסתוריות מפורסמות, שנותרו בלתי מפוענחות עד היום. כבר מילדותו, פיתח רוב לאו אובססיה לעיסוק בעולמות הרוחניים והעל-טבעיים, הנסתרים והמסתוריים, וכיום הוא מנחיל את האהבה לנושא לילדיו. בין ההרפתקאות המרתקות המצפות: חקר בסיס בעומק 600 מטר מתחת לים ליד חופי מאליבו, שייתכן ושימש ישויות מעולמות אחרים; ביקור בבסיס צבאי סודי ביוטה, שנטען שהממשל האמריקני עורך בו ניסויים מיוחדים, שייתכן שיש להם קשר לעב"מים; השתתפות בטקס גירוש רוחות רעות ביחד עם שאמאן במתקן ששימש לעבריינים צעירים והיה רדוף רוחות פראים; אימונים משותפים עם סוכנים חשאיים המתמחים בשיטות לזיהוי גופים ממרחקים עצומים; חיפוש מפלצת הססקוואץ' האגדית, שהפולקלור עליה עובר מדור לדור כבר שנים.

Long Time Running, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי על להקת הרוק 'The Tragically Hip' ועל המחלה הסופנית שנתגלתה אצל הזמר הראשי.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן